Ο αεροπορικός αναλυτής, Κάιλ Μπέιλι, κάνοντας μια πρώτη εκτίμηση για το δυστύχημα που σκότωσε τον Ραϊσί, το γεγονός ότι ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου δεν πρόλαβε καν να στείλει σήμα κινδύνου δείχνει «σοβαρό πρόβλημα ελέγχου».
Συγκεκριμένα, ο Μπέιλι αναφέρει στο Al Jazeera ότι εάν ένα ελικόπτερο έχει ένα σοβαρό τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πτήσης, το πρώτο καθήκον του πιλότου είναι «να κρατήσει το αεροπλάνο στον αέρα, ενώ οι επικοινωνίες είναι το δευτερεύον».
Ο Μπέιλι πρόσθεσε: «Βασικά δεν είδαμε καμία επικοινωνία γιατί ο πιλότος ήταν πιθανώς επικεντρωμένος στην προσγείωση του ελικοπτέρου ή στο να το κρατήσει στον αέρα».
«Φαίνεται από το ότι το ελικόπτερο είναι κομμένο στα δύο, ότι ο ουραίος έλικας πιθανότατα κόπηκε Αυτό θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα της πρόσκρουσης της κύριας λεπίδας του έλικα στην ουρά».
Τόνισε μάλιστα ότι αυτό θα είχε προκληθεί από αεροδυναμικές δυνάμεις που δημιουργήθηκαν όταν ο πιλότος έκανε ελιγμούς για να προσγειώσει το ελικόπτερο ή πιθανώς λόγω τεχνικού προβλήματος.
Μια άλλη πιθανότητα, είπε, είναι η τεχνική αστοχία του ουραίου έλικα.
«Αν δούμε αυτή τη σπειροειδή κίνηση όπου τα ελικόπτερα περιστρέφονται κατά 360 μοίρες, δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα, αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι ο ουραίος έλικας απέτυχε και θα ήταν εκτός ελέγχου».
Ο Μπέιλι είπε ότι οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες και το ορεινό έδαφος θα μπορούσαν επίσης να έχουν συμβάλλει στη θανατηφόρα συντριβή».
Με τι να στειλει σημα αμα του κανανε ηλεκτρονικο πολεμο? Με περιστερι? Βλαδιμηρε για κατεβα λιγο παρακατω για κατι “συμμαχους” σου που το ξερεις τι διπλο ρολο βαρανε!