Εξεταστική για τα Τέμπη: Στην εισαγγελία για ψευδορκία η κατάθεση του CEO της Hellenic Train
«Eξοργιστική, προσβλητική και υποτιμητική για τη Βουλή και τα θύματα, αλλά και ύποπτη ψευδορκίας η κατάθεση του κ. Μαουρίτσιο Καποτόρτο»
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η κατάθεση του CEO της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, για το δυστύχημα των Τέμπη στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, η οποία θα ελεγχθεί για ψευδορκία από την Εισαγγελία Εφετών.
Τη διαβίβαση της κατάθεσης του κ. Καποτόρτο στην Eισαγγελία Eφετών, που διενεργεί την ανάκριση για το δυστύχημα στα Τέμπη, για το ενδεχόμενο τέλεσης του αδικήματος της ψευδορκίας, πρότεινε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κόκκαλης, αίτημα με το οποίο συμφώνησαν οι εκπρόσωποι και άλλων κομμάτων.
«Εξοργιστική, προσβλητική και υποτιμητική για τη Βουλή και τα θύματα» χαρακτήρισε την κατάθεση του κ. Καποτόρτο ο βουλευτής της ΝΔ, Λ. Τσαβδαρίδης, σημειώνοντας ότι o CEO της Hellenic Train δεν ζήτησε συγγνώμη, ενώ απέδωσε το δυστύχημα μόνο στον σταθμάρχη, αρνούμενος να αναφερθεί σε λάθη των μηχανοδηγών και στην ευθύνη της εταιρείας του.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο Μαουρίτσιο Καποτόρτο προσπάθησε να αποδώσει όλη την ευθύνη για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη στον μοιραίο σταθμάρχη.
Τι κατέθεσε σήμερα ο CEO της Hellenic Train
Ο CEO της Hellenic Train υποστήριξε ενώπιον της Εξεταστικής ότι οι όποιοι εκτροχιασμοί και αποκλίσεις τρένων οφείλονται σε ευθύνη του ιδιοκτήτη της υποδομής, δηλαδή του ΟΣΕ.
«Οι όποιοι εκτροχιασμοί και αποκλίσεις τρένων που έχουν σημειωθεί οφείλονται σε ευθύνη του ιδιοκτήτη της υποδομής, δηλαδή του ΟΣΕ» είπε χαρακτηριστικά.
«Μόλις προ εβδομάδας το μάθαμε»
Σε ερώτηση του προέδρου της επιτροπής για τα Τέμπη, Δημήτρη Μαρκόπουλου, για το εάν γνωρίζει να υπάρχουν στην εταιρεία άλλοι μηχανοδηγοί με εγκεφαλικά ή καρδιακά προβλήματα, ο κ. Καποτόρτο είπε ότι δεν γνωρίζει να υπάρχουν στατιστικά στοιχεία, που αφορούν σε παρόμοιες ή άλλες περιπτώσεις.
«Είναι κάτι το οποίο μάθαμε κι εμείς μόλις προ εβδομάδας σε ό,τι αφορά τον συγκεκριμένο μηχανοδηγό» επεσήμανε ο κ. Καποτόρτο και επανέλαβε ότι η ιατρική αξιολόγηση γίνεται από πιστοποιημένους γιατρούς και δεν είναι υποκειμενική αξιολόγηση της Hellenic Train.
«Ασφαλώς και θα ταξίδευα»
«Οι πιστοποιημένοι γιατροί αξιολογούν αν κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας που έχει υποστεί ένας εργαζόμενος τον καθιστά ικανό ή μη ικανό να εξακολουθήσει, μετά από κάποιο διάστημα νοσηλείας, να ασκεί τα καθήκοντά του» πρόσθεσε.
Επίσης, στην ερώτηση του κ. Μαρκόπουλου εάν ο ίδιος ή τα παιδιά του θα ταξίδευαν με έναν μηχανοδηγό με εγκεφαλικά, είπε ότι εάν ο μηχανοδηγός κριθεί ικανός, δεν έχουμε λόγο να έχουμε διαφορετική γνώμη. «Ασφαλώς (σ.σ.: θα ταξίδευα)», είπε ο κ. Καποτόρτο.
ΤΟ “ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ” ΤΟΥ: ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΦΙΟΖΩΝ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΦΥΛΑΚΗ!
Με αφορμή τις τελευταίες συγκλονιστικές εξελίξεις γύρω από το έγκλημα των Τεμπών, μετά την αποκαλυπτική κατάθεση της χαροκαμμένης Μαρίας Καρυστιανού στην Εξεταστική Επιτροπή στης Βουλής αλλά και την εμφάνιση του διευθ. Συμβούλου της Hellenic Train Μαουρίσιο Καποτόρτο ο οποίος έριξε το μπαλάκι της ευθύνης στον μοιραίο σταθμάρχη, πρέπει να μπουν πάλι τα πράγματα στη θέση τους. Και θα το κάνουμε εμείς για άλλη μια φορά αποκαλύπτοντας το ακόμη μεγαλύτερο έγκλημα, σε εθνικό επίπεδο, που έχει συμβεί με τους ελληνικούς σιδηροδρόμους και το ξεπούλημά τους…
Κρατηθείτε λοιπόν: Καταδικασμένος για μίζες στην Σικελία, το νησί της μαφίας, είναι το αφεντικό Hellenik Train στον οποίο ξεπούλησαν οι Έλληνες προδότες πολιτικοί τους σιδηροδρόμους για να γίνεται πιο εύκολα το λαθρεμπόριο καυσίμων, για να σκοτώνεται ο κοσμάκης όπως οι 57 ψυχές στα Τέμπη και γα να παίρνουν οι ίδιοι μεγαλύτερες μίζες…
Το “Ποινικό Μητρώο” λοιπόν του ιταλού προέδρου της Hellenik Train, του Ντάριο Λο Μπόσκο, όπως έχει μετονομαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά το ξεπούλημά της στους Ιταλούς είναι αρκετό για να τους στείλει όλους τους, έστω και σήμερα στην φυλακή…
Ο Λο Μπόσκο έχει ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ σχετικά με τους ιταλικούς σιδηροδρόμους. Είναι καταδικασμένος από το 2017 σε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες φυλακή γιατί τα είχε αρπάξει, σε μια ιστορία εκατέρωθεν λαδωμάτων και πάρε δώσε μαύρου χρήματος, την περίοδο που ήταν πρόεδρος της ιταλικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Μάλιστα καταδικάστηκε ως μιζαδόρος το 2017, δηλαδή ακριβώς την ίδια χρονιά που …αγόραζε επί ΣΥΡΙΖΑ και την ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ψίχουλα ο ιταλικός κρατικός όμιλος Ferrovie dello StΠato Italiane S.p.A. γνωστός και ως Όμιλος FS, στον οποίο ήταν τότε επικεφαλής. Πήγαν δηλαδή και έδωσαν το διαμάντι των ελληνικών σιδηροδρόμων σε έναν καταδικασμένο μιζαδόρο στη χώρα του. Κι αφού το έκανε εκεί αποδεδειγμένα βάση δικαστικής απόφασης, είναι βέβαιο ότι τα ίδια έκανε και με τους δικούς μας.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαρίστηκε ως γνωστόν με μόλις 4 εκ. ευρώ στους Ιταλούς επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αλλά το ξεπούλημα είχε δρομολογηθεί από το …2011, το προχώρησαν Σαμαράς και Βενιζέλος ενώ μετά τον Τσίπρα την σκυτάλη της μάσας πήρε ο Κούλης που χάρισε στους Ιταλούς του μιζαδόρου Λο Μπόσκο με μια νέα λεόντειο σύμβαση άλλα 750 εκατομμύρια ευρώ. Όλο συνένοχο…
Η σύλληψή του Μπόσκο έγινε τον Οκτώβριο του 2015 στο Παλέρμο. Ο Ντάριο Λο Μπόσκο, ως πρόεδρος της εταιρείας σιδηροδρομικού δικτύου Rete Ferroviaria Italiana (RFI), συνελήφθη με την κατηγορία ότι απέσπασε μίζα 58.650 ευρώ σε σχέση με συμβόλαιο για εξοπλισμό, όπως ανέφεραν επίσημες πηγές εκείνο το διάστημα. Τρεις δημόσιοι αξιωματούχοι εμπλέκονταν στην έρευνα για διαφθορά. Η δωροδοκία την οποία μάλιστα είχε αποδεχτεί ο Lo Bosco αφορούσε σύμβαση για αισθητήρες για την παρακολούθηση των δρομολογίων των τρένων.
