Θανατηφόρο τροχαίο στο Ληξούρι : Πως τα εγκαταλελειμμένα δημόσια έργα γίνονται παγίδες θανάτου για τους πολίτες(ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
ΒΒΒ

To τροχαίο ατύχημα στο Ληξούρι επιβεβαίωσε με τον πλέον τραγικό τρόπο , με τον ακαριαίο θάνατο μιας 41χρονης μητέρας και το βαρύ τραυματισμό 7χρονου παιδιού.

Τα εγκαταλελειμμένα δημόσια / δημοτικά έργα , η ανύπαρκτη σηματοδότηση, η ενημέρωση των οδηγών, μπορεί να αποβούν μοιραία για ανθρώπινες ζωές και περιουσίες.

Το θανατηφόρο ατύχημα της Πεμπτης 21/7/2022 , έγινε στο οδικό δίκτυο του Δήμου Ληξουρίου το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές από τους σεισμούς του 2014! Οχτώ χρόνια μετά το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί.

Στην θέση του ατυχήματος και σε μεγάλο μήκος εκατέρωθεν του σημείου που έγινε η πτώση του οχήματος έχουν κατασκευαστεί τοιχία πριν από δύο χρόνια περίπου.

Σύμφωνα με την τεράστια ταμπέλα που υπάρχει στο δρόμο τα τοιχία αυτά έχουν κατασκευαστεί στα πλαίσια του έργου ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΒΛΑΒΩΝ(από τον σεισμό του 2014) ΣΤΟ ΟΔΙΚΌ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΣΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΘΕΣΕΙΣ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ προϋπολογισμού 9.000.000 η σύμβαση του οποίου υπεγράφη περι τον Σεπτέμβριο του 2014 δηλαδή εδώ και οκτώ χρόνια

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ προς κάθε αρμόδιο

Aκούστε τι λέει οδηγός της περιοχής :

Το ερώτημα το οποίο βασανίζει ολόκληρη την Παλική είναι αν η ΜΕΛΕΤΗ προέβλεπε την τοποθέτηση συστήματος ανάσχεσης οχημάτων ( ΜΠΑΡΙΕΡΑ ) κατά μήκος αυτών των τοιχίων . Η  ύπαρξη ΜΠΑΡΙΕΡΑΣ πιθανόν να είχε αποτρέψει το ατύχημα η πιθανόν να είχε μετριάσει τις τραγικές του συνέπειες.

Το καταλυτικό αυτό ερώτημα πρέπει να απαντηθεί άμεσα από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων η οποία έχει την ευθύνη ολοκλήρωσης του έργου.

Επίσης πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα για την ανοχή από όλους, στην απίστευτη μεγάλη διάρκεια κατασκευής του συγκεκριμένου έργου (μια 8ετία)!!! γιατί εάν είχε αποπερατωθεί σύμφωνα με το πρόγραμμα θα είχαν τοποθετηθεί μπαριερες στο συγκεκριμένο σημείο είτε στα πλαίσια του έργου είτε με άλλη εργολαβία και μπορεί μια ζωή να είχε σωθεί.

Ακούστε τι λέει μια οδηγός της περιοχής:

 

Είναι επίσης εξοργιστικό το ότι σε όλο το μήκος του παρατημένου έργου δεν υπάρχει σηματοδότηση, δεν υπάρχει ενημέρωση των οδηγών τι πρέπει να προσέξουν . Στην πραγματικότητα όταν ένα έργο δεν έχει ολοκληρωθεί είναι ακόμα εργοτάξιο και πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας των πολιτών..

Ποιος ευθύνεται για αυτό;


Πάντως όχι η 41χρονη γυναίκα που έχασε τη ζωή της στο «απέραντο οδικό εργοτάξιο της Παλικής» , ούτε ο 7χρονος γιος της που διασωληνώθηκε..

 kefaloniapress.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: