Κατά την Σχολική περίοδο, θεωρούσα ότι παραλείπονται αρκετά Ελληνικά γλωσσικά και Ιστορικά Εθνικά και Πατριωτικά στοιχεία , σύμφωνα και με σχετικές συζητήσεις με πρεσβύτερους της εποχής εκείνης (’50 -΄60) και με παράπονο επιχειρούσα να συμπληρώσω στοιχεία από Εξωσχολικά Συγγράμματα πολύ παλαιοτέρων ετών, και Σχολικών περασμένων δεκαετιών, ακόμη και παρελθόντος Αιώνος που σώζοντο σε μπαούλο του παππού μου. Σήμερα η σύγχρονη Σχολική ύλη θεωρώ ότι είναι απολύτως ανεπαρκής και σε αυτόν τον τομέα και σε άλλους, ενώ οδηγεί όχι προς την σκέψη, το ήθος την Σοφία, αλλά τις δεξιότητες. Όμως το να μας διορθώνουν Έλληνες που έχουμε “ξεχάσει” στην Ιταλία, είτε Ιταλοί που ΄σεβονται την Ελλάδα περισσότερο από εμάς, είναι μία αφορμή αφυπνίσεως τόσο για να εμπλουτίσουμε Γνώσεις και στοιχεία και σκέψη όλες τις γενεές μας, όσο και να σεβασθούμε εαυτούς ως Έλληνες.
ΑΣ ΠΕΣΟΥΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ
Κατά την Σχολική περίοδο, θεωρούσα ότι παραλείπονται αρκετά Ελληνικά γλωσσικά και Ιστορικά Εθνικά και Πατριωτικά στοιχεία , σύμφωνα και με σχετικές συζητήσεις με πρεσβύτερους της εποχής εκείνης (’50 -΄60) και με παράπονο επιχειρούσα να συμπληρώσω στοιχεία από Εξωσχολικά Συγγράμματα πολύ παλαιοτέρων ετών, και Σχολικών περασμένων δεκαετιών, ακόμη και παρελθόντος Αιώνος που σώζοντο σε μπαούλο του παππού μου. Σήμερα η σύγχρονη Σχολική ύλη θεωρώ ότι είναι απολύτως ανεπαρκής και σε αυτόν τον τομέα και σε άλλους, ενώ οδηγεί όχι προς την σκέψη, το ήθος την Σοφία, αλλά τις δεξιότητες. Όμως το να μας διορθώνουν Έλληνες που έχουμε “ξεχάσει” στην Ιταλία, είτε Ιταλοί που ΄σεβονται την Ελλάδα περισσότερο από εμάς, είναι μία αφορμή αφυπνίσεως τόσο για να εμπλουτίσουμε Γνώσεις και στοιχεία και σκέψη όλες τις γενεές μας, όσο και να σεβασθούμε εαυτούς ως Έλληνες.