Μπορεί την ερχόμενη Δευτέρα να ξεκινούν και πάλι οι επιβατικές αμαξοστοιχίες από την Αθήνα με προορισμό την Θεσσαλονίκη μετά από σχεδόν ένα μήνα και κάτι από το δυστύχημα στα Τέμπη, ωστόσο, η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου για την οποία έχει γίνιε πολύς λόγος από τον αρμόδιο Υπουργό, Γιώργο Γεραπετρίτη γίνεται χωρίς κανένα πρόγραμμα και ενώ έχουν γίνει ελάχιστες έως καμία παρεμβάσεις ώστε η λειτουργία του να γίνεται χωρίς κενά και ελλείψεις.
Την πραγματική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται ο σιδηρόδρομος η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «τραγική» με μία λέξη περιγράφει ο μεταβατικός πρόεδρος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης καθώς ένα σημαντικό κομμάτι της λειτουργίας των σιδηροδρόμων, οι επικοινωνίες δεν λειτουργούν.
«Υπάρχει το GSMR που λειτουργεί μέσα στις σήραγγες, αλλά επειδή ακόμη δεν έχει αδειοδοτηθεί και δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι μηχανοδηγοί, εμείς επιβιβάζουμε πλοηγό όπως προβλέπεται από τον κανονισμό πριν μπει το τρένο στη σήραγγα και τον αποβιβάζουμε ότι περάσει», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το ζήτημα αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένεται να αποκατασταθεί στα τέλη Απριλίου!
Παράλληλα σημείωσε ότι για το σύστημα GSMR εκκρεμεί ακόμα η αδειοδότηση από τη ΡΑΣ σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό που βρίσκεται πάνω στα τρένα.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό που βρίσκεται εξωτερικά υπάρχει έγκριση και βρίσκεται σε λειτουργία.
Δείτε τις δηλώσεις του:
Εκατό υπηρεσίες για ένα πράγμα και δεν μπορούν να συννενοηθούν. Το ένα υπουργείο για να κάνει κάτι χρειάζεται να πάρει άδεια από το άλλο. Πρέπει να πάρουν άδεια από τη ΡΑΣ. Το χταπόδι της γραφειοκρατείας έχει απλώσει τα πλοκάμια του που το ένα μάχεται το άλλο. Εκατομμύρια άχρηστες θέσεις για να τους βολέψουν όλους και στις καίριες θέσεις ανειδίκευτοι εργάτες.
Γενικα δεν λειτουργει τιποτα στην κωλοχωρα αυτη …..Μονο το μαλακιστηρι ……
“”…….αρμόδιο Υπουργό, Γιώργο Γεραπετρίτη…..”” εχει ορκιστει ως αρμοδιος υπουργος;; Η εαν συμβει παλι «η ελλαδιστανικη προχειροτητα» ο κανενας θα ειναι υπευθυνος;;;
Και ποσοι τολμηροι επιβατες θα ρισκαρουν να ταξιδεψουν;