Πιο συγκεκριμένα για τα ελαστικά, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον το νομικό πλαίσιο που επιτρέπει στα κράτη-μέλη να επιδοτούν, εκτός από την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και την αγορά «πράσινων» ελαστικών.
Αυτό σημαίνει ότι η ετήσια μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα μπορεί να φτάσει και τους επτά δις τόνους, αλλά κερδισμένοι θα είναι και οι καταναλωτές οι οποίοι θα έχουν συνολική μείωση εξόδων πάνω από τέσσερα δισ. ευρώ ανά έτος.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει οριστικοποιηθεί η ημερομηνία που θα ξεκινήσει η επιδότηση των ελαστικών αυτοκινήτων και στη χώρα μας, ωστόσο σίγουρα θα ενεργοποιηθεί μέχρι το καλοκαίρι.