Τραγική είναι η κατάσταση του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. με τα αστυνομικά οχήματα που είναι επιφορτισμένα με τις περιπολίες να βρίσκονται στα συνεργεία κι όσα είναι στους δρόμους, να είναι γερασμένα.
Ακόμα πιο τραγική η κατάσταση με τις μοτοσυκλέτες, που περισσότερες είναι στο συνεργείο, παρά στον δρόμο. Όσον αφορά στα περιπολικά, μόνο 75 είναι στο δρόμο και τα άλλα 75 στα συνεργεία.
Το 30% εξ αυτών, επισκευάζεται σε εξωτερικά συνεργεία, ενώ το 70% στην Αμυγδαλέζα και στα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. τα οποία ωστόσο, δεν έχουν επαρκές προσωπικό…
Τα οχήματα που είναι στο δρόμο, έχουν μέσο όρο ζωής τα 15 χρόνια κι έχουν διανύσει 600.000 χλμ.
Από 1.400 τα 740 είναι ακινητοποιημένα, ενώ λειτουργούν μόνο 660 με αρκετά χιλιόμετρα, κάθε ένα 250.000 χλμ. Οι συνηθέστερες βλάβες των περιπολικών και μοτοσυκλετών, είναι τα ελαστικά, τα αναλώσιμα (τακάκια κλπ), οι επισκευές των κινητήρων και τα τρακαρίσματα…
Ο Σταύρος Μπαλάσκας, αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ καταγγέλλει:
«Το θέμα των περιπολικών και των μοτοσυκλετών έχει θιχτεί πολλές φορές, έχει φτάσει μέχρι και τη Βουλή το θέμα. Αυτή τη δουλειά είναι επιφορτισμένη να την κάνει η Άμεση Δράση. Όταν αυτή δεν είναι στον δρόμο, η εγκληματικότητα αυξάνεται.
Όσοι υπάρχουν στο δρόμο, δείχνουν πρωτοφανή ζήλο. Δεν μας πιστεύουν οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι αυτά που τους λέμε.
Όταν λέμε ότι για περιοχές Παγκράτι, Βύρωνας, Καισαριανή, Υμηττός, Δάφνη βγαίνει ένα περιπολικό, καταλαβαίνεται τι γίνεται…»
Το προβλημα δεν ειναι αυτο ,η αστυνομια ακομακαι με αυτα τα μεσα κανει καλα την δουλεια της.ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ….ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ Η ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΟΙΝΕΣ. δηλ. ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ.