Τα αρχαία ελληνικά ΔΕΝ διδάσκονται με τον σωστό τρόπο, παρόλο τις πολλές ώρες όπως ειπώθηκε σε βάρος άλλων μαθημάτων όπως η Πληροφορική, η Χημεία και άλλα. Πρήζουν τους μαθητές με τις κλίσεις και άλλα κουραστικά για τον μέσο μαθητή. Όπως είπε κι ο μπαμπάς Πλεύρης πρέπει να διδάσκονται όπως οι ξένες γλώσσες π.χ Αγγλικά ώστε ο μαθητής να μαθαίνει να τα μιλάει, κι όχι να μελετάει ατέλειωτες ώρες στα σχολεία και αποτέλεσμα μηδέν, Έτσι και δεν μαθαίνει να τα μιλάει και τα μισεί τρόπω τινά, κάκιστα βέβαια. Αυτός μάλλον είναι και ο σκοπός του Υπουργείου α – Παιδείας τόσα χρόνια, γιατί αν ο Έλλην μάθει αυτά που πρέπει για την Αρχαία Ελλάδα, θα ξυπνήσει και θα τους πάρει με τις πέτρες.
Αλλά έρχεται η πείνα κι έτσι μπορεί να γίνει το τελευταίο, έστω κι έτσι. Μετάνοια και προσευχή κι ο καλός Θεός ας μας βοηθήσει……
Καλή Επιτυχία για την υπέροχη Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μας
Στα Αρχαία Ελληνικα κάθε πρόταση είναι και μια εξίσωση βάση λεξαριθμων.
Τα αρχαία ελληνικά δεν είναι μόδα,είναι must,όπως η Φυσική και η Χημεία.Από αυτό το σημείο όμως,μέχρι το να εκτοπίζουν,άλλα εξίσου αναγκαία μαθήματα και μάλιστα να θεωρούνται ως αναγκαία γιά προπαρασκευαστικά γιά τους κύκλους των πανελλήνιων,αυτό είναι απαράδεκτο.Εξάλλου και η κατανομή των ωρών υπέρ των Αρχαίων στη χώρα μας είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη,36% αν δεν κάνω λάθος.
Δεν είναι μόνο η Κοινωνιολογία που μπαίνει κατά καιρούς στην άκρη.Αν παρατηρήσει κανείς ολόκληρο το ωρολόγιο πρόγραμμα από την Πρώτη Γυμνασίου μέχρι και την Τρίτη Λυκείου,παραμερίζονται κι άλλα μαθήματα όπως η Χημεία,που απουσιάζει παντελώς από την Πρώτη Γυμνασίου,ενώ τα φιλολογικά μαθήματα έχουν 9 ολόκληρες ώρες.Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι χαρακτηριστική,γιατί ενώ τα παιδάκια της 6ης Δημοτικού κάνουν μάθημα Φυσικών,εντούτοις υποχρεώνονται να ξανακάνουν αυτό το πολύ βασικό μάθημα στη Β’ Γυμνασίου χωρίς κάποια εισαγωγική διαδικασία,όπως απλόχερα παρέχεται στο μάθημα των Αρχαίων,με αποτέλεσμα να το μισήσουν.Δεν αναφέρω τίποτε γιά άλλα μαθήματα,όπως την Ψυχολογία,τη Βιολογία,την Ανθρωπολογία,τη Γεωλογία,την Οικιακή Οικονομία που πρέπει να πάρουν τη θέση τους στο ωρολόγιο πρόγραμμα και τα οποία επισκιάζει η διδασκαλία του μαθήματος των Αρχαίων,αλλά και των Νέων.Έστω στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου,πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους ότι χρειάζεται περισσότερος πλουραλισμός στα διδασκόμενα μαθήματα.Στο κάτω κάτω,κάποιοι μαθητές δε θα φοιτήσουν καθόλου στα ΑΕΙ.Εκείνοι δεν πρέπει να ξέρουν τίποτε απ’αυτά;
Έπειτα,λόγω βαυαρικής αρχαιοπληξίας,που εισάχθηκε το Ελληνικό Σχολείο όπου διδάσκονταν σε μεγάλο ποσοστό τα θεωρητικά μαθήματα,υπάρχει μονομερής επιλογή της ύλης των Αρχαίων και από την αρχή,οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας απουσιάζουν από τα διδασκόμενα κείμενα.Οι Εκκλησιαστικοί Πατέρες έχουν πολλά να μας πουν,ως πιό κοντινοί χρονικά σε μας.Αντίθετα,συνέχεια απευθυνόμαστε στους παππούδες μας που είναι οι Αρχαίοι Έλληνες.
