Καινοτομία εξ… ουρανού! Έρχονται βελτιώσεις στις μεγαλύτερες πτήσεις του κόσμου

Κοινοποίηση:
aeroplano-thesis

Η Singapore Airlines (SIA), η οποία αναγνωρίστηκε ως η δεύτερη καλύτερη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως για το 2024 από τη Skytrax, έχει αποκαλύψει ένα φιλόδοξο σχέδιο αναβάθμισης της καμπίνας των αεροσκαφών της. Το πρόγραμμα αυτό, που ανέρχεται σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (περίπου 821 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέων προϊόντων καμπίνας στα 41 Airbus A350-900 που διαθέτει.

 

Στο πλαίσιο αυτής της αναβάθμισης, η Singapore Airlines θα προσθέσει θέσεις πρώτης θέσης στα επτά αεροσκάφη A350-900ULR. Αυτά τα συγκεκριμένα αεροπλάνα μέχρι τώρα είχαν μόνο καμπίνες business class και premium οικονομικής θέσης. Με τις νέες αλλαγές, κάθε ένα από τα επτά A350-900ULR θα διαθέτει τέσσερις θέσεις πρώτης θέσης, 70 θέσεις business class και 58 θέσεις premium οικονομικής.

Το ULR σημαίνει Ultra Long Range και το όνομα τα λέει όλα. Ο αερομεταφορέας της Σιγκαπούρης χρησιμοποιεί αυτά τα επτά αεροπλάνα για πτήσεις από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη απευθείας εμπορική πτήση στον κόσμο, μεταξύ του αεροδρομίου Changi της Σιγκαπούρης και του διεθνούς αεροδρομίου John F. Kennedy της Νέας Υόρκης, η οποία διαρκεί από 18 έως 19 ώρες κατά μέσο όρο και καλύπτει περισσότερα από 9.500 μίλια.

«Σχεδιασμένα με γνώμονα τους ολοένα και πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες, αυτά τα πολυτελή καθίσματα πρώτης θέσης υπόσχονται να προσφέρουν μια απαράμιλλη εμπειρία κατά την πτήση», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε δήλωση.

 

Εν τω μεταξύ, τα 34 αεροσκάφη A350-900 μεγάλων αποστάσεων της αεροπορικής εταιρείας θα έχουν 42 θέσεις business-class, 24 premium οικονομικές θέσεις και 192 θέσεις οικονομικής θέσης. Το πρώτο αναβαθμισμένο αεροσκάφος μακρινών αποστάσεων A350-900 αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία το δεύτερο τρίμηνο του 2026, ενώ η πρώτη έκδοση A350-900ULR θα ακολουθήσει το πρώτο τρίμηνο του 2027. Η αεροπορική εταιρεία λέει ότι τα νέα σχέδια καθισμάτων θα εμφανίζονται επίσης στο επερχόμενο αεροσκάφος Boeing 777-9.

«Τα τελευταία έξι χρόνια, έχουμε δεσμεύσει εκτενώς πελάτες και ενδιαφερόμενους φορείς στο σχεδιασμό των προϊόντων καμπίνας μεγάλων αποστάσεων επόμενης γενιάς, προβλέποντας τις εξελισσόμενες προτιμήσεις και προσδοκίες τους μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια», δήλωσε ο Γκο Κουν Φονγκ (Goh Choon Phong), Διευθύνων Σύμβουλος της SIA σε ανακοίνωσή της. «Τα νέα σχέδια καθισμάτων πρώτης κατηγορίας και business class θα ενσωματώνουν προσεγμένα στοιχεία που ξεπερνούν τα όρια της άνεσης, της πολυτέλειας και του μοντέρνου, επιτρέποντας στους πελάτες μας να χαλαρώσουν ή να εργάζονται αβίαστα στο σκάφος. Οι πελάτες της premium οικονομικής θέσης και της οικονομικής θέσης μπορούν επίσης να προσβλέπουν σε ανανεωμένους εσωτερικούς χώρους καμπίνας που βελτιώνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.” Προς το παρόν, οι ταξιδιώτες που θέλουν να γνωρίσουν τις πιο πολυτελείς προσφορές της SIA μπορούν να κλείσουν μια θέση πρώτης θέσης σε ένα από τα αεροπλάνα της Boeing 777 ή μια ιδιωτική «σουίτα» σε ένα από τα Airbus A380 της.

Αν και η SIA προσφέρει επί του παρόντος τη μεγαλύτερη απευθείας εμπορική πτήση στον κόσμο, η Qantas ετοιμάζεται να κλέψει το στέμμα. Το “Project Sunrise” της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας που βρίσκεται υπό ανάπτυξη, πρόκειται να απογειωθεί το 2026. Στο πλαίσιο του σχεδίου, θα προσφέρει πτήσεις από το Σίδνεϊ προς το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη που θα εξυπηρετούνται από ειδικά διαμορφωμένα αεροσκάφη Airbus A350-1000, με χρόνους πτήσης έως και 20 ώρες.

Το Project Sunrise ανακοινώθηκε για πρώτη φορά από την Qantas το 2017. Το όνομα εμπνεύστηκε από τις μυστικές, γεμάτες κινδύνους πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν από το Περθ στη Σρι Λάνκα καθ’ οδόν προς το Λονδίνο κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Διήρκησαν τόσο πολύ που οι πιλότοι είδαν δύο ανατολές. Το 2019, η Qantas πραγματοποίησε τρία δοκιμαστικά ερευνητικά ταξίδια για να συγκεντρώσει δεδομένα ώστε να τα παρουσιάσει στην Αρχή Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας της Αυστραλίας, τα οποία χρειάζονταν αποδείξεις ότι οι πιλότοι, το πλήρωμα καμπίνας και οι επιβάτες μπορούν να αντιμετωπίσουν έως και 22 ώρες στον αέρα.

Κατά τη διάρκεια αυτών των πτήσεων, οι πιλότοι φορούσαν οθόνες εγκεφαλικών κυμάτων και έκαναν έλεγχο ούρων τις εβδομάδες πριν και μετά το ταξίδι για να παρακολουθήσουν τα επίπεδα μελατονίνης, μιας ορμόνης που ελέγχει τους κύκλους του ύπνου. Οι επιβάτες στην κύρια καμπίνα φορούσαν συσκευές παρακολούθησης, επιτρέποντας στους επιστήμονες να μελετήσουν πώς η «υγεία, η ευεξία και το ρολόι του σώματός τους» επηρεάστηκε από μια σειρά μεταβλητών όπως ο φωτισμός, το φαγητό και το ποτό, η κίνηση, οι συνήθειες ύπνου και η ψυχαγωγία εν πτήσει.

 

CNN

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response