Μια ακόμη περιπέτεια έζησαν οι επιβάτες μιας πτήσης της Sky Express, αυτή τη φορά από την Αθήνα με προορισμό την Κεφαλονιά.
Οι μαρτυρίες είναι πραγματικά σοκαριστικές, με ανθρώπους να δηλώνουν κατηγορηματικά πως πίστεψαν ότι το αεροπλάνο θα συντριβεί, ωστόσο η αεροπορική τα “βλέπει” όλα… καλώς καμωμένα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Sky Express
“Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.
Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας“.
«Εάν πέφταμε, θα πέφταμε στο Σύνταγμα και δεν θα υπήρχαν μόνο 90 νεκροί επιβάτες» λένε επιβάτες της πτήσης της Sky Express
Δεν είναι η πρώτη φορά που η αεροπορική εταιρεία Sky Express γίνεται πρωτοσέλιδη είδηση για την λαχτάρα που προκάλεσε στους επιβάτες της. Και πλέον το πρόβλημα δεν είναι η συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά εκείνοι οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να την ελέγχουν! Τα περιστατικά όσον αφορά την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία είναι άπειρα και όμως κανείς δεν δείχνει να συγκινείται από τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται ανθρώπινες ζωές! Πολλά αναπάντητα ερωτήματα στα οποία δεν έχει δώσει κανείς απάντηση. Αναρωτιέται κανείς αν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ή όποιος άλλος είναι υπεύθυνος για την ασφαλή λειτουργία αεροπορικών εταιρειών έχει ασχοληθεί όπως και όσο πρέπει με την εταιρεία που αν συνεχίσει να λειτουργεί έτσι θα φτάσουμε δυστυχώς να θρηνούμε ανθρώπινες ζωές και τότε θα είναι αργά!
Τελευταίο περιστατικό αυτό που έγινε τα ξημερώματα της Δευτέρας με ανθρώπους κατατρομαγμένους, με ανθρώπους σε πανικό και με κάποιους να λιποθυμούν στην πτήση 260 από την Αθήνα προς την Κεφαλονιά. Μια πτήση που κανονικά θα διαρκούσε λίγα λεπτά, κράτησε… ώρες γεμάτες τρόμο και αγωνία. Άλλη μια φορά που η Sky Express έγινε αρνητική πρωταγωνίστρια. Όλα ξεκίνησαν βράδυ Κυριακής και τελείωσαν ξημερώματα Δευτέρας. Οι καταγγελίες των επιβατών της πτήσης της Sky Express από την Αθήνα για την Κεφαλονιά σοκάρουν και προκαλούν οργή.
Όπως αυτή του κ. Παναγιώτη Λέζου που μίλησε σε ιστοσελίδα και περιέγραψε τις στιγμές τρόμου που έζησε. Όπως είπε χαρακτηριστικά, πίστεψε ότι θα πέθαινε και πως θα έπεφτε το αεροπλάνο!
«Χθες το βράδυ, μετά από 4 – 5 αναβολές, λόγω καιρικών συνθηκών στο Αργοστόλι, επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο στις 21:30. 100% πληρότητα το αεροσκάφος, 3 παιδιά ασυνόδευτα 10-14 ετών και 4-5 βρέφη. Απογειωθήκαμε κανονικά, ενώ μετά από 8 λεπτά πτήσης μας ανακοινώνει ο πιλότος ότι λόγω τεχνικής βλάβης είμαστε αναγκασμένοι να επιστρέψουμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το αεροπλάνο ήταν πάνω από το Σύνταγμα, αν πέφταμε θα πέφταμε στο Σύνταγμα. Ο απολογισμός δεν θα ήταν μόνο οι 90 που ήμασταν εμείς αλλά θα ήταν πολλοί περισσότεροι», λέει ο κ. Λέζος.
«Πίστεψα ότι τα επόμενα 10 λεπτά δεν θα υπάρχω, σας το διαβεβαιώνω. Δεν το υπέθεσα, το πίστεψα. Έδινα 90% πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο».
Και συνεχίζει: «Η προσπάθεια για να απογειωθεί έγινε μετά από 40 λεπτά πτήσης, με ανακοινωμένη βλάβη. Ο άνθρωπος προσπάθησε να προσεγγίσει το αεροδρόμιο, έτυχε να είμαι στο παράθυρο, τα φτερά ήταν πάνω από την άτρακτο οπότε είχα πλήρη εικόνα του εδάφους. Λίγο πριν ακουμπήσουμε στην γη, αναγκάστηκε ο πιλότος να το ξανανεβάσει και έκανε άλλη μισή ώρα κύκλους για να κάνει την δεύτερη και αποτελεσματική προσπάθεια. Φανταστείτε την αγωνία μας, ξέραμε ότι η δεύτερη προσπάθεια που κάνει είναι και η τελευταία γιατί δεν είχαμε καύσιμα να δοκιμάσουμε τρίτη. Ήξερα ότι η ζωή μου είχε ακόμα 10 λεπτά χρόνο μόνο. Πίστεψα ότι τα επόμενα 10 λεπτά δεν θα υπάρχω, σας το διαβεβαιώνω. Δεν το υπέθεσα, το πίστεψα. Έδινα 90% πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο».
Εκτός από την ανατριχιαστική περιγραφή για όσα έζησε ο επιβάτης της Sky Express έκανε μια πολύ σοβαρή καταγγελία που κάποια στιγμή πρέπει να φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων.
«Το περιστατικό που συνέβη σε εμάς, στην πτήση 260 για Κεφαλονιά, δεν είναι το πρώτο τον τελευταίο χρόνο στην ίδια εταιρεία, είναι το τρίτο. Και τον Δεκέμβρη του 2018 και τον Γενάρη του 2019 συνέβησαν παρόμοια περιστατικά. Θεωρώ ότι πρέπει να σκύψει η πολιτεία πάνω από την συγκεκριμένη εταιρεία να δούμε τι φταίει. Δεν μας απάντησε ποτέ κανείς να μας πει τι συνέβη, όλοι σηκώθηκαν και έφυγαν. Έχω να καταγγείλω και το αεροδρόμιο, διότι περίμενα μετά από τόση ταλαιπωρία που περάσαμε στον αέρα, να υπάρχει ένα πυροσβεστικό ή κάτι. Δεν υπήρχε ούτε ένας υπάλληλος. Έχουμε οργανώσει μια επιτροπή, έχουμε ανταλλάξει τηλέφωνα και θα κινηθούμε νομικά ενάντια στην εταιρεία. Δεν διεκδικούμε αποζημίωση, δεν αποζημιώνεται αυτό που ζήσαμε με χρήματα. Αυτό που ζητάμε είναι να πάψει να πετάει αυτή η εταιρεία, ή να πετάει όπως πρέπει, με ελέγχους, πιστοποιήσεις, με καινούργια αεροπλάνα. Αυτή είναι η δικαίωση μας».
Από πότε οι επιβάτες μιας πτήσης έχουν άποψη σχετικά με το πόσα καύσιμα φέρει το αεροσκάφος, πόσες αποτυχημένες προσπάθειες προσγείωσης δύναται να πραγματοποιήσει ο πιλότος πριν αυτά εξαντληθούν κι αν πρέπει να περιμένει ένα πυροσβεστικό όχημα το αεροσκάφος επειδή παρουσίασε βλάβη το… αντιπαγωτικό του σύστημα;Σεβαστός ο τρόμος του επιβάτη, είμαι σίγουρος ότι είδε τη ζωή του να περνά μπροστά από τα μάτια του, αλλά με τα υπόλοιπα που αναφέρει απλά γελοιοποιείται.
Εσύ ρε φίλε ποιός είσαι και ενοχλήθηκες;