Η δικαστική απόφαση βγήκε τον Σεπτέμβριο του 2017. Ήταν πια ήδη πρώην πρόεδρος του Rfi (είναι το ταλικό σιδηροδρομικό δίκτυο) και κρίθηκε ένοχος για «αδικαιολόγητη παρότρυνση για παροχή ή υπόσχεση παροχών» σύμφωνα με την ανακριτική δικαστή του Παλέρμο Wilma Mazzara. Η δικαστής τον καταδίκασε σε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες σε συνοπτική δίκη που έγινε για το γύρο δωροδοκιών γύρω από τη σύμβαση για την αγορά «πρωτότυπου» μηχανήματος για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Σικελίας.
Οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι στο ίδιο σκάνδαλο ήταν δύο διευθυντές του Δασικού Σώματος, ο Salvatore Marranca (επικεφαλής της τεχνικής υπηρεσίας) και ο Giuseppe Quattrocchi (επικεφαλής της Ειδικής Υπηρεσίας για τη διατήρηση του εδάφους και του φυσικού περιβάλλοντος). Ο Marranca καταδικάστηκε σε τέσσερα χρόνια και δύο μήνες και ο Quattrocchi σε τέσσερα χρόνια και έξι μήνες. Και οι δύο κατηγορήθηκαν επίσης για «αδικαιολόγητη παρότρυνση για παροχή ή υπόσχεση παροχών». Ωστόσο, οι δύο αυτοί γραφειοκράτες κρίθηκαν για τις δωροδοκίες με διαφορετικό συμβόλαιο το οποίο αφορούσε πυροσβεστικούς πύργους σε όλη την περιοχή.
Μάλιστα τον Ιούλιο της προηγούμενης χρονιάς η ανακρίτρια Wilma Mazzara συνδύασε στην πραγματικότητα τις δύο διαδικασίες: αφενός, αυτή που αφορούσε τον Lo Bosco που κατηγορήθηκε ότι έλαβε 58 χιλιάδες ευρώ για να ωθήσει την Rfi να αγοράσει έναν αισθητήρα για την παρακολούθηση της φθοράς των σιδηροδρομικών βαγονιών που νοικιάζονται σε τρίτα πρόσωπα και αφετέρου ήταν ο φάκελος που αφορούσε τις δωροδοκίες για τους πυροσβεστικούς πύργους για τους οποίους ο εισαγγελέας Ενρίκο Μπολόνια ζήτησε φυλάκιση τεσσάρων ετών για τον Τζουζέπε Κουατρόκι και δυόμισι χρόνια για τον Τζουζέπε Μαράνκα.
Υπήρχε και τέταρτος ύποπτος, ο επιχειρηματίας του Αγκριτζέντο Massimo Campione, ιδιοκτήτης εταιρείας κατασκευής, οδοποιίας και αιολικών πάρκων. Ο Campione, ο οποίος πλήρωσε τις δωροδοκίες στους τρεις –μεταξύ των οποίων και ο Λο Μπόσκο- έλαβε αναστολή που προβλέπει την «εξάλειψη του εγκλήματος» για τον ίδιο καθώς ήταν αυτός που ομολόγησε το σκάνδαλο και τις μίζες που μοίραζε.
Σύμφωνα με την ετυμηγορία της εισαγγελίας, ο Λο Μπόσκο είχε δωροδοκήσει 58.650 ευρώ για τη χορηγία και την αγορά ενός πρωτοτύπου που υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιούσε το Rfi. Στον Μαράνκα, από την άλλη πλευρά, καταλογίστηκαν δωροδοκίες για 149.500 ευρώ, ο διευθυντής φέρεται επίσης να απέκτησε την απασχόληση της συντρόφου του, σε εταιρεία λεωφορείων της Σικελίας, και της κόρης του, σε εταιρεία μηχανικών εργοστασίων στη Ρώμη. Ο Τζουζέπε Κουατρόκι Quattrocchi κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε για δωροδοκία για 90 χιλιάδες ευρώ, μεταξύ των οποίων και δύο κλιματιστικά…
Σε αυτούς τους εγκληματίες και συνεργάτες των μαφιόζων έδωσαν τους σιδηροδρόμους οι δικοί μας πολιτικοί και όχι μόνο μαφιόζοι…
“ΑΝΑΚΡΙΣΗ – ΦΩΤΙΑ” ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΕΜΠΩΝ! ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΙΤΑΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ HELLENIC TRAIN: “ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΙΣΙΛΙΑΝΙΚΗ ΜΑΦΙΑ; ΕΙΣΤΕ ΜΑΦΙΟΖΟΙ;”
Ο Βουλευτής Επικρατείας Παύλος Σαράκης «Ανακρίνει» Τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Της Hellenic Train Maurizio Capotorto, Στα Πλαίσια Της Εξεταστικής Επιτροπής Για Την Διερεύνηση Του Εγκλήματος Των Τεμπών.
Ο Παύλος Σαράκης Κατακεραυνώνει Τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Με Ερωτήματα, Στα Οποία Απαντά Αόριστα Και Ένοχα!
Τι (Δεν) Απαντά Ο Διευθύνων Σύμβουλος Για Την Εμπλοκή Του Προέδρου Της Hellenic Train Dario Lo Bosco, Σε Υπόθεση Διαφθοράς Που Ερευνάται Από Την Επιτροπή Antimafia Της Ιταλικής Δικαιοσύνης;
Τι απέγινε Με Το “Ασημένιο Βέλος” Και Γιατί Δεν Τέθηκε Ποτέ Σε Λειτουργία Στην Χώρα Μας; Γιατί Η Hellenic Train Διέθεσε Στην Ελλάδα Τρένα Παλαιάς Τεχνολογίας, Με Σοβαρά Τεχνικά Προβλήματα Που Πλέον Έχουν Αποσυρθεί Από Την Κυκλοφορία Στην Ιταλία; Ποιοι Είναι Οι Πραγματικοί Λόγοι Για Τους Οποίους Η Hellenic Train Επέλεξε Να Επενδύσει Στην Ελλάδα;
Μία Άκρως Αποκαλυπτική Ακρόαση Που Φωτίζει Το Σκοτάδι Της Διαπλοκής Στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο…
[Εξεταστική Επιτροπή Για Την Διερεύνηση Του Εγκλήματος Των Τεμπών, 25/01/2024]
Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ!!!
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαρίστηκε ως γνωστόν με μόλις 4 εκ. ευρώ στους Ιταλούς
Υ.γ. Διορθωση: 45 εκ.ευρω!
Τα λέει αυτά ο Ιταλός Φασίστας γιατί γνωρίζει ότι στην Ελλάδα είναι όλοι ξεπουλημένοι,βουλευτές-δικαστικοί για αυτό έχει αυτό το υφάκι,αν υπήρχε πραγματικό εθνικό κράτος θα τα “ξερνούσε” όλα για να μη πάει φυλακή…
Τα ριξαν στα τρένα Ενω στη πραγματικοτητα ο ΟΣΕ ειχε το δίκτυο παρατημένο.
ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΗΝ GREEK KAI ITALIAN MAFIA! ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΙΣΟΒΙΑ!!!
ΛΑΜΟΓΙΑ ΙΤΑΛΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ…ΑΛΗΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ!!!
ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΣ…