Η Κίνα βάζει οριστικό τέλος στη βενζίνη

Κοινοποίηση:
7772fbbf-BYD-china-kina-7

Η Κίνα βρίσκεται στο επίκεντρο της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, με την εξέλιξη αυτή να σηματοδοτεί το τέλος της εποχής της βενζίνης.

Από τους φορτιστές Tesla γύρω από την Απαγορευμένη Πόλη στο Πεκίνο μέχρι απομονωμένους σταθμούς φόρτισης στις ερήμους της χώρας, η ηλεκτρική κινητικότητα γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη.

Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στην Κίνα ξεπέρασαν το 50% των λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων από τον Ιούλιο, γεγονός που αναμένεται να μειώσει τη ζήτηση για καύσιμα κίνησης και να επηρεάσει την αγορά πετρελαίου.

Η κυβέρνηση της Κίνας, έχοντας προνοήσει για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εδώ και πάνω από μια δεκαετία, προσφέρει επιδοτήσεις για να ενισχύσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να μειώσει τα κόστη.

Το 2021, η παραγωγή οχημάτων νέας ενέργειας σχεδόν τριπλασιάστηκε, και το 2024 αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια οχήματα.

Σήμερα, τα ηλεκτρικά οχήματα καλύπτουν το 10% των οχημάτων στους δρόμους της Κίνας, ποσοστό που αναμένεται να φτάσει το 20% έως το 2027 και να προσεγγίσει το 100% έως το 2040.

Η μετάβαση αυτή μειώνει ήδη τη ζήτηση πετρελαίου από τα επιβατικά οχήματα, που προβλέπεται να πέσει από 3,5 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα σε 1 εκατομμύριο έως το 2040.

Η ταχύτητα με την οποία η Κίνα υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση είναι εντυπωσιακή σε σχέση με τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, όπου η μείωση της κατανάλωσης καυσίμων είναι πιο ήπια και σταδιακή.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Όσον η Τεχνολογία λύνει το πρόβλημα της διαφορετικής αποδόσεως και του “χρόνου καύσεως” μεταξύ βενζίνης και Πετρελαίου “ντήζελ”, πιο εύχρηστου κι διαδεδομένου τύπου Πετρελαίου ως καυσίμου, ήταν φανερό ότι πρόκειται να “χάσει” η βενζίνη για πάρα πολλούς λόγους. Η συμπληρωματική λειτουργία με αυτοπαραγόμενπο Υδρογόνο είναι μία ορθή και Περιβαλλοντικά επικερδής λύσις την οποία όμως δεν επιθυμεί “κανείς” διότι είναι ανέξοδη και αφορολόγητη, οπότε όταν ομιλούν περί Υδρογόνου κάθε άλλο εκτός από αυτό εννοούν. Όμως το “κάθε άλλο” έχει με τον τρόπο του περιβαλλοντική επιβάρυση από χρησομοποιημένες κυψέλες και άλλα, όπως έχει και η αμιγής Ηλεκτροκίνησις από εξωρύξεις, απόβλητα, Ανεμογεννήτριες, Φωτοβολταϊκά, και άλλα που δεν μιλάει κανείς. Το αμιγώς Μηχανολογικό μέρος είναι ελαφρότερο, με χαμηλό κέντρο βάρους, υπερκαλύπτεται και αντιστρέφεται όμως το πλεονέκτημα από τοβάρος συσσωρευτών. Που και αν βραχυκυκλώσουν δεν σβύνουν

Comments are closed.