Γιά τις ξένες γλώσσες τί να πώ;Ότι είναι ηλιθιότητα να εισαχθεί στα Νηπιαγωγεία η διδασκαλία Ξένων Γλωσσών.Τα παιδάκια έχουν ανάγκη από Λογοθεραπεία και Γυμναστική κι όχι από Ξένες Γλώσσες,τη στιγμή που δε γνωρίζουν ούτε τη δική τους.
Τώρα θα μάθουμε και το κοράνι…..
kala dikos sou politismos anagete se afton ton Slavon nomadon pou katakreourgisan tin Elliniki glossa,greek tikitonga gidovoske me glossa ageladisia.
Εγώ μιλώ τεκμηριωμένα,με επιχειρήματα,κι όχι με τις ανορθόγραφες κι άναρθρες κραυγές των Greeklish.
Ενώ στο εξωτερικό τα Αρχαία Ελληνικά έχουν εξέχουσα θέση και αναγνωρισμένη αξία, δυστυχώς στην Ελλάδα τα έχουμε χαρακτηρίσει “αχρείαστα” και “νεκρή γλώσσα”, και το όνειρο του νεοέλληνα είναι να μάθουν τα παιδιά του πρωτίστως τα βαρβαρικά (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά…) αποκόπτοντας τα έτσι από τις ρίζες τους και τις αξίες των προγόνων τους.
Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρούμε τους άλλοτε βαρβάρους νυν πολιτισμένους και προσπαθούμε να τους αντιγράψουμε.. Ενώ εμείς έχουμε πιάσει τον πάτο και τον από-πατο
Τα αρχαία ελληνικά ΔΕΝ διδάσκονται με τον σωστό τρόπο, παρόλο τις πολλές ώρες όπως ειπώθηκε σε βάρος άλλων μαθημάτων όπως η Πληροφορική, η Χημεία και άλλα. Πρήζουν τους μαθητές με τις κλίσεις και άλλα κουραστικά για τον μέσο μαθητή. Όπως είπε κι ο μπαμπάς Πλεύρης πρέπει να διδάσκονται όπως οι ξένες γλώσσες π.χ Αγγλικά ώστε ο μαθητής να μαθαίνει να τα μιλάει, κι όχι να μελετάει ατέλειωτες ώρες στα σχολεία και αποτέλεσμα μηδέν, Έτσι και δεν μαθαίνει να τα μιλάει και τα μισεί τρόπω τινά, κάκιστα βέβαια. Αυτός μάλλον είναι και ο σκοπός του Υπουργείου α – Παιδείας τόσα χρόνια, γιατί αν ο Έλλην μάθει αυτά που πρέπει για την Αρχαία Ελλάδα, θα ξυπνήσει και θα τους πάρει με τις πέτρες.
Αλλά έρχεται η πείνα κι έτσι μπορεί να γίνει το τελευταίο, έστω κι έτσι. Μετάνοια και προσευχή κι ο καλός Θεός ας μας βοηθήσει……
Όποιος θέλει το βιβλίο ” ΑΘΗΝΑΖΕ” για download :
https://vivariumnovum.it/sites/all/libraries/pdf.js/web/viewer.html?file=https%3A%2F%2Fvivariumnovum.it%2Ffiles%2Flibri-greco-athenaze-I.pdf
Καλή Επιτυχία για την υπέροχη Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μας
Στα Αρχαία Ελληνικα κάθε πρόταση είναι και μια εξίσωση βάση λεξαριθμων.
Τα αρχαία ελληνικά δεν είναι μόδα,είναι must,όπως η Φυσική και η Χημεία.Από αυτό το σημείο όμως,μέχρι το να εκτοπίζουν,άλλα εξίσου αναγκαία μαθήματα και μάλιστα να θεωρούνται ως αναγκαία γιά προπαρασκευαστικά γιά τους κύκλους των πανελλήνιων,αυτό είναι απαράδεκτο.Εξάλλου και η κατανομή των ωρών υπέρ των Αρχαίων στη χώρα μας είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη,36% αν δεν κάνω λάθος.
