Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησαν οι μπουλντόζες για το έργο που θα δώσει λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα
Την περασμένη Παρασκευή στήθηκε το πρώτο εργοτάξιο στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης και θα υπάρξει ταλαιπωρία για τους οδηγούς, καθώς είναι κλειστή μια λωρίδα κυκλοφορίας.
Όπως έχει ανακοινωθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, θα διακόπτεται σταδιακά η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα πορείας προς ανατολικά, μεταξύ των ανισόπεδων Κόμβων Κ5 (περιοχή νοσοκομείου Παπαγεωργίου) και Κ10 (Κωνσταντινοπολίτικα).
Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από τις δύο ελεύθερες αριστερές λωρίδες κυκλοφορίας του ίδιου ρεύματος πορείας.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σημείωσε πως ο αυτοκινητόδρομος θα έχει μήκος 13 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει την κατασκευή οκτώ χιλιομέτρων υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (εκ των οποίων τα 4 χιλιόμετρα σε συνεχή γέφυρα), εννέα ανισόπεδους κόμβους, 10 νέες γέφυρες, και τρεις νέες σήραγγες.
Το Flyover θα περνάει πάνω από την εσωτερική περιφερειακή οδό, δίπλα από το δάσος του Σέιχ Σου και με θέα τον Θερμαϊκό Κόλπο. Ξεκινώντας από τον κόμβο Κ5, ένα υπέργειο τμήμα της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου, μήκους 650 μέτρων, και ύψους 7 μέτρων, θα εκτείνεται ακριβώς πάνω από την υπάρχουσα περιφερειακή.
Ο δρόμος θα συνεχίζεται στο ίδιο ύψος, παράλληλα από την περιφερειακή οδό προς την πλευρά του Σέιχ Σου, μέχρι να φτάσει στο επόμενο υπέργειο τμήμα πάνω από την περιφερειακή, που θα δημιουργηθεί από τον κόμβο Κ9 με κατεύθυνση τον κόμβο Κ10, στο ύψος της Μαλακοπής και για άλλα 550 μέτρα.
To νέο έργο αναμένεται να παραδοθεί το 2028.