Με απαρχαιωμένα εργαλεία η ΕΛ.ΑΣ στην καταπολέμηση του εγκλήματος.
Η παράνομη μετανάστευση και η λαθραία διακίνηση ναρκωτικών στα βορειοδυτικά σύνορα έχει λάβει εκρηκτικές διαστάσεις. Η Αστυνομία σε Φλώρινα, Καστοριά, Πρέβεζα σηκώνει τα χέρια ψηλά. Παλεύει χωρίς προσωπικό και με απαρχαιωμένα εργαλεία, σαράβαλα αυτοκίνητα και αναλογικά συστήματα ενδοεπικοινωνίας αν και η ΕΛΑΣ υποτίθεται ότι έχει περάσει στην ψηφιακή επικοινωνία κατά την δεκαετία 2010 – 2020.
Προφανώς στην Κατεχάκη οι ιθύνοντες κυνηγάνε ανεμόμυλους καθώς γι’ αυτούς προέχει το ξεκαθάρισμα λογαριασμών και όχι η άρτια και αποτελεσματική λειτουργία της ΕΛΑΣ σε ολόκληρη την επικράτεια.
Όμως κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή στα βορειοδυτικά πλευρά της χώρας και άντε πάλι θα τρέχει ο Μητσοτάκης να ζητάει συγνώμη γιατί η ΕΛΑΣ έχει παραμείνει στην εποχή του ασυρμάτου σε κομβικά σημεία της περιφέρειας.
Και οι υπαίτιοι θα κρύβονται όπως και τώρα στα Τέμπη κατά την αναζήτηση πολιτικών ευθυνών για καθυστέρηση υλοποίησης της Σύμβασης 717 που προβλέπει την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης και αντικατάστασης σταθερής τροχιάς σε 70 σημεία του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας» (πλην τμήματος Τιθορέα – Δομοκός). Η επίμαχη σύμβαση 717 του 2014 φέρει υπογραφή Μιχάλης Χρυσοχοΐδης υπουργός Μεταφορών!
Μια αρχική σύμβαση με άπειρα προβλήματα που για να προχωρήσει η υλοποίηση της έπρεπε να αναθεωρείται χρόνο με τον χρόνο όπως υποστηρίζουν οι επόμενοι υπουργοί Μεταφορών (Σπίρτζης – Καραμανλής) που κατηγορούνται για καθυστερήσεις και ετοιμάζονται ψυχολογικά για να καθίσουν στο σκαμνί.
Γιατί όπως λέει ο λαός : «Όταν κάτι στραβώνει από την αρχή δύσκολα ισιώνει στην συνέχεια»…