Δεν είναι μόνο η Κοινωνιολογία που μπαίνει κατά καιρούς στην άκρη.Αν παρατηρήσει κανείς ολόκληρο το ωρολόγιο πρόγραμμα από την Πρώτη Γυμνασίου μέχρι και την Τρίτη Λυκείου,παραμερίζονται κι άλλα μαθήματα όπως η Χημεία,που απουσιάζει παντελώς από την Πρώτη Γυμνασίου,ενώ τα φιλολογικά μαθήματα έχουν 9 ολόκληρες ώρες.Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι χαρακτηριστική,γιατί ενώ τα παιδάκια της 6ης Δημοτικού κάνουν μάθημα Φυσικών,εντούτοις υποχρεώνονται να ξανακάνουν αυτό το πολύ βασικό μάθημα στη Β’ Γυμνασίου χωρίς κάποια εισαγωγική διαδικασία,όπως απλόχερα παρέχεται στο μάθημα των Αρχαίων,με αποτέλεσμα να το μισήσουν.Δεν αναφέρω τίποτε γιά άλλα μαθήματα,όπως την Ψυχολογία,τη Βιολογία,την Ανθρωπολογία,τη Γεωλογία,την Οικιακή Οικονομία που πρέπει να πάρουν τη θέση τους στο ωρολόγιο πρόγραμμα και τα οποία επισκιάζει η διδασκαλία του μαθήματος των Αρχαίων,αλλά και των Νέων.Έστω στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου,πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους ότι χρειάζεται περισσότερος πλουραλισμός στα διδασκόμενα μαθήματα.Στο κάτω κάτω,κάποιοι μαθητές δε θα φοιτήσουν καθόλου στα ΑΕΙ.Εκείνοι δεν πρέπει να ξέρουν τίποτε απ’αυτά;
Έπειτα,λόγω βαυαρικής αρχαιοπληξίας,που εισάχθηκε το Ελληνικό Σχολείο όπου διδάσκονταν σε μεγάλο ποσοστό τα θεωρητικά μαθήματα,υπάρχει μονομερής επιλογή της ύλης των Αρχαίων και από την αρχή,οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας απουσιάζουν από τα διδασκόμενα κείμενα.Οι Εκκλησιαστικοί Πατέρες έχουν πολλά να μας πουν,ως πιό κοντινοί χρονικά σε μας.Αντίθετα,συνέχεια απευθυνόμαστε στους παππούδες μας που είναι οι Αρχαίοι Έλληνες.
Γιά τις ξένες γλώσσες τί να πώ;Ότι είναι ηλιθιότητα να εισαχθεί στα Νηπιαγωγεία η διδασκαλία Ξένων Γλωσσών.Τα παιδάκια έχουν ανάγκη από Λογοθεραπεία και Γυμναστική κι όχι από Ξένες Γλώσσες,τη στιγμή που δε γνωρίζουν ούτε τη δική τους.
Τώρα θα μάθουμε και το κοράνι…..
kala dikos sou politismos anagete se afton ton Slavon nomadon pou katakreourgisan tin Elliniki glossa,greek tikitonga gidovoske me glossa ageladisia.
Εγώ μιλώ τεκμηριωμένα,με επιχειρήματα,κι όχι με τις ανορθόγραφες κι άναρθρες κραυγές των Greeklish.
Ενώ στο εξωτερικό τα Αρχαία Ελληνικά έχουν εξέχουσα θέση και αναγνωρισμένη αξία, δυστυχώς στην Ελλάδα τα έχουμε χαρακτηρίσει “αχρείαστα” και “νεκρή γλώσσα”, και το όνειρο του νεοέλληνα είναι να μάθουν τα παιδιά του πρωτίστως τα βαρβαρικά (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά…) αποκόπτοντας τα έτσι από τις ρίζες τους και τις αξίες των προγόνων τους.
Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρούμε τους άλλοτε βαρβάρους νυν πολιτισμένους και προσπαθούμε να τους αντιγράψουμε.. Ενώ εμείς έχουμε πιάσει τον πάτο και τον από-πατο