Διαβάστε την σοκαριστική επιστολή που έστειλε συνδρομήτρια στην Cosmote σχετικά με την διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων της:
Καλησπέρα σας κε/κα DPO του ΟΤΕ και της COSMOTE,
Σας ευχαριστούμε για τη διαφύλαξη των προσωπικών μας δεδομένων.
Με αφορμή την πρόσφατη γνωστοποίηση επιβολής προστίμου προς εσάς από τη δημόσια Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για το ατυχές περιστατικό της παραβίασης προσωπικών μας δεδομένων και μη νόμιμης επεξεργασίας αυτών από τρίτους, αλλά και με αφορμή τις πρόσφατες αποκαλύψεις παρακολουθήσεων, επισυνδέσεων και υποκλοπών εις βάρος διαφόρων συνδρομητών από παράγοντες της Κυβέρνησης και ειδικότερα από τη (λίγο-πολύ γνωστή) “Παρέας της Ροτόντας”, θα ήθελα να σας απευθύνω κάποια σχετικά ερωτήματα σχετικά με:
Τη Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών.
Τον Χρόνο Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών.
Τη Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών προς τις αρμόδιες Αρχές.
Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών:
Εάν κάποιος συνδρομητής συμβολαίου αιτηθεί (μέσω του αρμόδιου τμήματός σας) τη διαγραφή όσων περισσότερων προσωπικών του δεδομένων είναι εφικτό να διαγραφούν από τη Βάση Δεδομένων του ΟΤΕ και της COSMOTE, και εφόσον είναι ακόμα ενεργός συνδρομητής, τότε ποια ακριβώς δεδομένα του είθισται να διαγραφούν;
Χρόνος Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών:
Στην παράγραφο 6. του Για πόσο διάστημα θα διατηρήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα; αναφέρετε ότι:
“Τα προσωπικά σας δεδομένα διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα αυτό είναι απαραίτητο για εξυπηρέτηση του σκοπού για τον οποίο συλλέχθηκαν ή σε περιπτώσεις, που ο χρόνος διατήρησης προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, για το προβλεπόμενο από τον νόμο χρονικό αυτό διάστημα.
Με την παρέλευση του χρόνου διατήρησης, τα προσωπικά σας δεδομένα θα διαγραφούν με τρόπο που να μην είναι τεχνικά εφικτή η ανάκτησή τους ή θα ανωνυμοποιηθούν.”
Και συνεχίζετε αναφέροντας:
“Μετά την με οποιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη της σύμβασής σας με τον ΟΤΕ ή/και την COSMOTE και υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές ή πιστωτικό υπόλοιπο, ή εκκρεμή παράπονα εκ μέρους σας, τα προσωπικά σας δεδομένα διατηρούνται στα συστήματα εξυπηρέτησης πελάτων για διάστημα δεκατεσσάρων (14) μηνών από την λύση ή λήξη της σύμβασης.”
Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Εάν λοιπόν με βάση την παραπάνω τακτική, λύσω ή λήξω τη σύμβασή μου μαζί σας για δεκατέσσερις (14) μήνες + 1 ημέρα, και μετά κάνω εκ νέου σύμβαση μαζί σας ξανά από την αρχή, τότε μήπως έτσι καταφέρω να διαγραφούν ακόμα περισσότερα προσωπικά μου δεδομένα απ’ ότι θα κατάφερνα κάνοντας αυτό που σας προανέφερα στο 1ο σκέλος της επιστολής μου, το να αιτηθώ δηλαδή (μέσω του αρμόδιου τμήματός σας) τη διαγραφή όσων περισσότερων προσωπικών μου δεδομένων είναι εφικτό να διαγραφούν από τη Βάση Δεδομένων σας;
Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων συνδρομητών προς τις αρμόδιες Αρχές:
Στην παράγραφο 3.4.1 της ιστοσελίδας σας αναφέρετε ότι:
“O ΟΤΕ και η COSMOTE ενδέχεται να επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, προκειμένου να τα διαβιβάσουν στις αρμόδιες αστυνομικές ή εισαγγελικές/δικαστικές ή εποπτικές αρχές, αποκλειστικά και μόνο για την εκπλήρωση νομικής τους υποχρέωσης, αφού πρώτα λάβουμε σχετικό νόμιμο αίτημα και με σκοπό την τήρηση εκ μέρους μας της ισχύουσας νομοθεσίας.”
