Κι όμως, ακόμα και οι πλέον νοικοκύρηδες δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στο φονικό τσουνάμι που προκάλεσε η ανελέητη οικονομική κρίση. Ένας από αυτούς και ο μεγάλος τραγουδιστής της καρδιάς μας Γιάννης Πουλόπουλος, που κινδυνεύει σήμερα να χάσει την περιουσία του, με την EUROBANK να βγάζει ήδη στο «σφυρί» ακίνητο «φιλέτο» στην Εκάλη! Ο πλειστηριασμός μάλιστα φέρεται να έγινε στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου.
«Δισκογραφικές εταιρείες δεν υπάρχουν, μαγαζιά δουλεύουν δύο φορές την εβδομάδα. Πως, λοιπόν, να αναδειχθούν οι νέοι καλλιτέχνες; Κατέστρεψαν το τραγούδι, όπως κατέστρεψαν και την Ελλάδα! Είναι δυνατόν να περνούν οι Έλληνες όλα αυτά τα δεινά; Τους έχουν εξοντώσει και δεν ντρέπομαι να το πω και το θέμα δεν είναι οι μεγάλοι, είναι τα νέα παιδιά που δεν τους δίνεται το δικαίωμα να κάνουν πολλά πράγματα για να καταξιωθούν επαγγελματικά!…»
Με αυτά τα λόγια, πριν λίγα χρόνια, ο Γιάννης Πουλόπουλος σκιαγραφούσε την Ελληνική πραγματικότητα. Άνθρωπος ιδιαίτερα υπερήφανος, με στάση ζωής που θα ζήλευαν πολλοί, απομονωμένος σε έναν δικό του κόσμο και λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, σήμερα απ’ ότι όλα δείχνουν, προσπαθεί να διασώσει ότι απέκτησε με κόπο από μια μοναδική καριέρα.
Κυρίως προσπαθεί να διασώσει το όνειρο που πήρε σάρκα και οστά το 2009, μια οικογενειακή επιχείρηση στην Άνοιξη Αττικής. Πρόκειται για το «Εύη», έναν πολυχώρο κοινωνικών εκδηλώσεων, που διαχειρίζεται η σύζυγός του Μπέττυ Κοκκινάκη και η κόρη του Αλεξάνδρα (Άντα) Πουλοπούλου.
Μάλιστα, παρ’ ότι η Αλεξάνδρα είναι απόφοιτος Νομικής δεν διστάζει συχνά πυκνά, βοηθώντας τη μητέρας της να εκτελεί και χρέη DJ σε διάφορα events, στον ιδιαίτερα καλαίσθητο χώρο που έχουν δημιουργήσει.
Ο Γιάννης Πουλόπουλος, εν μέσω μνημονιακής κρίσης, προχώρησε σε τραπεζικό δανεισμό, βάζοντας υποθήκη οικόπεδο «φιλέτο» στην Κηφισιά, προκειμένου να στηρίξει την οικογενειακή τους επιχείρηση. Μόνο που απ’ ότι φαίνεται σήμερα δυσκολεύεται αφάνταστα να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. Πρόκειται για δάνειο 300.000 ευρώ από την EUROBANK, το οποίο χορηγήθηκε τον Φεβρουάριο του 2014.
Σύμφωνα με την Ιστοσελίδα Δημοσιεύσεων Πλειστηριασμών, πρόκειται για οικόπεδο συνολικού εμβαδού 1.466 τ.μ., εντός του οποίου παλαιότερα υπήρχε διώροφο κτίσμα, το οποίο σήμερα έχει κατεδαφιστεί.
Εντός του οικοπέδου υπάρχει ασύμμετρος πισίνα 20 τ.μ., με φρεάτιο, προφανώς για τον μηχανισμό άντλησης υδάτων. Περιμετρικά του οικοπέδου υπάρχουν εικοσιπέντε πεύκα και τέσσερα κυπαρίσσια. Είναι περιφραγμένο με κάγκελα και έχει τρεις πόρτες εισόδου. Μια μονή και δύο διπλές.
