ΕΝΑ…. «ΠΕΡΙΕΡΓΟ» ΦΕΚ! Πώς το Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής εμπλέκεται στην κρίση…

Κοινοποίηση:
1

Ποιος γνωρίζει ότι εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο πληρώνουμε μια καινούργια γραφειοκρατική δομή στο υπουργείο του κ. Νίκου Παππά η οποία εντέλλεται να διαχειρίζεται επικοινωνιακά κρίσεις;

Προφανώς ελάχιστοι. Όπως οι μυημένοι που ενημέρωσαν το ThePresident, και οι οποίοι μας πληροφόρησαν ότι αυτή η γενική γραμματεία έχει στην ευθύνη της να ενημερώνει μαζικά τους πολίτες σε περίπτωση κρίσεως.Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 117/ 2-6-2017) σύστασής της, η υπηρεσία αυτή είναι αρμόδια για την επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν από φυσικές και μαζικές καταστροφές.

Φανταζόμαστε όλοι ότι αυτή η υπηρεσία θα έπρεπε να έχει εκπονήσει ένα επιστημονικό crisis plan  για τον σχεδιασμό και την επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν από φυσικές και τεχνικές καταστροφές και έκτακτα γεγονότα, και θα είχε ήδη αναπτύξει έναν μηχανισμό κινητοποίησης των υπηρεσιών του υπουργείου Επικοινωνίας, προκειμένου να ενημερώνονται οι πολίτες με κάθε σύγχρονο Μέσο.

Η ενημέρωση των πολιτών είναι προφανώς (και) αρμοδιότητα αυτής της Γενικής Γραμματείας, η οποία (εκτός των ΜΜΕ) προΐσταται και των τηλεπικοινωνιακών Εταιριών και των Δορυφορικών επικοινωνιών.

Ίσως λοιπόν, αν αυτή η γραμματεία είχε χρησιμοποιήσει όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους για να ενημερώσει τους πολίτες του Ματιού, ορισμένα από τα θύματα  να είχαν γλιτώσει.

Αυτό θα ήταν το ιδεατό σενάριο.

Όμως εδώ είναι Ελλάδα:

Η γραμματεία αυτή είναι προφανές ότι συνεστήθη όχι για να διαχειριστεί κρίσεις, αλλά για να βολέψει ημετέρους. Επικεφαλής της δεν τοποθετήθηκε ειδικός με εμπειρία και εξειδίκευση στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων, αλλά μια κυρία, με εμφανή προϋπηρεσία στο βιογραφικό της τα κομματικά της καθήκοντα, δηλαδή την θέση της μετακλητής υπαλλήλου στα υπουργεία Υγείας και Εσωτερικών, επί θητείας Κουρουμπλή.

thepresident

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: