Η δραματική επιστολή του Γιώργου Χριστοδούλου στην Κ.Ευαγγελάτου: “Πάτε το σκάφος στα βράχια – Έχεις σκεφτεί το μέγεθος των ανέργων; Την αλήθεια μου καταθέτω και ένα ΓΙΑΤΙ;;”

Κοινοποίηση:
xrisrtodoylou

Από τον γνωστό ηθοποιό, Γιώργο Χριστοδούλου, λάβαμε την ακόλουθη επιστολή, την οποία και δημοσιεύουμε αυτούσια: 

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

“Κατερίνα είμαι ο Γιώργος Χριστοδούλου. Κι έχουμε συναντηθεί αρκετές φορές.

Έχω τελειώσει τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

Δάσκαλοι μου, Άγγελος Τερζάκης, Γιάννης Σιδέρης, Μαρία Χόρς, Τάκης Μουζενίδης, Σωκράτης Καραντινός, Νίκος Τζόγιας, Στρατής Καρράς και πόσοι άλλοι αξιόλογοι.

Καθώς και δύο καθηγητέςΠανεπιστημίου. Κοκολάκηςκαι Μπουμπουλίδης.Σπουδαστής ακόμα συμμετείχα στην μεγάλη περιοδεία τουΆρματος Θέσπιδος με δύο έργα, τηΔωδεκάτη Νύχτα και το Φιντανάκι.

Παράλληλα σε όλη την θεατρική μου διαδρομή ήμουν βοηθός σκηνοθέτη. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύτυχερό που ήμουνβοηθόςσκηνοθέτη και συνεργάτης του Πατέρα σου στημεγάληπεριοδεία στηΡωσία με τα έργαΟδύσσεια και Ερωτόκριτο.Όλοι μας  δοσμένοι στο όραμα του Πατέρα σου:”Στο Αμφι-Θέατρο”.ΙλιάςΛαμπρίδου. Νίκος Μπουσδούκος. Ηλίας Λογοθέτης. Αλέξης Σταυράκης. Λευτέρης Βογιατζής. Στέφανος Κυριακίδης. Αννη Λούλου.Στάθης Κακκαβάς. Ρίκα Σηφάκη. Κώστας Μπάσης και τόσοι άλλοι.

Στη συνέχειαπάλι μαζί του βοηθός σκηνοθέτη στο έργο του Καλντερόνη Γυναίκα στοιχειό

με Θύμιο Καρακατσάνη, Πέτρο Φυσούνκαι Σμαρούλα Γιούλη.Έμαθα και διδάχτηκαπολλά από τον Πατέρα σου.Στη συνέχειαότανέκλεισε το Άμφι-Θέατρο συναντηθήκαμε σε ένακαφέθυμάμαιέξω από το Πανεπιστήμιο και μιλήσαμε για τυχόνσυστέγαση στο ΘέατροΜέλιπου είχα τότε,με το Άμφι-Θέατρο.Δυστυχώςόμωςπολλέςφόρες η ζωήπαίζειπερίεργαπαιχνίδια και ο ΣπύροςΕυαγγελάτοςέφυγεγια το δικό του ταξίδι.Με αφορμήλοιπόναυτήμου την συνεργασία και με πολύ σεβασμό,σου γράφωαυτήν την επιστολή για την δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε όλοι.Ηθοποιοί, Συγγραφείς,Μουσικοί,Σκηνοθέτες, Τεχνικοίκαιόσοιεργάζονται στον χώροαυτό. Κατερίνα η επιδημία που μας έχει πλήξει έφερε τα πάνω κάτω. Γι’ αυτό πιστεύω πως θα έπρεπε πρώτα να φροντίσεις -να φροντίζετε –  το Θεατρικό δυναμικό της Πατρίδας που ζεις και αναπνέεις. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνουν μετακλήσεις απ’το εξωτερικό για τα καλοκαιρινά δρώμενα.Πιστεύω πως αυτόπου έπρεπε να κάνεις- να κάνετε – ήταν να δώσεις βήμασ’ αυτή την συγκεκριμένη περίοδομόνο σε ΈλληνεςΗθοποιούς,Συγγραφείς,Σκηνοθέτες, Μουσικούς, Τεχνικούς.Θα μου πεις ότιείχεγίνειπρογραμματισμόςπολύπιο πριν. Έχειςδίκιο.Όμωςέχοντας την μπαγκέτα του Φεστιβάλ, και με την επιδημία που έπληξε όλους, εσύπρώτη θα έπρεπε να στηρίξεις και να διοργανώσειςόλο το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, μόνο σε  Έλληνες Ηθοποιούς, Συγγραφείς, Σκηνοθέτες, Μουσικούς, Τεχνικούς.

Δεν νομίζω πως θα έπεφτε το σκάφος στα βράχιαεάνστήριζες το Φεστιβάλμόνο στους Έλληνεςσυναδέλφους σου.Και μην μου αντιπροτείνεις πωςσυμμετέχουν και κάποιαΕλληνικάσχήματα.Στην επιδημίααυτήστηρίζεις τον τόπο σου και όλο το ΚαλλιτεχνικόΜουσικόΤεχνικόδυναμικό.

Έχεις σκεφτεί το μέγεθος των ανέργων;

Τα ΑρχαίαΘέατρα και Φεστιβάλ έπρεπε να γεμίσουν απόαυτήντην υπέροχηγλώσσα που λέγεται ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Μήπως πρέπει να σου θυμίσω με πόση δύναμη ο ΣπύροςΕυαγγελάτοςστήριξε το Ελληνικόέργο; Αυτόέπρεπε να κάνεις και εσύαυτή την δεδομένηστιγμή. Όλο το Φεστιβάλέπρεπενα ανήκει στους ΈλληνεςΗθοποιούςΣυγγραφείς, Σκηνοθέτες, Μουσικούς, Τεχνικούς.Κατερίνα το Ελληνικό Θεατρικό δυναμικό είναι  καλύτερο απο πολλά άλλα ξένα δυναμικά. Και αυτό που έπρεπε να κάνεις – να κάνετε – ήταν να το στηρίξετε. Ξέρεις πάρα πολύ καλά σε πόσοδύσκοληκατάστασηβρίσκονταιόλοι.Τα χρήματα που έχουν ή είχαν προγραμματιστεί να δαπανηθούν για τα ξένασχήματα θα μπορούσαν να στηρίξουνόλους τους κλάδους αύτη την δεδομένη στιγμή. Την Αλήθεια μου σου καταθέτω και ένα:Γιατί;”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: