ΕΠΙΣΗΜΟ: Η Ευρώπη θέλει το τέλος βενζίνης-ντίζελ έως το 2035

Κοινοποίηση:
ΜΜΜΜ

Είναι πλέον επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.
Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

autotriti.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Η απόφαση αυτή θα φέρει πανευρωπαικη οικονομική κρίση και μεγάλη αύξηση της ανεργίας σε χώρες όπως η Γαλλία και η Γερμανία, επειδή θα γίνει απόλυση σε δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους στις αυτοκίνητο-βιομηχανίες όπως και σε πολλούς προμηθευτές τους, για αυτό η Γαλλία και η Γερμανία αντιδρούν έντονα! Το ίδιο θα γίνει και σε Ιαπωνία και ΗΠΑ χιλιάδες άνεργοι εξαιτίας της μετάβασης στην ηλεκτροκινηση. Όπως και υπάρχει προειδοποίηση από ορισμένες εταιρείες ότι η μετάβαση σε 100% ηλεκτρικά είναι δύσκολο τεχνικά να επιτευχθεί εως το 2035. Τα συνδικάτα των εργαζομένων αντιδρούν ήδη σε Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία και πιστεύω ότι τελικά θα κάνουν πίσω οι κυβερνήσεις και απόφαση αυτή θα πάει τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω (2045;). Για να είναι συμφέρουσα από πλευράς τιμής και η τεχνολογία και για τα φορτηγά και τα υπόλοιπα επαγγελματικά αυτοκίνητα που θα δουλεύουν με υδρογόνο. Όπως και για να λυθούν πολλά από τα προβλήματα που έχουν τα σημερινά BEV!

  2. όλο μαλακίες… και τα φορτηγά τι θα πέρνουν? ΚΑΤΟΥΡΑ?
    Τα τρακτέρ?? Θα δώσετε γαιδούρια στον κόσμο?
    Ούρσουλα τράβα να δες εαν ερχομαι/.

  3. Τι έγινε,τι έγινε;;;; Μας τελειώνουν τα καύσιμα;;;;
    Ή μας βάλανε χέρι οι ταξιδιώτες 🛸;;;;(μη γελάτε όλα είναι ανοιχτά,ίσως αυτοί να είναι η αιτία για το χάος που θα έρθει)
    Μόνο οι πλούσιοι θα χαίρονται τον ήχο από κινητήρες εσωτερικής καύσης.Και αλλά καλουδια.Εμεις θα οδηγάμε ηλεκτρικά πυροτεχνήματα, μαγικές σκουπες και θα τρωμε💩!!!!

Comments are closed.