Ένα τεράστιο πρόβλημα που ταλανίζει χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα έχουν αποκτήσει με παρακράτηση κυριότητας έρχεται να λύσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες αλλά και οι υπηρεσίες. H πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξετάζει η παρακράτηση κυριότητας να έχει ισχύ έως και 60 ή 72 μήνες, δηλαδή όσο διαρκεί ο δανεισμός και στην συνέχεια εκείνη να πραγματοποιείται άρση της οπότε ο ιδιοκτήτης του οχήματος να αποκτά την κυριότητά του και να μπορεί να το μεταβιβάσει ή να το πουλήσει σε κάποιον άλλο καταναλωτή.
Ο βασικός λόγος πρόκλησης τεράστιων προβλημάτων αυτή τη φορά δεν είναι ο κορoνοϊός αλλά η 10ετής οικονομική κρίση που πέρασαν οι Έλληνες πολίτες η οποία προκάλεσε το λουκέτο χιλιάδων εμποριών αυτοκινήτων με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που τα απέκτησαν με παρακράτηση κυριότητας να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν την άρση της.
Μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων οι Διευθύνσεις Μεταφορών για να πραγματοποιήσουν μια άρση παρακράτησης κυριότητας ζητούν βεβαίωση από την τράπεζα που έχει δώσει το δάνειο για την απόκτηση του οχήματος όσο και από την εμπορία αυτοκινήτων που έχει αγοραστεί το όχημα ότι έχει εξοφληθεί και ο κάτοχός του δεν έχει κάποια οφειλή σε κανέναν από τους δύο!
Ωστόσο με την έλευση της οικονομικής κρίσης και το λουκέτο που τοποθέτησαν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εμπορίας αυτοκινήτων οι πελάτες τους δεν μπορούν να προβούν σε άρση παρακράτησης της κυριότητας των οχημάτων που ήδη έχουν εξοφλήσει με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται σε δικαστήρια και να δαπανούν επιπλέον χρήματα ώστε να μπορέσουν να δικαιωθούν και με την δικαστική απόφαση να μεταβούν στην Διεύθυνση Μεταφορών και να πραγματοποιήσουν την άρση της παρακράτησης κυριότητας του οχήματός τους.
Παράλληλα με αυτό τον τρόπο τόσο οι εμπορίες όσο και οι τράπεζες θα γνωρίζουν ότι μετά το πέρας των 60 ή 72 μηνών ο κάτοχος του οχήματος που το έχει αποκτήσει μέσω δανεισμού ή γραμματίων θα είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης καθώς δεν θα υπάρχει παρακράτηση κυριότητας.
Επίσης οι υπάλληλοι στις Διευθύνσεις Μεταφορών δεν θα χρειάζεται να δαπανούν αμέτρητες εργατοώρες ώστε να εξηγούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων με παρακράτηση κυριότητας τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που η εμπορία από την οποία έχουν προμηθευτεί το όχημά τους έχει βάλει λουκέτο.
Πηγή: newsauto.gr
Δε λέτε τίποτα για τους 13 ”λεβέντες” πολιτικούς που υπέγραψαν το νόμο τους αίσχους για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα που αφήνουν για άλλη μια φορά στο δρόμο χιλιάδες επαγγελματίες.Κόπτονται για το περιβάλλον δήθεν και επέβαλαν Περιβαντολογικο τέλος 4000 ευρώ & εως και 6 φορές περισσότερο τελωνείο που δεν πληρώνει κανένα απο τα κράτη της Ευρωπαικής Ένωσης.. Προφανώς πρέπει να ξοφλήσουν τις προεκλογικές επιταγές απέναντι στα αφεντικά τους που πουλάνε καινούρια αυτοκίνητα και οχι μόνο. Πάντως εγώ δεν ξέρω πολλούς Έλληνες να μπορούν να αγοράσουν Ηλεκτρικό αυτοκίνητο της τάξεως των 35000 ευρώ τουλάχιστον που κοστίζει. Μάλλον His master voice μας θέλουν να εμπεδώσουμε σε λίγο οτι όλοι οι Έλληνες πρέπει να μάθουμε να φωνάζουμε… έφτασεεεεεε..