H αρχή έχει γίνει με τα Head Up Displays (HUD) που προέρχονται από τα μαχητικά αεροσκάφη και στα οποία προβάλλονται χρήσιμες πληροφορίες εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού, προκειμένου να μην χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο και να αποσπάται η προσοχή του.
Το επόμενο βήμα σε αυτήν την κατεύθυνση δεν θα είναι να μεγαλώσουν τα HUD αλλά να χρησιμοποιείται ολόκληρο το παρμπρίζ ως επιφάνεια προβολής. Να παίζει δηλαδή και το ρόλο ενός γιγαντιαίου Head Up Display, το οποίο εκτός από τις πληροφορίες που θα σχετίζονται άμεσα με το αυτοκίνητο θα παρέχει και άλλες που θα σχετίζονται τόσο με στοιχεία τηλεματικής (GPS) όσο και με δεδομένα που θα παρέχονται από Cloud Servers.
Η ιδέα αυτή προέρχεται και εξελίσσεται από την ελβετική εταιρεία WayRay και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί τόσο σε επιβατικά μοντέλα όσο και σε επαγγελματικά οχήματα, ενώ όπως μπορείτε να δείτε τόσο στο βίντεο όσο και στις φωτογραφίες με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται πολύ η πλοήγηση.
Στο συγκεκριμένο πρότζεκτ έχουν επενδύσει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Hyundai, αλλά και εταιρείες όπως η JVC Kenwood.