Η Κίνα έδωσε 300.000 δολάρια σε Αμερικανούς influencers για την προώθηση των Χειμερινών Ολυμπιακών του Πεκίνο

Κοινοποίηση:
sini

Τα τελευταία χρόνια το Πεκίνο προσπάθησε να επηρεάσει την αμερικανική κοινή γνώμη προς όφελός του, χειραγωγώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Και καθώς η διεθνής αντίδραση για τις πολιτικές της Κίνας κατά της μουσουλμανικής μειονότητας των Ουϊγούρων Τούρκων στην μακρινή επαρχία Σιντζιάνγκ απειλούσε να πλήξει τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο, το Κομμουνιστικό Κόμμα ενίσχυσε την εκστρατεία του και, όπως αποδεικνύεται, και Αμερικάνοι influencers ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν (έναντι χρηματικής αμοιβής).

Σύμφωνα με την Washington Free Beacon, μια εταιρεία συνιδιοκτησίας του Στιβ Τζομπς πληρώθηκε από την China Central Television για να πραγματοποιήσει ένα «προωθητικό blitz» για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς.

Το κινεζικό προξενείο στη Νέα Υόρκη προσέλαβε επίσης 11 δημοφιλείς influencers για να μιλήσουν για τους Αγώνες (και το επιδεκτικό επιχειρηματικό κλίμα της Κίνας) στο TikTok και στο Instagram.

Τα αρχεία αποκάλυψαν ότι το κινεζικό προξενείο στη Νέα Υόρκη πλήρωσε 300.000 δολάρια στην εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vippi Media για να προωθήσει στους χρήστες του TikTok και του Instagram τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, τη στιγμή που αυξανόταν η πίεση στους δυτικούς εταιρικούς χορηγούς για να συμμετάσχουν σε ένα μποϊκοτάζ κατά της Κίνας, λόγω των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η έκθεση του Free Beacon καταλήγει αναφέροντας ότι κανένας από τους influencers που ασκούσαν κινεζική προπαγάνδα στο TikTok και στο Instagram δεν είχε εγγραφεί ως «πράκτορας ξένων συμφερόντων» (κάτι που θα ήταν λογικό εφόσον δρούσαν για λογαριασμό ξένης κυβέρνησης).

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: