Μοιραία αποδείχτηκε για τη Μάργκαρετ Σπάντα από την Ιταλία μία διαφήμιση στο TikTok ενός «γιατρού» ρινοπλαστικής. Η 22χρονη από τις Συρακούσες, πέθανε μετά από την επέμβαση.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του πρακτορείου ειδήσεων «Ansa», πηγές έρευνας του τραγικού περιστατικού στην Ιταλία, λένε ότι η 22χρονη Μάργκαρετ Σπάντα είχε βρει το «ιατρικό κέντρο» μέσω μίας διαφήμισης στα social media και συγκεκριμένα στο TikTok.
H νεαρή κοπέλα από τις Συρακούσες, πέθανε μετά από επέμβαση ρινοπλαστικής στις 7 Νοεμβρίου.
Η 22χρονη Ιταλίδα αρρώστησε αμέσως μετά τη χορήγηση τοπικής αναισθησίας και κατέληξε τέσσερις ημέρες αργότερα στο νοσοκομείο «San Eugenio», όπου είχε μεταφερθεί σε κρίσιμη κατάσταση.
Δύο άτομα, πατέρας και γιος, ιδιοκτήτες του ιατρικού κέντρου στη Ρώμη, όπου χειρουργήθηκε η 22χρονη στη μύτη, τέθηκαν υπό έρευνα για «ανθρωποκτονία από αμέλεια».
Η αστυνομία δεν βρήκε κανένα έγγραφο ή ιατρικό διάγραμμα σχετικά με τη χειρουργική επέμβαση στην ιδιωτική κλινική, η οποία δεν είχε καμία πινακίδα ή πινακίδα έξω, δήλωσαν ανακριτικές πηγές.
Η Εισαγγελία του Κράτους διέταξε τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής, η οποία θα διενεργηθεί στο παθολογικό τμήμα του νοσοκομείου «Tor Vergata» της Ρώμης.