Εντολή για έρευνα έδωσε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος,
μετά τη δημόσια τοποθέτηση ιερέα για τους θανάτους από κορονοϊό και τη χρήση προστατευτικής μάσκας. Η παραγγελία βασίζεται σε σχετικά βίντεο με δηλώσεις του πατέρα Αντώνιου , από τον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου.
Όπως μεταδίδει το GRTimes.gr, o προϊστάμενος ζήτησε από τον Eισαγγελέα Ποινικής Δίωξης, Ηλία Δαγκλή, να παραγγείλει τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, με δύο σκέλη: Δείτε εδώ τι βγήκε και είπε ο πατέρας Αντώνιος και γιατί θέλουν να τον καταδικάσουν!
Πρώτον, για να διερευνηθεί η βασιμότητα της καταγγελίας που έκανε ο αρχιμανδρίτης. Αναφερόμενος στην πανδημία, είπε πως συγγενείς ατόμων που έχασαν τη ζωή τους, δωροδοκήθηκαν για να δεχθούν να κατοχυρωθεί ως αιτία θανάτου ο κορονοϊός.
Το ζητούμενο γι’ αυτό το σκέλος της εισαγγελικής έρευνας είναι να διακριβωθεί αν στοιχειοθετούνται τα εξής αδικήματα: Της ψευδούς βεβαίωσης, που αφορά δημοσίους υπαλλήλους και γιατρούς δημοσίων νοσοκομείων ή της ψευδούς ιατρικής πιστοποίησης από ιδιώτες γιατρούς.
Κατά την έρευνα που ανατέθηκε στην αστυνομία, ο ιερέας θα κληθεί να καταθέσει ενόρκως για να αναφέρει τις πηγές των πληροφοριών του.
Δεύτερον, ο καταγγέλλων θα κληθεί να καταθέσει ανωμοτί, ως ύποπτος, σχετικά με τα λεγόμενα του περί μη χρήσης προστατευτικής μάσκας.
«Μας λένε ότι οι μάσκες προστατεύουν. Δεν προστατεύουν οι μάσκες τους άλλους, τους προστατεύει η προσευχή. Ήδη μας λένε ότι πρέπει να κάνουμε το εμβόλιο. Είναι 7 δισεκατομμύρια ο πληθυσμός, φαντάζεστε τι λεφτά θα πάρουν κάποιοι για το εμβόλιο;» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο πατέρας Αντώνιος.
Με βάση τα παραπάνω η Aστυνομία καλείται να διακριβώσει αν τελέστηκε παραβίαση του άρθρου 183 του Ποινικού Κώδικα, περί «διέγερσης σε ανυπακοή».
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ. .. ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…
Πραγματικός Μεσαίωνας δεν υπήρξε ποτέ. Πάντα υπήρχαν αντίρροπες δυνάμεις που αντιπάλευαν και τη μία φορά νικούσε η μία την άλλη η άλλη, χωρίς όμως αυτές να είναι πάντα ίδιες. Στην αρχαιότητα, επηρεασμένος κι από τη φιλοσοφία των αρχαίων όπου αναπτυσσόταν η αιτιοκρατία,ο Ασκληπιός μιλούσε γιά τη θεωρία της ισορροπίας των χυμών στο ανθρώπινο σώμα. Αυτή περιείχε την άποψη ότι η ισορροπία του ανθρώπινου σώματος, η ευκρασία, ήταν αποτέλεσμα της ισορροπίας του εξωτερικού και του κοινωνικού περιβάλλοντος με την εσωτερική ισορροπία των χυμών.. Στο περιβάλλον υπήρχαν όμως τα μιάσματα, όπως τα αποκαλούσε, τα οποία προκαλούσαν τις βλάβες στον ανθρώπινο οργανισμό. Προφανώς, αναπαρήγαγε αρχαίες θεωρίες όπου βλέπουμε ακόμα και σήμερα σε σκελετούς να είναι τρυπημένοι από πρωτόγονα ιατρικά εργαλεία και δικαιολογούσε την παρεμβατική ιατρική.
Αργότερα, η Εκκλησία απλώθηκε στην ευρύτερη κοινωνία και προσέλαβε στο σώμα της, άτομα που ήταν homo universalis όπως οι Οικουμενικοί διδάσκαλοι με προεξάρχοντα το Μέγα Βασίλειο που ήταν και γιατρός. Εκείνος, δεχόταν την αιτιότητα μέσα στη φύση και στην κοινωνία ως γιατρός και με βάση τη θύραθεν παιδεία του συνέχιζε κατά κάποιον τρόπο τη θεωρία του Ασκληπιού. Ωστόσο, ως θεολόγος, θεωρούσε ότι η ανθρώπινη ασθένεια ήταν αποτέλεσμα κυρίως της αμαρτίας, της επιρροής των δαιμόνων και της μαγείας. Γι’ αυτό κι έχουμε τους εξορκισμούς του Μεγάλου Βασιλείου. Στην ίδια γραμμή κινήθηκε κι ο μεγάλος γιατρός του 6ου αιώνα, ο Αέτιος. Όμως, δεν ήταν αυτοί η πλειονοψηφία των περιπτώσεων. Στην Ανατολή, γιά θεολογικούς λόγους που προϋπήρχαν από την ελληνική αρχαιότητα, θεωρούσαν απαραβίαστο το ανθρώπινο σώμα ακόμα και νεκρό και δεν προχωρούσαν σε παρεμβατική ιατρική. Παρουσιάστηκε δηλαδή μία οπισθοδρόμηση αιώνων και η ανθρώπινη ασθένεια αποδόθηκε αποκλειστικά στην αμαρτία, την επιρροή των δαιμόνων και τη μαγεία, ενώ αυτές ήταν μερικές από τις πραγματικές αιτίες.
Αντίθετα, στη Δύση, με την επίδραση της αριστοτελικής φιλοσοφίας, η αιτιοκρατία αποθεώθηκε κι οδήγησε στην ανάπτυξη της ιατρικής με συμμετοχή και μελών της Εκκλησίας. Μάλιστα, εδώ είχαμε και την επίδραση των Αράβων μελετητών, οι οποίοι επέδρασαν στον ευρωπαϊκό πολιτισμό μέσα από την ισπανική κατάκτηση, οι οποίοι με τη σειρά τους είχαν επηρεαστεί από τον Αριστοτέλη. Κι εδώ όμως η Εκκλησία δεν ήταν από την αρχή και σε όλες τις χώρες φιλικά διακείμενη.
Στην Ανατολή όμως, το ενδιαφέρον της Εκκλησίας γιά τον άνθρωπο, βρήκε άλλους δρόμους γιά να εκδηλωθεί, μέσω της ανάπτυξης της δημόσιας υγείας. Αυτή περιείχε το γενικό lockdown, τη μακρόχρονη καραντίνα, τα λοιμοκαθαρτήρια που έφτασαν μέχρι τις ημέρες της ελληνικής επανάστασης, την κοινωνική αποστασιοποίηση που ήταν σύμφωνη θεολογικά και με την εκκλησιαστική αποχή, τα λεπροκομεία, τα γηροκομεία, τα ορφανοτροφεία, τα νοσοκομεία, τα κέντρα υποστήριξης γυναικών, χηρών κλπ.
Μου κάνει εντύπωση, πώς γιατροί ιερείς και άλλοι ιερείς της θύραθεν παιδείας που τους έχει προσελκύσει η Εκκλησία,(την οικουμένην σαγηνεύσας) δε γνωρίζουν ότι αυτά που σήμερα θεωρούν ως αναιρετικά της ανθρώπινης ελευθερίας, η Εκκλησία τα χρησιμοποιούσε ως ιατρικά μέσα γιά να απαλύνει τον ανθρώπινο πόνο γιά αιώνες. Εκτός κι αν πιστεύουν ότι πάντα υπήρχαν τα αγαθά της ιατρικής εξέλιξης. Αλλά αυτό είναι λάθος. Η επεμβατική ιατρική έχει πραγματική ζωή μόνο δύο αιώνες, ενώ η ανοσολογία, ιατρική των εμβολίων, κάτι παραπάνω από μισόν αιώνα κι αν δεν ήταν οι πόλεμοι, δε θα υπήρχε καν.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ “ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ” , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ , ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ “ΑΥΤΟΙ”.
ναι, μας προσταευει προσευχη… καποιοι ζουν ακομα αστο Μεσαιωνα