Το ερώτημά μου είναι το εξής:
Σε περίπτωση που όντως κάτι τέτοιο τεθεί σε εφαρμογή εις βάρος ενός συνδρομητή, (το να λάβετε κάποιο σχετικό νόμιμο αίτημα για διαβίβαση των προσωπικών του δεδομένων δηλαδή), τί είδους προσωπικά δεδομένα ενδέχεται να διαβιβάσετε;
Τις αποκρυπτογραφημένες του συνομιλίες (λέω εγώ τώρα) και το περιεχόμενο των sms που έχει στείλει και έχει λάβει;
Ο συγκεκριμένος συνδρομητής με ποιον τρόπο θα μπορούσε να ενημερωθεί για το γεγονός αυτό;
Σείς. έχετε τη νομική υποχρέωση να ενημερώσετε τον εκάστοτε συνδρομητή έτσι ώστε να έχει γνώση της διαβίβασης των προσωπικών του δεδομένων στις αρμόδιες αρχές, ή αυτό υπάγεται καθαρά στη δική σας διακριτική ευχέρεια για να το πράξετε;
Εάν το σχετικό νόμιμο αίτημα συνοδεύεται από κάποια ‘Εντολή Σίγασης’ – ‘Gag Order’ link η οποία σας υποχρεώνει να μην ενημερωθεί ο συγκεκριμένος συνδρομητής επί της πράξης αυτής, τότε σείς, έχετε λάβει τα απαραίτητα νομικά αντίμετρα για να είσαστε νομικά κατοχυρωμένοι με κάποιο ‘Κράξιμο Εντάλματος’ – ‘Warrant Canary’ link έτσι ώστε να μπορέσετε να ενημερώσετε τον συγκεκριμμένο συνδρομητή ότι σείς, ως Πάροχος Υπηρεσιών Επικοινωνιών, λάβατε το σχετικό (εις βάρος του) δικόγραφο, και παρά τις δεσμευτικές νομικές υποχρεώσεις από την εκάστοτε εισαγγελική/δικαστική ή εποπτική αρχή ως προς την εντολή – να ΜΗ τον ενημερώσετε, παρόλα αυτά σείς (ως “πατρικός”, “προστατευτικός” και “φιλέσπλαχνος” Πάροχος Υπηρεσιών) τον ενημερώνετε σχετικά με αυτό, αποκαλύπτοντάς του την ύπαρξη του νόμιμου (από τις αρμόδιες αρχές) διαβιβαστικού αυτού αιτήματος;
Σας ευχαριστώ θερμά.
Παρακαλώ απαντήστε.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση στο έργο σας,
Η Συνδρομήτρια
Καλά σας γαμ΄(α) πανε οι εβραοόφιλοι! Συνεχίστε ζώα….
Εδώ μας χρεώνουν χωρίς να χρησιμοποιούμε τηλέφωνο σε 5 ψηφία έχοντας κάνει φραγή σε 5 ψηφία όριο κόστους κλήσεων..φραγή σε εξερχόμενες κλήσεις και πάλι ο λογαριασμός όσο τους κατέβει έχω πληρώσει χίλια ευρώ με άδειο σπίτι για μήνες κλειδωμένο αλλά αυτά θα ναι τα τελευταία χρήματα που δίνω θα δώσω αλλά 300 μαζί με την αναγκαστική διακοπή…α όπως επίσης ξέχασα να αναφέρω προσπαθώ εδώ και δύο μήνες να μου δμστειλουν αναλυτική κλησεω ν να μου δείξουν πότε και που πήρα αυτά τ αατηλεφωνα γιατί έχω αποδείξεις ότι δούλευα πάνω από δώδεκα ώρες την ημέρα και όταν πάνε αυτά γαδα στο ηλεκτρονικό έγκλημα θέλω να δω τι θα που ν από την cosmote.. πότε δεν θα ξανά βάλω αυτόν τον παροχο για όσο ζω απατεώνες παρακολουθούν τα τηλέφωνα μας και μας βάζουν έξτρα χρεώσεις και κερατάδες και δαρμένοι αλλά θα φάνε καλά δεν ξέρουν τι τους περιμένει α και βασικό σε φάρμακα να τα φάτε καθίκια από τον ιδρώτα και την δουλεψη το αίμα του κοσμάκη θελετε να πλούτεινετε ε θέλετε Ε?
μουαχαχαχαχαχα
Τεχνικές λεπτομέρειες παρέχω!