Η παραίτηση του Μυράτ, από το Εθνικό έγινε viral σχεδόν 70 χρόνια μετά
Ο αξέχαστος ηθοποιός Δημήτρης Μυράτ ερωτεύτηκε και έζησε με την επίσης αξιόλογη ηθοποιό Βούλα Ζουμπουλάκη για 40 ολόκληρα χρόνια. Από τον γάμο του το 1951 έως το θάνατό του το 1991. Οι δυο τους γνωρίστηκαν όταν η νεαρή Βούλα Ζουμπουλάκη ήταν μαθήτρια του στο Εθνικό Θέατρο. Η παραίτηση του Μυράτ, από το Εθνικό έγινε viral σχεδόν 70 χρόνια μετά, και τη δήλωσή του δημοσίευσαν στα social media πολλοί ηθοποιοί, μετά τα τελευταία δυσάρεστα γεγονότα των βιασμών και των σεξουαλικών παρενοχλήσεων στο χώρο του θεάτρου
Στη συνέντευξη τους στο Βασίλη Τζιβιλίκα το 1986 στην εκπομπή Καλλιτεχνικό Καφενείο η Βούλα Ζουμπουλάκη, περιέγραψε πώς γνωρίστηκαν, ενώ ο Δημήτρης Μυράτ αποκάλυψε ότι η Βούλα Ζουμπουλάκη ήταν μαθήτριά του στο Εθνικό Θέατρο. Επειδή του άρεσε και κατάλαβε ότι της άρεσε, της έκλεισε ραντεβού, αλλά την επόμενη μέρα παραιτήθηκε!
«Ήταν μαθήτριά μου και εγώ ήμουν καθηγητής του Εθνικού Θεάτρου πολλά χρόνια πριν. Όταν λοιπόν βγήκαμε το πρώτο μας ραντεβού στο κινηματογράφο Παλλάς θυμάμαι, την άλλη μέρα, παραιτήθηκα από τη σχολή του Εθνικού Θεάτρου για να μη δώσω την εντύπωση ότι εκμεταλλεύομαι τη θέση μου ως καθηγητής και έχω σχέση με μαθήτριες» είχε πει ο Δημήτρης Μυράτ δείχνοντας το ήθος και την ευθιξία του.
Δείτε το βίντεο μετά το 3ο λεπτό:
Ε, ναι … Βλέπεις, ο “ηθικός και εύθικτος” ηθοποιός, διακατείχετο από το “ηθικόν πλεονέκτημα της αριστεράς” (!!!), που, στην διάρκεια των Ματωμένων Δεκεμβριανών, στοχοποιούσε, διέγραφε από το Σωματείο Ηθοποιών και εκτελούσε εν ψυχρώ ΄Ελληνες που ανήκαν -κατά το θολωμένο τους μυαλό- στην “αντίδραση” …
Από την μιά, υπήρξε ενεργό μέλος του ΚΚΕ / ΕΛΑΣ και Γραμματέας του ΕΑΜ Θεάτρου, ήταν ο ανεψιός της Μαρίκας Κοτοπούλη που επισκιαζόταν από την ΑΦΤΑΣΤΗ Ελένη Παπαδάκη (την οποία μισούσε μέχρι θανάτου), αλλά από την άλλη, όψιμα και ετεροχρονισμένα δήλωνε ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΤΑΤΑ, “αντικομμουνιστής μέχρι του μυελού των οστών” (!!!) … Μιλάμε για “ήθος” τεραστίας εμβελείας (!!!) …
Αφήστε μας, μωρέ, με το “ήθος” όλων αυτών των αισχρών εαμιτών ΤΕΡΑΤΩΝ (Αιμιλίου Βεάκη, Δημητρίου Μυράτ, Μιράντας Μυράτ, Μάνου Κατράκη, Τίτου Βανδή, Χρήστου Τσαγανέα, Δήμου Σταρένιου), που διέπραξαν τα πιό φρικτά και ειδεχθή εγκλήματα κι εσείς επιχειρείτε να μας τους εμφανίσετε “αγίους” …
Επινόησαν “δωσιλογισμό” για την Ελένη Παπαδάκη (με σκοπό να την βγάλουν από την μέση), αλλά δεν έβλεπαν δωσιλογισμό στην Μελίνα Μερκούρη, που συνέτρωγε, συνέπινε και συνδιασκέδαζε με τους Γερμανούς κατακτητές, στους οποίους κατέδιδε ΄Ελληνες της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ αντίστασης … Ω ! Ποία ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ …
Οι πράξεις αποδεικνύουν το ήθος, την τιμή και την αξιοπρέπεια, “κύριοι” … όχι τα ετεροχρονισμένα προβοκατόρικα κειμενάκια ανίδεων και προπαγανδιστών αρθρογραφίσκων …
Η χαρισματική, ταλαντούχος και λατρεμένη ηθοποιός Ελένη Παπαδάκη, απέδειξε εμπράκτως τις αρετές της, με την ανιδιοτελή δράση της όταν έσωζε κομμουνιστές από τα εκτελεστικά αποσπάσματα των Γερμανών, σε αντίθεση με τα ανήθικα τέρατα / συναδέλφους της, που την παρέδωσαν στους αμόρφωτους κατσαπλιάδες και στους χασάπηδες της ΟΠΛΑ, για να τους απαλλάξουν από την πολύτιμη και μοναδική παρουσία της, που στεκόταν εμπόδιο στην επαγγελματική εξέλιξη συναδέλφων της …
Οι “ιδεολογικοί” απόγονοι αυτών των ΑΠΕΧΘΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ (σημερινό Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών), ΞΑΝΑΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ την αδικοχαμένη Ελληνίδα Ηθοποιό Ελένη Παπαδάκη και σπιλώνουν την ιερή μνήμη της, αντιδρώντας στην μετονομασία του ισογείου του “ΡΕΞ” σε Σκηνή “ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ” … Την φοβούνται ακόμη και σήμερα, μέσα από τον τάφο της … Είναι αυτοί που ξέθαψαν την συγκεκριμένη δήλωση του τέρατος για να παρουσιάσουν το “ήθος” του, αποκρύπτοντας το αληθές γεγονός ότι ο περί ού ο λόγος παραιτήθηκε από το Εθνικό Θέατρο μόνον όταν απεφάσισε να νυμφευθεί το 1951 την συμβία του (Ζουμπουλάκη) και όχι όταν την γνώρισε και συνήψε σχέση μαζί της …
Δυστυχώς, αυτός είναι ο “καλλιτεχνικός” χώρος σήμερα και αυτό είναι το “ανάστημά” του … ΄Ανθρωποι σκοτεινοί, δόλιοι, ύπουλοι, βδελυροί, ιδεοληπτικοί, ατάλαντοι, ανάλγητοι, απάνθρωποι, ΑΝΑΞΙΟΙ να ποιήσουν ήθος και να δημιουργήσουν παραδείγματα προς μίμησιν …
αυτος που “εδωσε” την Παπαδακη… !!
Ακριβώς !!!! Και μετά έζησαν ζωή χαρισάμενη!!!!
Είχα την τύχη να παρακολουθήσω την παράσταση των εκλεκτών αυτών ηθοποιών, προ 35 περίπου ετών,του έργου <> , η οποία ήταν εξαιρετική. Αν συγκρίνουμε δε το ήθος τους με τα κρατούντα στη σημερινή Αθηναϊκή θεατρική σκηνή , ως προς την πραγματική παιδεία , την εκφορά του λόγου και τις ηθικές αξίες ,προκύπτει αντιπαραβολή διαμαντιών με σκύβαλα…
Διαμαντι το κουμούνι…