Η τεχνολογία εκτιμά ότι αυτή ήταν η ιστορική Ιερή εμφάνιση του Ιησού Χριστού

Κοινοποίηση:
Στιγμιότυπο οθόνης (15451)

Η ακριβής εμφάνιση του Ιησού Χριστού παραμένει ένα αντικείμενο συζήτησης και εικασίας, καθώς δεν υπάρχουν σύγχρονες απεικονίσεις που να μας παρέχουν μια σαφή εικόνα για την εξωτερική του εμφάνιση. Τα Ευαγγέλια δεν περιλαμβάνουν περιγραφές της φυσικής του όψης, ενώ δεν έχει διασωθεί κανένα πορτρέτο από την εποχή του. Ωστόσο, οι σύγχρονες αναπαραστάσεις της εμφάνισης του Ιησού βασίζονται σε ανθρωπολογικές μελέτες που εξετάζουν τους πληθυσμούς της Μέσης Ανατολής κατά την εποχή εκείνη.

 

Σύμφωνα με αυτές τις μελέτες, είναι πιθανό ότι ο Ιησούς είχε σκούρα επιδερμίδα, μαύρα ή σκούρα καστανά μαλλιά και καστανά μάτια, χαρακτηριστικά που είναι κοινά στους ανθρώπους της περιοχής. Το ύψος του υπολογίζεται γύρω στο 1,60-1,70 μέτρα, το οποίο ήταν το μέσο ύψος των ανδρών εκείνης της εποχής.

Η ακριβής φυσιογνωμία του Ιησού Χριστού παραμένει αντικείμενο συζήτησης και εικασίας, καθώς δεν υπάρχουν σύγχρονες απεικονίσεις που να μας προσφέρουν μια σαφή εικόνα της εμφάνισής του. Τα Ευαγγέλια δεν παρέχουν λεπτομέρειες σχετικά με την εξωτερική του εμφάνιση, ενώ δεν έχει διασωθεί κανένα πορτρέτο από την εποχή του. Ωστόσο, οι σύγχρονες αναπαραστάσεις της μορφής του Ιησού βασίζονται σε ανθρωπολογικές έρευνες που εξετάζουν τους πληθυσμούς της Μέσης Ανατολής κατά την περίοδο εκείνη. Σύμφωνα με αυτές τις μελέτες, είναι πιθανό ο Ιησούς να είχε σκούρα επιδερμίδα, μαύρα ή σκούρα καστανά μαλλιά και καστανά μάτια, χαρακτηριστικά που είναι συνήθη για τους ανθρώπους της περιοχής. Το ύψος του εκτιμάται ότι κυμαινόταν γύρω στο 1,60-1,70 μέτρα, το οποίο ήταν το μέσο ύψος των ανδρών εκείνης της εποχής.

 

Η “Ιερή Σινδόνη” ή “Σινδόνη του Τορίνο” αποτελεί ένα χριστιανικό κειμήλιο που θεωρείται ότι είναι το ταφικό σάβανο του Ιησού Χριστού.

Ο Ιησούς Χριστός είναι μια κεντρική μορφή του Χριστιανισμού, αναγνωριζόμενος ως ο Υιός του Θεού και Σωτήρας της ανθρωπότητας. Σύμφωνα με τις χριστιανικές γραφές, γεννήθηκε στην Ιουδαία και διδάσκει την αγάπη, τη συγχώρεση και την σωτηρία μέσω της πίστης. Η ζωή του περιλαμβάνει θαύματα, διδασκαλίες και τελικά τη σταύρωσή του, η οποία θεωρείται από τους πιστούς ως θυσία για τις αμαρτίες των ανθρώπων.

Ένα από τα πιο γνωστά αντικείμενα που σχετίζονται με τον Ιησού είναι το Σάββανο του Τουρίνο, ένα μεγάλο λινό ύφασμα διαστάσεων περίπου 4,4 x 1,1 μέτρων. Το σάβανο φέρει την εικόνα ενός άνδρα που φαίνεται να έχει υποστεί βασανιστήρια, με πληγές που παραπέμπουν σε αυτές που υπέστη ο Ιησούς κατά τη διάρκεια της σταύρωσης. Η απεικόνιση στο σάβανο είναι αχνή και η διαδικασία με την οποία έχει αποτυπωθεί παραμένει ανεξήγητη από την επιστήμη. Η σύγχρονη τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη καλούνται τώρα να εξερευνήσουν αυτό το μυστήριο και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα την προέλευση και τη σημασία αυτού του αντικειμένου.

 

Ποιος ήταν ο Ιησούς Χριστός;

Η εφημερίδα Daily Express χρησιμοποίησε την τεχνολογία Midjourney για να δημιουργήσει μια ψηφιακή αναπαράσταση του προσώπου που πιστεύουν πολλοί ότι αντιπροσωπεύει τον άνθρωπο πίσω από το Σάβανο του Τουρίνο. Οι εικόνες που παράγονται απεικονίζουν τον Ιησού με τα παραδοσιακά μακριά μαλλιά και γένια, καθώς και πληγές που υποδηλώνουν ότι μόλις είχε υποστεί τη θανατηφόρα δοκιμασία του. Ο Δρ. Liberato de Caro χρησιμοποίησε την καινοτόμο τεχνολογία Wide-Angle Ray Scattering για να υποστηρίξει ότι το αρχαίο ύφασμα έχει πολλές ομοιότητες με ένα δείγμα από την ιστορική πολιορκία της Μασάντα, η οποία έλαβε χώρα μεταξύ 55-74 μ.Χ.

Ο ειδικός αμφισβήτησε την προηγούμενη χρονολόγηση με άνθρακα, επισημαίνοντας: «Η παρουσία μούχλας και βακτηρίων, καθώς και υφαντικών ινών που αποικίζουν, μαζί με βρωμιά ή ορυκτά που περιέχουν άνθρακα, όπως ο ασβεστόλιθος, τα οποία προσκολλώνται στα κενά μεταξύ των ινών και αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% του όγκου σε μικροσκοπικό επίπεδο, μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο να αφαιρεθούν πλήρως κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καθαρισμού του δείγματος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραμόρφωση της χρονολόγησης». Αν και οι αδιάσειστες αποδείξεις για την ύπαρξη της Σινδόνης πριν από τα μέσα του 14ου αιώνα είναι σπάνιες, υπάρχουν αναφορές ότι ένα παρόμοιο λείψανο είχε κλαπεί από μια εκκλησία στην Κωνσταντινούπολη έναν ολόκληρο αιώνα νωρίτερα.

 

Στιγμιότυπο οθόνης (15454)

Η ιστορία της Σινδόνης του Τορίνο είναι γεμάτη μυστήριο, ιδιαίτερα πριν από την εποχή του Μεσαίωνα. Υπάρχουν υποθέσεις ότι το ύφασμα αυτό μεταφέρθηκε στην Έδεσσα της Μικράς Ασίας (σημερινή Ούρφα στην Τουρκία) μετά τη Σταύρωση και Ανάσταση του Χριστού ή κατά τη διάρκεια της καταστροφής της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους το 70 μ.Χ. Το ύφασμα ήταν γνωστό ως Άγιο Μανδύλιο ή Εικόνα της Έδεσσας, καθώς διπλωνόταν με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκαλύπτεται μόνο το πρόσωπο του Χριστού μέσα σε μια ανοιχτή θήκη. Οι Βυζαντινοί κατέλαβαν την Έδεσσα το 944 μ.Χ., επιδιώκοντας να αποκτήσουν τη Σινδόνη και να την μεταφέρουν στην Κωνσταντινούπολη. Ωστόσο, η Δ’ Σταυροφορία το 1204 οδήγησε σε λεηλασία της Κωνσταντινούπολης και μέχρι τον 14ο αιώνα η Σινδόνη φαίνεται να έχει εξαφανιστεί.

 

Ιστορικές αναφορές στη Σινδόνη του Τορίνο χρονολογούνται από το 1354. Νωρίτερα, υπάρχουν υπόνοιες πως ανήκε στο Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών, για τους οποίους υποστηρίζεται πως την είχαν στην κατοχή τους για 200 χρόνια περίπου. Οι τελευταίοι Ναϊτες που εικάζεται ότι κατείχαν τη σινδόνη ήταν ο Ζακ ντε Μολέ και ο Ζοφρέ Ντε Σαρνέ, οι οποίοι κάηκαν στην πυρά το 1314, μετά την διάλυση του Τάγματος. Ως πρώτος κάτοχός της αναγνωρίζεται με ασφάλεια ο Γάλλος ιππότης Ζοφρέ Ντε Σαρνέ,[1] ο οποίος δίσταζε να δημοσιοποιήσει το γεγονός της ύπαρξής της, πιθανώς λόγω των μυστηριωδών συνθηκών με τις οποίες είχε έρθει στα χέρια του, μάλλον λόγω συγγένειας με τον Ναϊτη Ντε Σαρνέ.

Ο ίδιος είχε χτίσει μία φτωχική εκκλησία στο Λιρέ της Γαλλίας, και ενώ η οικογένειά του ήταν σε οικονομικό αδιέξοδο, αποφάσισε να εκθέσει εκεί τη Σινδόνη.Ο επίσκοπος της περιοχής Ερρίκος του Πουατιέ, αντέδρασε για την αυθεντικότητα της και υπέβαλλε μνημόνιο, το οποίο ανέφερε πως μετά από εξετάσεις που έκανε στη Σινδόνη, την βρήκε πλαστή, αναφέροντας επίσης πως είχε ανακαλύψει και τον καλλιτέχνη που τη φιλοτέχνησε. Η Σινδόνη αμέσως αποσύρθηκε, για να εκτεθεί εκ νέου το 1389.[1] Ο γιος του Ντε Σαρνέ, αγνοώντας τον τοπικό επίσκοπο, πήρε άδεια από τον Πάπα, παραδεχόμενος εξ αρχής πως δεν ήταν γνήσια, αλλά αντίγραφο. Ο επίσκοπος της περιοχής Πιέρ Ντ΄Αρσί, σε μνημόνιο προς τον Πάπα Κλήμεντα Ζ'[13], χαρακτήριζε τη Σινδόνη ως απάτη, αναφερόμενος στις προγενέστερες έρευνες του Ερρίκου του Πουατιέ.

Το 1452, το ύφασμα πωλήθηκε στο Λουδοβίκο δούκα της Σαβοΐας, ο οποίος ανέγειρε ειδικό παρεκκλήσι και τοποθέτησε τη Σινδόνη στο Σαμπερύ της Γαλλίας το 1464. Το 1532, προκλήθηκε πυρκαγιά στο παρεκκλήσι, που προκάλεσε φθορές στη Σινδόνη, με αποτέλεσμα η οικογένεια της Σαβοΐας να τη μεταφέρει στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα.Η μοναδική φορά που μεταφέρθηκε από το Τορίνο ήταν τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν τοποθετήθηκε στο μοναστήρι του Μοντεβεγκίνε, στο Αβελίνο της νότιας Ιταλίας, για να παραμείνει αργότερα οριστικά στο Τορίνο.

Η Σινδόνη φέρει την εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα, εμπρός και πίσω, ηλικίας περίπου 33 ετών, με ύψος περίπου 1,80 μ. και βάρος 77 κιλά. Σε όλο το μήκος του υφάσματος υπάρχουν κηλίδες αίματος που αποδίδονται σε θάνατο από σταύρωση. Είναι εμφανείς τρύπες από καψίματα και μερικές σταγόνες νερού από την πυρκαγιά του 1532.Ο άνθρωπος της Σινδόνης φέρει στους καρπούς των χεριών και στα πόδια σημάδια από αίμα που σημαίνει ότι σταυρώθηκε και επίσης στην πλάτη σημάδια από μαστίγωση.

Στο πρόσωπο, υπάρχουν διογκώσεις που είναι αιματώματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ορατά στο δεξί μάγουλο. Σε όλο το σώμα υπάρχουν σημάδια από μώλωπες και πληγές. Στο μέτωπο, στον αυχένα και στα μαλλιά που είναι μακριά, υπάρχει αίμα, ενώ πληγές καλύπτουν την περιφέρεια του κεφαλιού, που μάλλον έχουν προκληθεί από στεφάνι φτιαγμένο από μυτερά αγκάθια.Στο στήθος και στην πλάτη φαίνονται γδαρσίματα, που πιθανώς έγιναν από μαστίγιο, όργανο βασανισμού των ρωμαϊκών χρόνων. Στη δεξιά ωμοπλάτη, υπάρχουν τετραγωνικές εκχυμώσεις που αποδίδονται σε βαρύ αντικείμενο, που μπορεί να ήταν ο οριζόντιος δοκός του σταυρού που ο καταδικασμένος κουβαλούσε μέχρι τον τόπο της εκτέλεσης. Στη δεξιά θωρακική περιοχή βρέθηκαν σημάδια αίματος, που έχουν τα χαρακτηριστικά εκείνα πτωτικού αίματος.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Και χρειάστηκε ολόκληρη τεχνολογία Midjourney για την φωτογραφία του προσώπου ενός συμπαθούς νέου ανδρός!

  2. Με Εβραίους ακόμα ασχολείστε, κατακαημένοι Ρωμηοί.

    1. ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ, ΠΟΙΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ, ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ 12ΘΕΪΣΤΗ

      1. Είσαι πολύ υβριστικός, όμως να ξέρεις, εσύ είσαι ο κολλημένος και ο Έλλην μάλλον ο καθρέπτης σου.

Comments are closed.