Το συγκεκριμένο οικόπεδο ο Γιάννης Πουλόπουλος το απέκτησε το 1970, τη «χρυσή» εποχή που βρισκόταν στις δόξες του, με τις δισκογραφικές εταιρείες να δίνουν γη και ύδωρ προκειμένου να αποσπάσουν την υπογραφή του. Σήμερα, βγαίνει σε πλειστηριασμό με τιμή εκκίνησης τα 757.218 ευρώ.
Όλοι γνωρίζουν πως ο Γιάννης Πουλόπουλος εδώ και 20 περίπου χρόνια έχει εγκαταλείψει το τραγούδι, αφού η υγεία του έχει δεχτεί αρκετά «χτυπήματα».
Εκτός από το ότι το τελευταίο διάστημα κυκλοφορεί με μια επιγονατίδα, καθώς εξαιτίας ενός τροχαίου που είχε στο παρελθόν αντιμετωπίζει πρόβλημα με το γόνατό του, έχει σοβαρά θέματα και με τα μάτια του. Παρότι πριν αρκετά χρόνια είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, προκειμένου να αντιμετωπίσει το γλαύκωμα, το πρόβλημα αυτό δεν έχει ξεπεραστεί. Ο τραγουδιστής έχει μιλήσει στο παρελθόν για τη πάθησή του αυτή, λέγοντας πως την κληρονόμησε από τον πατέρα του. «Επειδή ήμουν πρωτότοκος, το πήρα εγώ το γονίδιο, ενώ ο αδελφός μου δεν το έχει. Ο πατέρας μου, όταν ήμασταν πιτσιρικάδες, μας έλεγε «να προσέχετε τα μάτια σας». Επί 18 χρόνια έχω πλέον αυτό τον μπελά. Η θεραπεία είναι μακροχρόνια. Έκανα εγχείρηση με λέιζερ πριν από δέκα χρόνια, ενώ ακολούθησε και δεύτερη πριν από λίγο καιρό», είχε πει λίγο παλαιότερα σχετικά με τα προβλήματα όρασης που αντιμετωπίζει και τα οποία τον αναγκάζουν να μένει μακριά από τα «φώτα» της δημοσιότητας.
Πλέον, η καθημερινότητα του τραγουδιστή έχει αλλάξει ριζικά και περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας στο σπίτι του, στη Νέα Κηφισιά. Δίπλα του σε όλον αυτό τον Γολγοθά είναι το μεγαλύτερο «στήριγμα» της ζωής του, η σύζυγός του Μπέττυ Πουλοπούλου και η αγαπημένη τους κόρη Άντα.
ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
Αν ο ελληνικός κινηματογράφος είχε φωνή, αυτή θα ήταν σίγουρα η δική του. Μια φωνή που «σκλάβωσε» μεγαθήρια της ελληνικής μουσικής.
Ο Γιάννης Πουλόπουλος γεννήθηκε στις 29 Ιουνίου το 1941 στην Καρδαμύλη Μεσσηνίας. Οι γονείς του, μεσσηνιακής καταγωγής, που κατοικούσαν όμως στην Αθήνα στην περιοχή του Μεταξουργείου, ύστερα μετακόμισαν στο Περιστέρι και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αγίας Τριάδας. Σε ηλικία 5 ετών μένει ορφανός από μητέρα και μεγαλώνει με τον πατέρα του Γιώργο και τον μικρό αδερφό του Βασίλη.
Από μικρός είχε κλίση στο τραγούδι, αλλά στη συνοικία και στον στενό κύκλο που μεγάλωνε δεν υπήρχε ο «άνθρωπος» που θα τον προωθούσε. Παρακινημένος, όμως, από τους φίλους του που τον άκουγαν να τραγουδάει, αλλά και έχοντας ο ίδιος μεγάλη πίστη στη φωνή του, πήγαινε στην εταιρεία COLUMBIA το 1962, κάνοντας προσπάθειες για να πει κάποια τραγούδια, που γίνονταν τότε ακροάσεις, ζητώντας να τον ακούσουν, αλλά κανείς δεν του έκλεινε ραντεβού.
Κάποια μέρα – μάλλον γιατί βαρέθηκαν να τον βλέπουν καθημερινά μπροστά τους – του έκλεισαν αυτό που επιθυμούσε με όλη του την ψυχή… μια ακρόαση. Έτσι, μπαίνει στο στούντιο για να ηχογραφήσει το πρώτο του τραγούδι σε μουσική και στίχο του Μπάμπη Δαλιάνη με τον τίτλο «Κορμί μου πονεμένο». Στην πίσω πλευρά του δίσκου -45 στροφών- θα έμπαινε το τραγούδι «Στο άδειο προσκεφάλι», που όμως τελικά το πήρε επί πληρωμή ο Στέλιος Καζαντζίδης από τον συνθέτη. Τελικά, το τραγούδι δεν κυκλοφορεί και μένει ως δείγμα στην COLUMBIA. Ένας επιπλέον λόγος, ήταν ότι ο Πουλόπουλος ήταν ακόμα ανήλικος και απαγορευόταν να εκδοθεί δισκογραφημένο τραγούδι.
Εκείνη την περίοδο η Columbia, έχοντας στο δυναμικό της μεγάλο αριθμό άγνωστων και ανερχόμενων τραγουδιστών, αποφασίζει να κάνει εκκαθάριση και να κάνει νέες ακροάσεις από τις οποίες θα κρατούσε 50 άτομα του Γρηγόρη Μπιθικώτση, ο οποίος έθεσε βέτο στην εταιρεία και στους αδελφούς Λαμπρόπουλους ότι δεν τον ήθελε εκεί. Το 1964 κατατάσσεται φαντάρος και απολύεται το 1966. Η συνέχεια βρίσκει τον Πουλόπουλο να τραγουδάει σε αρκετές μπουάτ στην Πλάκα. Στην ΛΥΡΑ ηχογραφεί ξανά τα τρία τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και άλλα 12 του ίδιου συνθέτει όπως τα «Βράχο βράχο τον καημό μου», «Βρέχει στη φτωχογειτονιά», «Καημός» κ.α.
Το 1965 τραγουδάει εκπληκτικά τέσσερα τραγούδια του πρωτοεμφανιζόμενου τότε Μάνου Λοΐζου, ενώ θα τραγουδήσει σε πρώτη εκτέλεση το «Ακορντεόν» το 1966 σε μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία του Λάμπρου Λιαρόπουλου για το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με τίτλο «Αθήνα πόλη χαμόγελο», ενώ σχεδόν παράλληλα κάνει μεγάλη επιτυχία με το «Μη μου θυμώνεις μάτια μου», του επίσης καινούργιου εκείνη την εποχή, Σταύρου Κουγιουμτζή.
Την ίδια χρονιά μπαίνει για τα καλά στη δισκογραφία. Τα 45άρια δισκάκια του κυκλοφορούν σωρηδόν και εμφανίζεται για πρώτη φορά σε κινηματογραφικές ταινίες. Το 1966 έρχεται σε επαφή με τον Μίμη Πλέσσα. Μια συνεργασία που άφησε εποχή στον χώρο του ελληνικού τραγουδιού. Αφορμή η ταινία – μιούζικαλ «Οι Θαλασσιές οι Χάντρες» (1967). Ακολούθησαν βέβαια οι «Μια Κυρία στα Μπουζούκια» (1967), «Γοργόνες και Μάγκες» (1968), «Η Παριζιάνα» (1969) και άλλες όπως «Κάτι κουρασμένα παλικάρια» (1969), «Ο ψεύτης», «Η ωραία του κουρέα».
