Ολοένα και αυξάνονται τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς το απόγευμα του Σαββάτου, κόλλησε το γκάζι σε ένα ΙΧ που βρισκόταν σε χώρο στάθμευσης σούπερ μάρκετ στη Ναύπακτο και «καρφώθηκε» σε μάντρα.
Κι όλα αυτά λίγες μέρες μετά χάος που ξέσπασε σε Παρνασσό και Αράχωβα, όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «ξεψύχησαν» και προκάλεσαν «ασφυξία» εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών!
Από την πρόσκρουση τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά ο οδηγός του οχήματος.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ καθώς και περιπολικά της τροχαίας αλλά και πυροσβεστικό όχημα χωρίς ωστόσο να χρειαστεί να παρέμβουν οι πυροσβέστες.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξαφνικά ξεκίνησε μόνο του να κινείται σε έκθεση αυτοκινήτων στη λεωφ.Κηφισίας
«Πανικός» επικράτησε το απόγευμα της Παρασκευής σε έκθεση αυτοκινήτων της BYD στη λεωφόρο Κηφισίας όταν ένα ηλεκτρικό όχημα, ξαφνικά ξεκίνησε μόνο του να κινείται.
Στην αρχή έπεσε πάνω στην τζαμαρία και μετά σταμάτησε την… πορεία του.
Οι πωλητές και οι υπεύθυνοι της έκθεσης όταν είδαν να κινείται μόνο του το αυτοκίνητο, έτρεξαν να το σταματήσουν αλλά η ζημιά είχε ήδη γίνει.
Ο υποψήφιος αγοραστής που καθόταν στη θέση του οδηγού και το περιεργαζόταν τα έχασε. Δεν ήξερε τι είχε συμβεί. Δεν κατάλαβε πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο την…έκανε. Ευτυχώς βέβαια, δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε τη στιγμή που ένας υποψήφιος αγοραστής περιεργαζόταν το αυτοκίνητο.
Μαρτυρίες αναφέρουν ότι ο ενδιαφερόμενος, χωρίς να αντιληφθεί τον χειρισμό ενός EV οχήματος, πάτησε κατά λάθος το γκάζι, με αποτέλεσμα το όχημα να επιταχύνει ξαφνικά και να διαπεράσει την τζαμαρία του εκθεσιακού χώρου.
Δεν άκουγε θόρυβο μηχανής – λογικό το όχημα ήταν ηλεκτρικό – και ασυναίσθητα, εντελώς μηχανικά, πάτησε το γκάζι.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλη και άμεση επιτάχυνση και εκεί ο πελάτης τα έχασε.
Η αντίδραση των υπαλλήλων ήταν άμεση, μετά το πρώτο σοκ από την κατάρρευση της τζαμαρίας, απομάκρυναν πελάτες και περαστικούς για λόγους ασφαλείας.
Είναι όλα drive-by-wire, δηλαδή ελέγχονται από υπολογιστή. Προφανώς έχει ρυθμίσεις για πιο sport οδήγηση που δεν είναι για όλους, ούτε καν για έμπειρους. Γενικά θέλουν προσοχή ακόμα και οχήματα με καύσιμα που έχουν αντίστοιχα drive-by-wire συστήματα που οι επιταχύνσεις είναι μικρότερες αλλά ρυθμίζονται ηλεκτρονικά. Τα ηλεκτρικά θα γίνουν αξιόπιστα όταν αλλαχθούν όλες οι μπαταρίες με μπαταρίες Li-S που είναι υπό έρευνα κι έχουν μεγάλες χωρητικότητες, δεν πιάνουν φωτιά ακόμα και αν τις τρυπήσει κάτι και φορτίζουν σε λίγα λεπτά. Είμαστε όμως μερικά χρόνια πριν φτάσουν όλους αυτούς τους στόχους και οι υπάρχουσες Li-S μπαταρίες που είναι κλασικά κινέζικες έχουν την ασφάλεια για φωτιά και φόρτιση αλλά προς το παρόν δεν πιάνουν την θεωρητική χωρητικότητα που είναι δεκαπλάσια από αυτή των Li-Ion (πχ ένα Tesla Y θα μπορούσε να κάνει περίπου 4500χλμ πριν χρειαστεί εκ νέου φόρτιση).
Δεν έβαλαν περιορισμούς στις επιταχύνσεις των ηλεκτρικών για να βλέπετε τα νούμερα επιδόσεων κ να τα αγοράζετε.
Έτσι θα πηγαίνετε στην Αράχωβα πιο γρήγορα όλοι εσείς που πεινάτε κ δεν έχετε λεφτά…
δεν ειναι μονο τα ηλεκτρικα. πανε να εξαφανισουν τα μηχανικα κιβωτια με το πενταλ του συμπλεκτη και σε συμβατικα οχηματα που εδιναν καλυτερο ελεγχο σε τετοιες περιπτωσεις