Δημοφιλείς πλατφόρμες social media και video streaming, φαίνεται ότι παρακολουθούν τους χρήστες και ιδιαίτερα τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις. Η έρευνα που έκανε η Αμερικανική Ομοσπονδία Εμπορίου από το 2020 και δημοσίευσε πριν λίγες ημέρες, δείχνει ότι 9 μεγάλες εταιρείες συλλέγουν, παρακολουθούν και χρησιμοποιούν προσωπικές μας πληροφορίες, κερδίζοντας δισεκατομμύρια δολάρια.
Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media:
Social media: Η αρνητική επίδρασή τους στη «Gen Z»
Η Generation Z δείχνει να επηρεάζεται αρνητικά από τα social media. Οι ενεργοί χρήστες ηλικίας κάτω των 28 ετών απαντούν στο γιατί πλοηγούνται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ποιο είναι το περιεχόμενο που τους προκαλεί αρνητικά συναισθήματα αλλά και ποιες αναρτήσεις επιδρούν θετικά στη διάθεσή τους.
“Friends”: Η διαδραστική καμπάνια για την επέτειο των 30 χρόνων προβολής
Το Friends γεννήθηκε σε μία εποχή που δεν υπήρχαν social media. 30 χρόνια μετά, είναι ζωντανό και πολύ δραστήριο στις social πλατφόρμες. Η επέτειος των 30 ετών της δημοφιλούς σειράς, γιορτάστηκε με διαδραστικό τρόπο στα social media, παρασύροντας τους εκατομμύρια φανς ανά τον κόσμο.