Διαβάστε τι καταγγέλλει αναγνώστρια του makeleio.gr:
Ονομάζομαι Α. Κ. Το δέμα μου με αριθμό αποστολής 3675436240 και προορισμό το Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης έφτασε στην Ελλάδα στις 27/7/23 ενώ στην Θεσσαλονίκη βρισκόταν στις 3/8/23 στις 11:38 (2078). Από τότε μέχρι τη σημερινή ημέρα, η εταιρία ACS. Ειδικότερα το υποκατάστημα της στην Περαία Θεσσαλονίκης, αγνοεί πλήρως την τοποθεσία του δέματός μου. Στο συγκεκριμένο υποκατάστημα, στο οποίο ο σύζυγός μου πήγε για δεύτερη φορά να παραλάβει το δέμα μου, αντίκρισε μια ουρά από τουλάχιστον 20 ατόμων, οι οποίοι έχουν είτε χάσει τα δέματά τους, είτε δεν τα έχουν παραλάβει ποτέ. Λόγω αυτού, οι πελάτες κάλεσαν την αστυνομία και το έχει καταγραφεί το περιστατικό. Ο υπεύθυνος του καταστήματος απουσιάζει για πολλοστή φορά και κανείς υπεύθυνος δεν εμφανιζόταν. Μετά την επίσκεψη, το αποτέλεσμα, πρώτον να έχει βρεθεί το δέμα. Δεύτερον, ο υπάλληλος δεν μπορούσε να απαντήσει πότε θα παραδοθεί ή τουλάχιστον, που βρίσκεται.
Καθημερινά έξω από το κατάστημα υπάρχει ουρά ατόμων, που έχουν άπειρα παράπονα και από τα κεντρικά αλλά και από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Να σημειωθεί ότι ο σύζυγός προ δυο εβδομάδων παρέλαβε πάλι με καθυστέρηση δέμα εξωτερικού από παραγγελίες που είχαν γίνει από τον ιστότοπο Alixpress. Χρειάστηκαν και τότε δύο επισκέψεις στο υποκατάστημα για ένα δέμα, που σύμφωνα με την εταιρία, ο υπάλληλος είχε φτάσει στην οικία μας, αλλά δεν μπόρεσε να βρει τη σωστή διεύθυνση και παρά την ύπαρξη του κινητού τηλεφώνου δεν που δεν κλήθηκε ΠΟΤΕ.
Επιπροσθέτως, κατόπιν καταγγελίας στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ο σύζυγός μου, στο πρόσφατο παρελθόν και πιο συγκεκριμένα το 2021 αποζημιώθηκε για την απώλεια δέματος, πάλι από το συγκεκριμένο κατάστημα, γεγονός που αποδεικνύει την ανεπαρκή εξυπηρέτηση του υποκαταστήματος ACS στην Περαία.
Με την παρούσα, θέλω να γνωστοποιήσω και ταυτόχρονα να σας καταγγείλω τη δυσλειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος και την αδυναμία διαχείρισής του από τα κεντρικά, διότι παρά τις προσπάθειές μου μέσω δύο τηλεφωνικών επικοινωνιών (καταγγελιών) με τα κεντρικά και παρά τις υποσχέσεις του αρμόδιου τμήματος, δεν ήταν δυνατόν να παραδοθεί το δέμα μου. Η εν λόγω εταιρία και ειδικότερα το υποκατάστημα στην Περαία, φέρει ευθύνη για την πολυήμερη και κουραστική διαδικασία που έχω βιώσει, καθώς και για τα επανειλημμένα παράπονα των υπολοίπων πελατών, όπως αποδεικνύεται και από τα αναρίθμητα σχόλια σε κάθε ανάρτηση της εταιρίας στον ιστότοπο της (https://www.facebook.com/ ACSCOURIER/?locale=el_GR), που αντιμετωπίζουν συνεχώς προβλήματα με την εξυπηρέτηση.
Κάτι δεν πάει καλά στο συγκεκριμένο κατάστημα ACS. Εμείς ποτέ δεν είχαμε προβλήματα με την ACS (N.Μουδανιά)