Την περίοδο 1969-70 κυκλοφορεί μια ποιητική συλλογή με τίτλο «Τετράδιο», που βλέπουμε και μια άλλη πτυχή του καλλιτέχνη, η οποία «φωτίζει» δικά του άγνωστα τοπία και κάποιες ουσιαστικές πλευρές του σκεπτόμενου Γιάννη.
Παράλληλα, κάνει ζωγραφική και χαλκογραφία, αποκτώντας μερικές γνώσεις από τον φίλο του τραγουδιστή και ζωγράφο, Σταύρο Πασπαράκη.
Έτσι, γεμάτος ταπεραμέντο και οξυδέρκεια, κατοχυρώνει τις εμπειρίες του σε μια πλατιά εκφραστική καλλιτεχνική γκάμα.
Το 1969 είναι μια σημαδιακή χρονιά.
Ο δίσκος «Ο Δρόμος» των Μίμη Πλέσσα-Λευτέρη Παπαδόπουλου, όπου ο Γιάννης Πουλόπουλος τραγουδάει 10 από τα 12 τραγούδια, γίνεται αμέσως χρυσός. Είναι ο πρώτος ελληνικός δίσκος που γίνεται χρυσός – παρά την απαγόρευση μετάδοσής του από το τότε μονοπώλιο της ΕΡΤ – δίσκος που στα χρόνια που θα ακολουθήσουν καταρρίπτει κάθε ρεκόρ πωλήσεων, που ακόμα και σήμερα δεν έχει ξεπεράσει κανένας άλλος ελληνικός δίσκος και cd.
ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ
Μετά την ανεπανάληπτη επιτυχία του «Δρόμου», άλλες δισκογραφικές εταιρείες προσπαθούν να προσελκύσουν τον «χρυσό» ερμηνευτή, ο οποίος μέσα από τα τραγούδια και τις κινηματογραφικές του εμφανίσεις, έχει γίνει το μεγαλύτερο όνομα του ελληνικού τραγουδιού. Το χαρακτηρισμό αυτό αποδεικνύει μια δημοσκόπηση που είχε γίνει το 1970 σε περιοδικό της εποχής, σχετική με τη δημοσιότητα και την απήχηση των τραγουδιστών, όπου κατατάχθηκε πρώτος ανάμεσα σε πολλά άλλα μεγάλα ονόματα.
Ο Αλέκος Πατσιφάς όμως, βρίσκει τρόπο να τον κρατήσει στη ΛΥΡΑ. Γνωρίζοντας την επιθυμία του τραγουδιστή να βρίσκεται συνέχεια στο στούντιο, τον βάζει να ηχογραφεί διαρκώς τραγούδια. Είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο 1969-71 ο Πουλόπουλος τραγουδά σε δέκα μεγάλους δίσκους 33 στροφών και σε αρκετούς μικρούς 45 στροφών.
Πηγή: grandemagazine.gr
ΝΤΡΟΠΉ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΆΠΕΖΑ.
Ο ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΈΧΝΗ ΆΞΙΖΕ ΜΊΑ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ. ΑΛΛΆ ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΚΑΡΚΊΝΟ ΠΟΥ ΛΈΓΕΤΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΡΟΥΦΆΝΕ ΧΩΡΙΣ ΟΙΜΚΤΟ ΤΟ ΑΊΜΑ ΤΩΝ ΛΑΏΝ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΊ ΤΗΣ ΣΟΜΠΑΣ.
ΝΤΡΟΠΉ…… ΝΤΡΟΠΉ……. ΞΕΦΤΊΛΑ.
ΕΠΡΕΠΕ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ..ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ..ΓΙΑΝΝΗ .ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΕ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ. ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕΛΩΔΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ..ΠΟΙΑ ΝΥΧΤΑ Σ ΕΚΛΕΨΕ..ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΝ.ΑΥΓΗ..ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ…ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ..