Αν είναι δυνατόν…Εικονογράφηση πληροφοριακού υλικού του γερμανικού υπουργείου Υγείας για τον κορωναϊό σε 16 διαφορετικές γλώσσες, παρουσιάζει την Τουρκία, σαν «μαμά», απεικονίζοντας μια γυναίκα που συμβολίζει τη γειτονική χώρα και εμφανίζεται να κρατάει από το χέρι το μικρό παιδάκι «Ελλάδα», ένα κοριτσάκι με την ελληνική σημαία!
Έτσι περνάνε το μήνυμα της «μικρής» Ελλάδας που υποκύπτει στην «μητέρα» Τουρκία, αλλά και παρουσιάζοντας τις ελληνοτουρκικές διαφορές μεταξύ «συγγενών» και μάλιστα «πρώτου βαθμού».
Οι Γερμανοί έχουν αδυναμία στους Τούρκους αλλά πλέον το έχουν «παραξηλώσει». Και όπως αναφέρει το emagazin, το ζήτημα της «συγγένειας» αυτό είναι κάτι που αφορά περισσότερο τους ίδιους καθώς οι πρόγονοί τους ξεκίνησαν μαζί με τους προγόνους των Τούρκων από τις ίδιες κοιλάδες κοντά στα Ουράλια Όρη…
Αλλά τι να περιμένεις από τους προδότες του έθνους; Τώρα κοιτάνε να μας σώσουν από τον κορωναϊό…
Το γερμανικό υπουργείο Υγείας απέσυρε το σκίτσο μετά τις αντιδράσεις
ΜΕ ΤΕΤΤΟΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΕΤΤΟΙΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ…………………..
Πριν πολλά χρόνια εγινε μια έρευνα ανάμεσα σε αδέρφια ως προς την νοητική τους κατάσταση, δείκτη εφυίας, συνείδηση, αντιληπτικότητα, συναισθηματική διαχείρηση, αυτοσυνείδηση, αυτοέλεγχος, δραση, διαχείρηση χρόνου, ενδιαφέροντα κπλ. Έλαβαν σε πλαίσιο την καταγωγή των γονιων, την οικονομική τους κατάσταση και την κοινωνική τους θέση… Την έρευνα την έκαναν μια ομάδα απο ψυχολόγοι, ψυχίατροι, μαθηματικοί, βιολόγοι, ιατροί, κοινωνιολόγοι, ιστορικοί, διατροφολόγοι, φυσικοί και αστρολόγοι. Φυσικά δεν γίνεται να γραψω ολη την έρευνα, καταθέτω το βασικό αποτέλεσμα. Η έρευνα έδειξε πως μέσα σε μια οικογένεια, το τελευταίο παιδί, ανεξαρτήτου αριθμό παιδιών (δηλ. 3 αδέλφια το 3ο παιδί, 5 αδέλφια το 5ο παιδί..), είναι το πιο εφυής! Έχει ανώτερο δείκτη αντιληπτικής και συναισθηματικής νοημοσύνης, γνώθι εαυτόν, γνώση των κινδύνων, αντιλαμβάνεται με την πρώτη τις συμβουλές ή τις παρατηρήσεις που τού κάνουν, κρίνει καλύτερα τους χαρακτήρες των ανθρώπων ακόμη και από τους γονείς του, εχει αυτοπεποίθηση, γνωρίζει μέχρι που φτάνουν τα ορια τής ελευθερίας του, σέβεται τους άλλους, διαβάζει πολλά εξωσχολικά βιβλία, εφημερίδες ή περιοδικά, είναι καλύτερος μαθητής χωρίς να χρειάζεται να δαπάνει ατελείωτες ώρες στο διάβασμα, δεν παπαγαλίζει τα μαθήματα αλλά τα κατανοεί, μαθαίνει να διαβάζει και να γράφει πιο γρήγορα από τα αδέλφια του (και κατ’ επέκταση και από τους συμμαθητές του αν δεν είναι και αυτά τα μικρότερα παιδια στην οικογενειά τους), εχει πολλές δεξιότητες, χαρίσματα και ταλέντα, είναι πολυμαθής, πολύ εργατικό, ακούραστο, κάνει αυτοκριτική, ασχολείται με πολλα πράγματα ταυτόχρονα, δεν αγχώνεται… και πάρα πολλα ακόμη! Το σοκαριστικότερο είναι, πως συμφώνησαν με αυτό όλοι οι επιστήμονες που διεξήγαγαν την έρευνα ακόμη και οι βιολόγοι! Έγραφε βέβαια πού οφείλεται αυτό το φαινόμενο και από ποιά χρονική στιγμή παρατηρήθηκε έντονα να συμβαίνει (έγιναν και εγκεφαλογραφήματα σε αυτά τα παιδιά. Είχαν πιο πολλά GIGA μνήμης, καλύτερο επεξεργαστή, γραφικά και εφαρμογες – έτρεχε σφαίρα το μυαλό τους, ενώ τα αδέρφια τους σέρνονταν, θα λέγαμε στην γλώσσα τής εποχής μας), αλλά δεν γίνεται να αναλύσω σε ένα γραπτό μήνυμα 30 σελίδες εξήγηση, τούς λόγους, τις αιτίες και τους περιβαντολογικους παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτό.
..
Αποτέλεσμα
Η έρευνα αποσιοποιήθηκε και δεν δόθηκε ποτέ στο κοινό, ούτε καν στους φοιτητές στα πανεπιστήμια για μελέτη ή για να εξελίξουν τις γνώσεις τους, και αυτό γιατί φοβήθηκαν μήπωςζηλέψουν τα.. πρωτότοκα! Τα οποία, πρατηρηθηκε οτι ήταν αντιφατικά μεταξύ τους. Ήταν ζηλόφθονα ή ανασφαλείς, δειλά ή επιθετικά, άβουλα ή παρορμητικά, τεμπέλικα ή υπερκινητικά, χωρις αυτοπεποιθηση ή περιαυτολογούσαν, μειονεκτούσαν ή επιδεικνύονταν, απαιτητικά ή σιωπούσαν, αποζητούσαν πιο συχνά την ανταμοιβή των γονιών τους, την κυριαρχία στο σχολείο και αρρώσταιναν συχνότερα .
…
Ουπς….