Όσοι παρακολούθησαν τον τριήμερο αγώνα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις σίγουρα το χάρηκαν. Ήταν ένας αγώνας αρκετά σκληρός και με μεταβαλόμενες καιρικές συνθήκες. Ο μεγάλος αγώνας με τα ιστορικά αυτοκίνητα επέστρεψε στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων ,«άναψε» φωτιές και “ξύπνησε” τις μνήμες μας από τις παλιές καλές εποχές. Ο τερματισμός έγινε χθες Κυριακή 5 Νοεμβρίου μετά από 14 Ε.Δ, στην Ελευσίνα, την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.
Η μάχη που αναμενόταν έπειτα από το πρώτο σκέλος, δεν έγινε ποτέ, καθώς το πλήρωμα από τη Βρετανία ανέβασε ρυθμό το Σάββατο(4/11) και ξέφυγε γρήγορα στην κατάταξη, οδηγώντας στο όριο το Ford Escort RS1800 MKII.
Κερδίζοντας τις 12 από τις 14 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, οι McCormack-Mitchell πέτυχαν μια δίκαιη νίκη, κάνοντας μια καλή προπόνηση ενόψει της επικείμενης συμμετοχής τους στο Roger Albert Clark, στον σημαντικότερο αγώνα Ιστορικών αυτοκινήτων που διεξάγεται στο νησί.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia με το Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Έκαναν δυναμικό ξεκίνημα την Παρασκευή(3/11) και βρέθηκαν στην πρωτοπορία του αγώνα, ωστόσο το Σάββατο(4/11) ένα σπασμένο ημιαξόνιο στην πρωινή Ειδική Διαδρομή, εξανέμισε τις ελπίδες του Ιταλικού πληρώματος για επικράτηση επί Ελληνικού εδάφους. Να σημειωθεί πως οι «γείτονες» δεν έχουν δικαίωμα βαθμολόγησης στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου τερμάτισαν οι Ernie και Karen Graham που λίγο έλειψε να «χύσουν την καρδάρα με το γάλα» την Κυριακή(5/11), όταν είχαν μικροέξοδο με το Ford Escort RS1800 MKII. Οι Βρετανοί που συμμετείχαν για τέταρτη χρονιά στον αγώνα, δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τις Ειδικές Διαδρομές και ανυπομονούν να έρθουν και του χρόνου! Το χειροκρότημα των θεατών απέσπασαν οι Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic που οδήγησαν θεαματικά και γρήγορα το Skoda Favorit 136 L, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση. Το πλήρωμα δεν πτοήθηκε από τον σπασμένο άξονα του τσεχικού όπλου, επιδιόρθωσε τη βλάβη και φεύγει από την Ελλάδα με θετικές εντυπώσεις.
Πέμπτοι γενικής και πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας που έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους, αντιστεκόμενοι στην πίεση των Γάλλων αντιπάλων τους. Έχοντας στην κατοχή τους ένα Ford Escort MKII, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας πέτυχαν την τέταρτή τους νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, σε έναν αγώνα, μάλιστα, με αυξημένο συντελεστή 3.
Οι Eric Guignard-David Meffre, αν και ταλαιπωρήθηκαν από μηχανικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό με το Renault 5 Turbo, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην έκτη θέση. Έβδομοι στον εθνικό αγώνα τερμάτισαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, με Ford Escort MKII που μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο των εν τέ