24/12/2024 Τηλέφωνο καταγγελιών: 694 635 77 33 - 698 632 33 23 | email: info@makeleio.gr | kataggelies@makeleio.gr

Η νέα ναυαρχίδα της Ferrari με τα 1000 άλογα! (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
ferrari-sf90-stradale-8

Η Ferrari παρουσίασε σήμερα τη νέα SF90 Stradale – το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής από το Maranello με απόδοση 1.000 PS που της χαρίζει τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου στην ιστορία της ιταλικής φίρμας.

Το υβριδικό σύστημα της SF90 Stradale αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3.990 cc με απόδοση 780 PS (ο ισχυρότερος στην ιστορία της Ferrari), και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 220 PS. Ένα από τα ηλεκτρικά μοτέρ με το όνομα MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic) βρίσκεται στον πίσω άξονα μεταξύ του κινητήρα και του νέου κιβωτίου διπλόυ συμπλέκτη 8 σχέσεων, ενώ οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στον εμπρός άξονα (RAC-e) προσφέροντας τετρακίνηση και Torque Vectoring.

Το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατανέμει τη δύναμη σε όλους τους τροχούς χαρίζοντας εκρηκτικές επιδόσεις, αντάξιες του ονόματος της Ferrari. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η SF90 Stradale ολοκληρώνει το 0-100km/h σε μόλις 2,5″ και το 0-200km/h σε 6,7″ με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340km/h! Επιπλέον, το μοντέλο είναι ταχύτατο και στην πίστα αφού σημείωσε χρόνο 1’19» στο Fiorano (ενδεικτικά η La Ferrari έκανε 1’19″70).

Χάρη στη μπαταρία  7.9 kWh που μπορεί να φορτίσει και ανεξάρτητα μέσω καλωδίου (πρώτη φορά σε Ferrari), η SF90 έχει τη δυνατότητα να κινείται για έως και 25 km αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με μέγιστη ταχύτητα 135 km/h.

Το σασί της SF90 Stradale είναι εντελώς νέο με +40% αύξηση στη στρεπτική ακαμψία. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν πολλά διαφορετικά υλικά μεταξύ των οποίων και ανθρακονήματα, με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Έτσι, το μοντέλο ζυγίζει 1.570 kg (είναι δηλαδή 13 kg ελαφρύτερο από τη La Ferrari) με αναλογία 1,57 κιλών ανά ίππο.

Εκτός από την στάνταρ έκδοση της SF90 Stradale, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν και το πακέτο Assetto Fiorano που περιλαμβάνει αμορτισέρ Multimatic  αγωνιστικού τύπου και ελαφρύτερα εξαρτήματα (πόρτες και πάτωμα από ανθρακονήματα, ελατήρια και εξάτμιση από τιτάνιο) που προσφέρουν μείωση του βάρους κατά -30kg, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2 και μια ανθρακονημάτινη αεροτομή που προσφέρει έως και 390 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h.

Σχεδιαστικά, η νέα Ferrari που έχει αναλογίες κεντρομήχανου υπεραυτοκινήτου με την καμπίνα μετατοπισμένη προς τα εμπρός προς όφελος της αεροδυναμκής και της ορατότητας του οδηγού. Το μοντέλο είναι μια δημιουργία του Ferrari Styling Centre με επικεφαλής τον Flavio Manzoni. Το μυώδες αμάξωμα ενσωματώνει τη γνώριμη σχεδιαστική γλώσσα της ιταλικής φίρμας, συνδυάζοντας στοιχεία από τις F8 Tributo και J50.

Στο εμπρός μέρος τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας matrix LED αγκαλιάζουν το ρύγχος που θυμίζει αεροτομή της Formula 1. Στο προφίλ ξεχωρίζει η νέα character line που ελαφραίνει οπτικά το αμάξωμα ρίχνοντας μεγαλύτερο βάρος στις εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες, αλλά και οι ψηλά τοποθετημένες πλευρικές εισαγωγές αέρα που ακολουθούν τις γραμμές των παραθύρων.

Στο πίσω μέρος η διαμόρφωση της ουράς θυμίζει την J50, με τις διαγώνιες γραμμές να καταλήγουν στα φουσκωμένα φτερά. Το γραφικό ενισχύεται από το μαύρο χρώμα του τμήματος μπροστά από την αεροτομή, όπως και του διάφανου καλύμματος που λειτουργεί σαν μια μικρή βιτρίνα για τον κινητήρα.

Τα τετραπλά πίσω φώτα είναι στενά και τετραγωνισμένα, ενώ οι δύο μεγάλες εξατμίσεις είναι τοποθετημένες ψηλά στον προφυλακτήρα, το χαμηλότερο μέρος του οποίου καλύπτεται από εσοχές και το μεγάλο διαχύτη.

Στο cockpit της SF90 Stradale κυριαρχούν οι οθόνες και τα πλήκτρα αφής. Το μάτι πέφτει κατευθείαν στην καμπύλη οθόνη 16″ που φιλοξενεί τον – για πρώτη φορά εξολοκλήρου ψηφιακό – πίνακα οργάνων με τριδιάστατα γραφικά. Όλες οι λειτουργίες του ελέγχονται από τα πολυάριθμα χειριστήρια αφής στο τιμόνι, έτσι ώστε ο οδηγός να μη χρειαστεί να αφήσει τα χέρια του από αυτό ενώ επικουρικά λειτουργεί το σύστημα Head Up Display

Στο κεντρικό τούνελ, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έχει σχεδιασμό που παραπέμπει στα παλιά χειροκίνητα κιβώτια της Ferrari, ενώ το κλειδί ενσωματώνεται σε ειδική θήκη.

Πώς σας φαίνεται λοιπόν η νέα ναυαρχίδα της Ferrari; Γράψτε μας τα σχόλιά σας αφού πρώτα την παρατηρήσετε πιο προσεκτικά στα επίσημα video της Ferrari τα οποία αποκαλύπτουν περισσότερες «πτυχές» του χαρακτήρα της.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: