H ΕΛ.ΑΣ. αναζητά πληροφορίες για το τροχαίο με την ανάφλεξη βυτιοφόρου που σημειώθηκε στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου στις 7 Ιουνίου.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση: «Στο πλαίσιο διερεύνησης των αιτιών πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος με αποτέλεσμα την εκτροπή και ανάφλεξη βυτιοφόρου οχήματος μεταφοράς υγρών καυσίμων, την Παρασκευή 7/6/2024 και περί ώρα 21:20, στη χ/θ 75,500 της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της εξόδου του Κόμβου Λουτρακίου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο, περιοχής Δήμου Λουτρακίου, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτ/μων ΠΑΘΕ Αττικής στα τηλέφωνα 22960-33028 & 22960-33026, αμφότεροι οι οδηγοί των οχημάτων:
δίκυκλης μοτ/τας σκούρου χρώματος, πιθανόν μεγάλου κυβισμού, ο οδηγός της οποίας φορούσε λευκό προστατευτικό κράνος και διήλθε από το ανωτέρω σημείο λίγο πριν λάβει χώρα το τροχαίο ατύχημα και
Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου, ανοιχτόχρωμου χρώματος, ο οδηγός του οποίου, έχοντας θέσει σε λειτουργία τα φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινού συναγερμού – “αλάρμ”) του οχήματος, ήταν σταθμευμένος στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος στο ύψος της εξόδου του Κόμβου Λουτρακίου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο».
Μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς, κατεδαφίστηκε η γέφυρα η οποία παρουσίασε πρόβλημα στατικότητας.
Μα πως θα παιρνε η Κουλαρα 28% και οχι 18% !
Καλο θα ηταν η αστυνομια να μας πει γιατι κυκλοφορουσε το βυτιοφορο στην Εθνικη ενω υπηρχε απαγορευση απο τις 3 το μεσημερι…
Η γέφυρα μάλλον τινάχτηκε για να περάσουν ανεμογεννήτριες….
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εξής γεγονός εάν η συγκεκριμένη γέφυρα είχε παρουσιάσει τεχνικά προβλήματα πριν την έκρηξη και ποια είναι η αιτία σε τι οφείλεται και κυρίως ποια εταιρία είχε αναλάβει ως εργολάβος/υπεργολαβος την κατασκευή της μήπως ως εργολάβος η ιντρακατ; Και φυσικά η αστική+ποινική ευθύνη φυσικών προσώπων που εκπροσωπούν την εργολάβο ή τυχόν την υπεργολαβο ή τις υπεργολαβους.