Με λάθος… IBAN «κυκλοφορούν» κάποιες από τις γνωστές ροζ κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας Θεσσαλονίκης από το 2023 και μετά!
Έτσι, όποιος επιχειρεί να πληρώσει το πρόστιμο που του επιβλήθηκε για οποιαδήποτε παράβαση, αδυνατεί να το… καταφέρει, αφού από το IBAN που αναγράφεται πάνω στην κλήση λείπει ένα ψηφίο!
«Η παραγγελία για την προμήθεια των χάρτινων αυτών κλήσεων είχε γίνει το 2022 και κατέφτασε το 2023. Η παρτίδα ήταν πολύ μεγάλη και έτσι έλαβαν την απόφαση τότε, να βάλουν από πίσω απο΄ την κάθε κλήση να μπει μια σφραγίδα με το σωστό IBAN της τράπεζας Πειραιώς», τονίζει στο TheOpinion ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας, Κώστας Τσιαπακίδης.
Έτσι, όποιος πήρε τέτοια κλήση και πλήρωσε μόνος του ηλεκτρονικά, δεν είναι σι΄γουρο ότι το έχει κάνει και καλό είναι να τσεκάρει. «Το πιο πιθανό είναι να έχει λάβει μήνυμα ότι η καταβολή δεν έχει ολοκληρωθεί, ωστόσο κάποιοι μπορεί να μην το είδαν. Για όσους πήγαν σε γκισέ, στον δήμο κλπ. δεν υπήρχε πρόβλημα», προσθέτει ο κ. Τσιαπακίδης.
«Έρχονται» οι ηλεκτρονικές κλήσεις
Οριστικά οι γνωστές ροζ κλήσεις θα αποτελούν παρελθόν από τον Γενάρη, όταν θα μπει σε ομαλη΄ ροή το σύστημα με τις ηλεκτρονικές κλήσεις, οι οποίες θα αντικαταστήσουν δια παντός τις ροζ χάρτινες κλήσεις.
«Εκτιμώ ότι ο αριθμός των πολιτών που έχουν ταλαιπωρηθεί είναι μικρός. Αλλά εμείς ως δήμος από τη στιγμή που είμαστε ενήμεροι για το λάθος, δεν μπορούμε να μην το επισημάνουμε, δεν μπορούμε να το κρύψουμε… κάτω από το χαλί.
Πώς θα γίνεται η διαδικασία με τις ηλεκτρονικές κλήσεις
Μέσω ειδικής συσκευής και συνδεδεμένου σε αυτή φορητού εκτυπωτή, οι Δημοτικοί Αστυνομικοί πραγματοποιούν τους ελέγχους κι εκδίδουν τις παραβάσεις, οι οποίες εν συνεχεία τοποθετούνται στο παρμπρίζ των οχημάτων. Οι πολίτες μπορούν να πληρώσουν τις κλήσεις ηλεκτρονικά, μέσω του κωδικού RF που είναι τυπωμένος στο σώμα της παράβασης.
«Η Δημοτική αρχή, πιστή στη δέσμευσή της για εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και τη συρρίκνωση της γραφειοκρατίας, προχωράει με γοργούς ρυθμούς στο ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών και την εξοικονόμηση χρηματικών πόρων», τονίζεται σε ανακοίνωση του δήμου.
Η υιοθέτηση του νέου συστήματος με τον κωδικό RF εκτιμάται ότι θα συμβάλλει και στη μείωση των εργατοωρών, αφού πλέον ΄όλη η διαδικασία (ακόμη και η αρχειοθέτηση) θα γίνεται ηλεκτρονικά.