Η ανασκόπηση της χρονιάς του Μαρκ Ζούκερμπεργκ από τον Guardian (βίντεο)

Κοινοποίηση:
zucke

Με ένα χιουμοριστικό βίντεο που ανέβασε στο κανάλι του στο YouTube «γιόρτασε» η βρετανική εφημερίδα «The Guardian» τη χρονιά για το Facebook, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έχασε 2 εκατομμύρια χρήστες. Αιτία, τα σκάνδαλα διαρροής προσωπικών δεδομένων που έτρωσαν το κύρος της εταιρείας, με οικονομικές και άλλες συνέπειες:

Την Τετάρτη, έγινε γνωστό ακόμη ένα σκάνδαλο, μετά τις αποκαλύψεις των New York Times, ωστόσο το μεγαλύτερο ήταν αυτό της Cambridge Analytica, η οποία αποκτώντας πρόσβαση στα δεδομένα 87 εκατομμυρίων χρηστών, μετείχε σε επιχείρηση επηρεασμού του εκλογικού αποτελέσματος στις ΗΠΑ.

Όπως αποκαλύπτουν οι New York Times, στο προαναφερθέν ρεπορτάζ, η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ έδωσε πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων σε μια σειρά από κολοσσούς όπως η Microsoft, η Amazon, το Netflix και το Spotify. Οι συμφωνίες βοηθούσαν το Facebook να κερδίσει περισσότερους χρήστες και τους “συνεργάτες” του να προσθέσουν νέα χαρακτηριστικά στα προϊόντα τους, αποφεύγοντας αποτελεσματικά τους κανόνες απορρήτου.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: