Δεν την γλιτώνει ούτε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία: Πόσες θέσεις εργασίας θα χάσει

Κοινοποίηση:
ezgif-6-4dbbc01db2

Σύμφωνα με το γερμανικό ινστιτούτο ερευνών Prognos, η μετάβαση της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση θα σημαίνει την απώλεια θέσεων εργασίας για τον κλάδο.

Όπως ανακοινώθηκε, από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε προβλέπεται ότι ως το 2035 θα εκλείψουν 186.000 θέσεις. Τη διεξαγωγή της έρευνα παρήγγειλαν τα στελέχη της Ένωσης Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) με σκοπό να διαπιστώσουν τι έχουν να αντιμετωπίσουν εντός της επόμενης δεκαετίας.
Βάσει της έρευνας, από το 2019 έως και το τέλος του 2023, οι γερμανικές εταιρείες του κλάδου κατέγραψαν 46.000 λιγότερους εργαζόμενους οι οποίοι αναγκάστηκαν να χάσουν τη δουλειά τους εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης, όπως αναφέρεται.

Εκπρόσωπος της VDA εξέφρασε την ανησυχία του για τα ευρήματα της έρευνας και επισήμανε το γεγονός ότι το η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία χάνει το πλεονέκτημα της ανταγωνιστικότητάς της εξαιτίας του αυξανόμενου κόστους ενέργειας και της αντίστοιχης αύξησης των φόρων και της γραφειοκρατίας στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Είναι γεγονός ότι χρειάζεται να είμαστε ανταγωνιστικοί όπως και ένα σωστό πλαίσιο πολιτικών αποφάσεων. Έτσι, στη Γερμανία, θα έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή προστιθέμενη αξία (στα αυτοκίνητά μας) και το περισσότερο δυνατόν εργατικό δυναμικό, ενώ θα δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας».

Ήδη ο Όμιλος Volkswagen έχει ανακοινώσει ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να κλείσει τρία εργοστάσιά του στη Γερμανία και να απολύσει χιλιάδες εργαζόμενους σε αυτά, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Αυτός που δεν την “γλυτώνει” είναι ο εργαζόμενος. Ο Γερμανός εργαζόμενος πλήτεται από τον δεκαετία του ’70 με την έντονη “αυτοματοποίηση” στην παραγωγή και παραγωγή ανταλλακτικών σε φθηνότερες αγορές εργασίας, όπως Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία για την χρησιμοποίηση της οποίας “απαίτησαν” και το άνοιγμα των συνόρων, μη εξαιρουμένων και Βραζιλίας, Μεξικού . Απροκάλυπτα από την δεκαετία του ’90 με τις “επενδύσεις” σε Κράτη πρώην ΕΣΣΔ όπου μεταφέρθηκαν δραστηριότητες Γερμανικών και Γαλλικών Αυτοκινητοβιομηχανιών, ακόμη και εντός ΗΠΑ για την “τρικλοποδιά” σε Δασμολογική προστασία.Την τελευταία 20ετία ολοκληρωθηκαν οι εγκαταστάσεις “θυγατρικών” σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και την Κίνα. Το επόμενο βήμα είναι η αντικατάστασις του Ανθρώπου από αμιγώς ρομποτική παραγωγή ελεγχόμενη από Τεχνητή Νοημοσύνη . Το μόνο μέσον “άμυνας” των Ανθρώπων θα είναι η μη αγορά τέτοιων προϊόντων. Το έχουν “προβλεψει” beba;ivw και ήδη δεν τα πωλόυν σε “ιδιώτες” τα “μισθώνουν” με μεταβατικό “Δούρειο ίππο” το Λήζινγκ.

Comments are closed.