Εκατομμύρια συμμετείχαν σε ζωντανή ροή που πουλούσε εισιτήρια για το διάστημα…με κινέζικο πύραυλο

Κοινοποίηση:
DIASTIMA_POLEMOS

Δύο εισιτήρια για το πέρασμα σε αυτό που θα μπορούσε να είναι το πρώτο κινεζικό διαστημόπλοιο που θα μεταφέρει τουρίστες στο διάστημα πωλήθηκαν την Πέμπτη, σύμφωνα με ζωντανή ροή που διατηρεί η εταιρεία,
καθώς οι εμπορικές διαστημικές εταιρείες της χώρας στοχεύουν να ενταχθούν σε μια μικρή αλλά διευρυνόμενη παγκόσμια βιομηχανία διαστημικού τουρισμού.

Τα εισιτήρια – με τιμή 1.000.000 γιουάν (περίπου 140.000 $) για ένα ταξίδι περίπου 12 λεπτών στην άκρη του διαστήματος σε ένα διαστημόπλοιο που θα εκτοξευθεί από την Deep Blue Aerospace το 2027 – εξαντλήθηκαν «αμέσως», σύμφωνα με την κρατική Global Times.
Περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι συντονίστηκαν στην εκπομπή στην κινεζική πλατφόρμα αγορών Taobao, η οποία ήταν η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρεία έθεσε εισιτήρια για τον διαστημικό τουρισμό προς δημόσια πώληση.

Οι ταυτότητες των αγοραστών εισιτηρίων δεν έγιναν γνωστές.

Η Deep Blue Aerospace είναι μια πρωτοπορία των κινεζικών εμπορικών διαστημικών εταιρειών που αναπτύσσουν πυραύλους για να τροφοδοτήσουν τα φιλόδοξα σχέδια του Πεκίνου για το διάστημα , τα οποία περιλαμβάνουν τη δημιουργία δορυφόρων που θα «κοντράρουν» την Starlink της αμερικανικής εταιρείας SpaceX του Έλον Μασκ.

Ο πύραυλος Nebula-1 της Deep Blue Aerospace – που πρόκειται να μεταφέρει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας και πέντε άλλους στο διάστημα για την αποστολή σε τρία χρόνια – βρίσκεται ακόμη υπό ανάπτυξη.

Τον περασμένο μήνα, ο πύραυλος απέτυχε να ολοκληρώσει μια δοκιμαστική πτήση κατακόρυφης ανάκτησης σε μεγάλο υψόμετρο, είπε η εταιρεία , με πλάνα που δημοσίευσε να δείχνει το όχημα να συντρίβεται στην τελική του φάση. Μια νέα δοκιμή έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα, ενώ η εταιρεία είπε ότι θα εντείνει τις δοκιμές το 2025 και το 2026 για να διασφαλίσει την «ασφάλεια και την αξιοπιστία των υποτροχιακών επανδρωμένων ταξιδιών».

Οι εταιρείες που εργάζονται στην ανάπτυξη πυραύλων σε όλο τον κόσμο έχουν συχνά αντιμετωπίσει οπισθοδρομήσεις και καθυστερημένα χρονοδιαγράμματα. Αλλά την Πέμπτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Deep Blue Aerospace, Huo Liang, φάνηκε βέβαιος ότι ο πύραυλος θα ήταν έτοιμος να απογειωθεί το 2027, καθώς συζήτησε τα σχέδια κατά τη ζωντανή ροή της πώλησης εισιτηρίων.

Ο Huo εξήγησε πώς οι επιβάτες μπορούν να λύσουν τις ζώνες ασφαλείας τους στο διάστημα και να «κυκλοφορούν σαν ψάρια» στο περιβάλλον χωρίς βάρος, όπου αισθάνονται «ακριβώς το ίδιο ξαπλωμένοι με το να στέκονται όρθιοι».

«Σε αυτήν την εμπειρία, δεν μπορείτε μόνο να δείτε πώς είναι η γη στρογγυλή, αλλά και το απέραντο σύμπαν και τον μπλε πλανήτη όπου ζουν οι άνθρωποι», δήλωσε ο Huo, ο οποίος ίδρυσε την ιδιωτική εταιρεία το 2016.

Η Blue Origin του ιδρυτή της Amazon, Τζεφ Μπέζος, ολοκλήρωσε την πρώτη της εμπορική ανθρώπινη διαστημική πτήση με τέσσερις ιδιώτες το 2021, ενώ η Virgin Galactic, η διαστημική τουριστική επιχείρηση που ιδρύθηκε από τον Βρετανό δισεκατομμυριούχο Ρίτσαρντ Μπράνσον, άρχισε να προσφέρει τακτικά ταξίδια στην άκρη του διαστήματος πέρυσι.

Οι εταιρείες προσπαθούν επίσης να επεκτείνουν τις προσφορές τους στους «τουρίστες του διαστήματος».

Τον περασμένο μήνα, ένα τετραμελές πλήρωμα στην αποστολή Polaris Dawn του SpaceX έγραψε ιστορία ως η πρώτη ομάδα μη κυβερνητικών αστροναυτών που πραγματοποίησε διαστημικό περίπατο.

Οι σχολιαστές της ζωντανής ροής φάνηκαν να εκφράζουν κάποιο σκεπτικισμό σχετικά με την αποστολή ανθρώπων στο διάστημα, με κάποιους να ρωτούν: “(Αν πάμε), μπορούμε να επιστρέψουμε;”

Και όσοι ενδιαφέρονται για τις υπόλοιπες θέσεις θα έχουν άλλη μια ευκαιρία, ανέφερε η σελίδα της εταιρείας στο Taobao, σημειώνοντας ότι οι πωλήσεις εισιτηρίων θα ανοίξουν ξανά στις 23 Νοεμβρίου.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: