Η Κεραμέως παίρνει πίσω άρον – άρον μετά τις αντιδράσεις για την ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών

Κοινοποίηση:
Νίκη Κεραμέως

Άρον – άρον παίρνει πίσω το υπουργείο Παιδείας τον διαχωρισμό των μαθητών με μαθησιακές ανάγκες. Συνεπώς, ο διαχωρισμός θα συνεχίσει να γίνεται αλφαβητικά.

Μετά τη σφοδρή κριτική που συνάντησε η προτεινόμενη ρύθμιση σχετικά με την κατανομή των μαθητών στις τάξεις με κριτήρια, η οποία χαρακτηρίστηκε στα social media ως «παιδαγωγικός ρατσισμός», το υπουργείο Παιδείας την απέσυρε.

Συγκεκριμένα το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, όριζε τα εξής:

«Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς:

(α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών
(β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και
(γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών».

Με αμείωτους ρυθμούς εξακολουθεί να προχωρά η διαβούλευση και οι συζητήσεις με αρμόδιους φορείς επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου, συνεχίζεται ο διάλογος με τις κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ25, ενώ συνομίλησε και με εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης, σε μία ιδιαίτερα γόνιμη και εποικοδομητική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δεν θέλησαν να προσέλθουν στο διάλογο, παρά την πρόσκληση που τους απηύθυνε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις τους αρχικά προ της διαβούλευσης και προ της κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή.

Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο. Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Εχει συγγένεια με την τουβλεως, πω πω τι μισος έχει Παναγια μου

  2. Εσενα το προβλημα σου ειναι να μαθει το παιδι σου αγγλικα ή να ειναι σε μια κοινωνια γκετοποιημενη και ομαδοποιημενη.Προφανως και δεν γνωριζεις παιδαγωγικη και παιδοψυχολογια για να μιλας ετσι,παρα εισαι ενας συμπλεγματικος γονιος που θες το παιδι σουνα παρει τιτλους για να νοιωσεις οτι δεν εισαι αχρηστη.Ιδανικη ηλιθια ψηφοφορος του Κουλη.Λιβανιζεις ενα διεστραμμενο σκατοψυχο υποκειμενο που μελημα της ειναι πώς θα βασανισει τα παιδια,οπωςο δρακουμελ τα στρουμφακια.Εχω συνεργαστει με υπουργους[Τριτση,Παπαθεμελη,Αρσενη]ακομα και με το κοπροσκυλο της φωτοτυπιας.Αυτη ειναι μακραν το πιο μοχθηρο και βδελυρο υποκειμενο.

  3. ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΑΥΤΗ Η ΦΑΤΣΑ Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ… ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΒΑΦΤΗΣΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ….

  4. Ο υποτιθέμενος ρατσιστικός διαχωρισμός, μια χαρά ισχύει για το μάθημα των Αγγλικών εδώ και χρόνια. Γιατί στην περίπτωση αυτή δεν διαμαρτύρεται κανείς; Θα πρέπει δηλαδή όλοι οι μαθητές να ακολουθούν τους ρυθμούς των χαβαλέδων και αδιάφορων; Οι φίλοι μας οι Γερμανοί, από την ηλικία των 10 ετών χωρίζουν τα παιδιά σε τέσσερα διαφορετικού επιπέδου σχολεία, ανάλογα με τις επιδόσεις τους. Αν στην πορεία οι επιδόσεις αλλάξουν, αλλάζει το σχολείο, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Θα μου πείτε ότι οι Γερμανοί είναι ρατσιστές… Αλλά κι εμείς είμαστε κομπλεξικοί και στρουθοκαμηλίζοντες και δεν κοιτάμε το τελικό αποτέλεσμα. Εγώ θα πρότεινα το σύστημα να δοκιμαστεί για κάποια χρόνια σε έναν αριθμό σχολείων και να δούμε τι γίνεται. Ειδικά τώρα με την ενσωμάτωση των αλλοδαπών παιδιών, προβλέπεται ακόμη πιο μεγάλη πτώση του επιπέδου…

    1. Η τελευταία πρότασή σας ήταν και είναι πάντα ο ΣΤΟΧΟΣ των κυβερνήσεων και των διεφθαρμένων συνδικαλιστικών λόμπυ.

Comments are closed.