Η Lidl αποφάσισε να ασχοληθεί στα σοβαρά με το πρόβλημα του… λαθροπαρκαρίσματος στους χώρους στάθμευσης των καταστημάτων της, από κατόχους οχημάτων που δεν είναι πελάτες.
Έτσι έθεσε σε εφαρμογή ένα τολμηρό νέο σύστημα για να αποτρέψει όσους επιχειρούν να χρησιμοποιούν τους χώρους στάθμευσης της εταιρείας στα καταστήματά της χωρίς να προβαίνουν σε αγορές. Αλλά το σύστημα αυτό εγείρει “κινδύνους” και για τους πελάτες της, εφόσον δεν το χρησιμοποιήσουν σωστά, καθώς τα πρόστιμα που προβλέπονται είναι πολύ τσουχτερά.
Συγκεκριμένα, σε υπερκατάστημα στην ευρύτερη περιοχή του Λονδίνου, στο Taunton, ειδικότερα, εάν ο οδηγός δεν τηρήσει σωστά τις προβλεπόμενες οδηγίες μπορεί να κληθεί να πληρώσει ως και 90 λίρες στερλίνες (102 ευρώ!).
Καθώς το σύστημα λειτουργεί με check-in, ο πελάτης-οδηγός θα πρέπει να σιγουρευτεί ότι κράτησε τις αποδείξεις του. Κατά την είσοδό του στο πάρκινγκ θα πρέπει να καταγράφει τα στοιχεία του οχήματός τους και όταν φεύγει να σκανάρει την απόδειξή του ώστε να αποφευχθεί η επιβολή προστίμου.
Λεπτομέρειες για τα οχήματα που χρησιμοποιούν το πάρκινγκ θα καταγράφονται από κάμερες κλειστού κυκλώματος.
Η Lidl προωθεί αυτό το σχέδιο με απώτερο σκοπό να δώσει στους πελάτες των καταστημάτων του προτεραιότητα στο δικό του χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων.
Να σημειωθεί ότι αυτό το μέτρο είχε εφαρμοστεί και στην ελληνική επικράτεια, αλλά εδώ και λίγα χρόνια η Lidl Hellas αποφάσισε να το καταργήσει αφαιρώντας τις μπάρες εισόδου και εξόδου στα πάρκινγκ της.