ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ : Νομίζουν πως θα τρέξει ο κόσμος να πάρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυξάνουν τα σημεία φόρτισης..

Κοινοποίηση:
50969d6dbf4579e3b65d5b60d204cafb_XL

Ο IEA (Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας) ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των δημόσιων σημείων αργής και γρήγορης φόρτισης έφτασε τα 862.118 σημεία παγκοσμίως, με την Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, να λαμβάνει μερίδιο 60%.

Οι γρήγοροι φορτιστές αντιπροσώπευαν το 31% του συνόλου. Ο IEA ορίζει την αργή φόρτιση ως παροχή ισχύος έως 22 κιλοβάτ (kW), που απαιτεί όμως πολλές ώρες για τη φόρτιση της μπαταρίας του οχήματος. Οι γρήγοροι φορτιστές, συμπεριλαμβανομένων των υπερσυμπιεστών της Tesla, μπορούν να ολοκληρώσουν την φόρτιση σε λίγα λεπτά.

Από κοινή πρίζα χρειάζονται από 8-30 ώρες, ανάλογα με την χωρητικότητα της μπαταρίας. Οι πανάκριβοι ταχυφορτιστές DC 50 KW, αξίας 30.000-35.000 ευρώ ο καθένας, εξασφαλίζουν φόρτιση στο 80% σε περίπου 35 λεπτά, 95% σε 45 λεπτά και 100% σε 1 ώρα.

Στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο 13 ταχυφορτιστές, στους αυτοκινητοδρόμους και ένας στο Polis Park, στη Ριζάρη.

Οι ταχυφορτιστές, δεν επιβαρύνουν υπέρμετρα την κατάσταση της μπαταρίας, αν αποφεύγεται η συχνή χρήση. Οι εταιρείες κατασκευής μπαταριών ετοιμάζουν νέας γενιάς συστοιχίες με πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά.

Η αυτονομία είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μόνο το νέο VW ID.3, με την πιο μεγάλη και ακριβότερη μπαταρία, μπορεί να φθάσει στη Θεσσαλονίκη, χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.

Η αύξηση των σημείων φόρτισης, αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες για την κατασκευή της απαραίτητης υποδομής πριν από την αναμενόμενη άνοδο των πωλήσεων EV, οι οποίες αντιπροσώπευαν μόλις το 1% του παγκόσμιου αποθέματος αυτοκινήτων πέρσι, σύμφωνα με τον IEA.

Ενώ η περισσότερη φόρτιση των EV πραγματοποιείται στο σπίτι ή στη δουλειά, η διάθεση των δημόσιων υποδομών είναι το κλειδί για να πείσει τους υποψήφιους αγοραστές ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να μείνουν στο δρόμο από μια άδεια μπαταρία, αναφέρει το Reuters.

Στο πλαίσιο του σχεδίου οικονομικής τόνωσης, η Γερμανία ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα παράσχει 500 εκατομμύρια ευρώ για την υποστήριξη της διάθεσης σημείων ιδιωτικής χρέωσης.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Οι Γερμανοί από την άλλη πριν από λίγες ημέρες δήλωσαν ότι θα δώσουν 9 δις ευρώ στις αυτοκινητοβιομηχανίες τούς για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του υδρογόνου στα αυτοκίνητα , οπως δήλωσαν ότι σκοπεύουν να γίνουν πρωτοπόροι στην συγκεκριμένη τεχνολογία… Κάτι περισσότερο ξέρουν οι Γερμανοί και αυτή την φορά ! Με αυτούς τους μισθούς στην Ελλάδα καθώς και τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και από την στιγμή που χρειάζεται πολύ ανάπτυξη η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ,δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχουν τούς στόχους που έχουν βάλει στην κυβέρνηση ! Μόνο ένας τυφλός δεν το βλέπει αυτό που γράφω .

  2. Ποιό μ@λακισμενο ον απο το ”διποδο” δεν υπαρχει επανω στον πλανητη και αυτο γινεται γιατι κυβερνανε τις χωρες σε μεγαλο ποσοστο ”βλαμμενοι” και σε μεγαλο ποσοστο εχουν δουλειες επισης ”βλαμμενοι”
    Οσο για τα ηλεκτρικα μπορω σε οποιον θελει να του δωσω μπολικο γρασσο…..

Comments are closed.