Σε μία ακόμη παραγγελία πλοίου μεταφοράς LNG προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες η ναυτιλιακή Capital Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Β. Μαρινάκη, ασκώντας μία ακόμη option -τη δεύτερη για φέτος- σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας.
Πηγές της αγοράς συνδέουν την Capital Gas με την παράγγελία νεότευκτου πλοίου που ανακοίνωσε το ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries αυτή την εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, το ναυπηγείο επισήμανε ότι Έλληνας εφοπλιστής παρήγγειλε πλοίο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174,000-cbm που θα κατασκευαστεί στο Hyundai Samho Heavy Industries.
Μάλιστα, τόνισε ότι αναμένει να συνάψει περισσότερες παραγγελίες για μεγάλου μεγέθους πλοία LNG φέτος.
Αν επιβεβαιωθεί η νέα κίνηση της Capital Gas, η εταιρεία θα διαθέτει στο στόλο της έξι πλοία μεταφοράς LNG, διαθέσιμα για ναυλώσεις. Μάλιστα, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η ναυτιλιακή βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλο ναυλωτή προκειμένου να κλείσει πολυετή συμφωνία ναύλωσης.
O κ. Μαρινάκης εισήλθε στην αγορά του LNG τον Ιούλιο 2018, όταν η εταιρεία του Capital Gas έκλεισε συμφωνία με την Hyundai Heavy Industries (HHI) για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων, αξίας 744 εκατ. δολ.
Η συμφωνία περιλάμβανε option για νέες παραγγελίες, με την εταιρεία να έχει τη δυνατότητα αύξησης του στόλου της μέχρι τα 10 πλοία.
Η Capital Gas θα παραλάβει το πρώτο πλοίο της στο τελευταίο εξάμηνο του 2020, ενώ η παράδοση των πρώτων τεσσάρων LNG θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2021.
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Φεβρουαρίου η Capital Gas άσκησε την πρώτη option και παρήγγελε το πέμπτο πλοίο του στόλου της.
Τον περασμένο Νοέμβριο, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Τζέρι Καλογηράτος, μιλώντας σε γεύμα εργασίας της Fearnley Securities στο Λονδίνο είχε επισημάνει ότι η Capital Gas, έχει έναν αριθμό option, τα οποία θα μπορούσε να ασκήσει τώρα που υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης στον κλάδο, ικανοποιητικές τιμές και αναμένεται αυξημένη ζήτηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων.
Πάντως, ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι οι νέες παραγγελίες φέτος κινούνται με πιο αργούς ρυθμούς μετά τα υψηλά επίπεδα, σχεδόν ρεκόρ, κατέγραψαν το 2018, ξεπερνώνας τα 60 πλοία.
(Στο κέντρο) Jerry Kalogiratos, διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Capital Product Partners Μαρινάκης
Εχει γεμισει πρβατα το λιμανι. Πουστηδες και πρεζεμπορους να στηριζετε μαλακες και μετα τα παιδια σας να πεθαινουν απο την ηρωινη ζωντανα.
Αυτοί κυβερνούν την Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετ’ιες.
Μόνο με 7.62 θα γίνει σωστό restart.
Ξευτίλας πρεζεμπορας που είναι και από τον Πειραιά. Με τα πρόβατα που τον στηρίζουν να φοναζουν υπερ του και ας πεθάνουν τα παιδιά μας από τα νουρ1 και τα φορτία τους. Και ας φτιάχνει τα καράβια του στην Κορέα ενώ θα μπορούσε και στο Πέραμα.
Γάμα τους χωρίς σάλιο προεδραρα μας,τσιπριτσα έρχεται……
ΚΛΑΣΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑ…
Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΠΟΥΛΟ , ΤΟΥΣ ΚΟΚΚΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΠΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ .
Φυσικά και αυτό με ξένη σημαία ο φίλος των Μακεδόνων και συνδρομητής της ΝΔ. Έτσι και βγει ο Κούλης τέρμα η δίκη του NOOR 1. Θα βγει παμψηφεί αθώος και τα θύματα (αυτοί που αυτοκτόνιηαν) θα είναι αμελητέοι.