Σύμφωνα με πληροφορίες η ΑΑΔΕ μπαίνει Instagram και ξεκινά λεπτομερή έλεγχο στις χιλιάδες αναρτήσεις.
Στο «δόκανο» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κινδυνεύουν πλέον να πέσουν εκατοντάδες εγχώριοι influencers στον μαγικό (και άκρως προσοδοφόρο) κόσμο του Ιnstagram.
Και αυτό γιατί σύμφωνα με πληροφορίες η ΑΑΔΕ μπαίνει Instagram και ξεκινά λεπτομερή έλεγχο στις χιλιάδες αναρτήσεις μοντέλων, ηθοποιών, λοιπόν καλλιτεχνών και celebrities που διαφημίζουν διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες με βασικό «όχημα» τη… φάτσα τους. Ηδη οι ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής υπό τον Γιώργο Πιτσιλή έχουν φθάσει και στα πρώτα ευρήματα.
Οπως διαπιστώθηκε, η εν λόγω δραστηριότητα, εκτός από ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα κτλ, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών: από υπηρεσίες κοµµωτικής και ταξιδιωτικά γραφεία, μέχρι είδη διατροφής, πλαστικούς χειρουργούς, κέντρα αδυνατίσµατος και αισθητικής. Κοινός παρονομαστής όλων των influencers (wannabe αλλά και «αναγνωρισμένων» από χιλιάδες followers) είναι ότι έχουν αποφύγει επιμελώς να δηλώσουν τι εισέπραξαν από τους διαφημιζόμενους για την προβολή τους.
Ηδη όμως από τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ έχει καταρτιστεί η πρώτη λίστα με συγκεκριμένα ονόματα και μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα αναμένεται να σταλούν και τα πρώτα «ραβασάκια» της φορολογικής Αρχής. Η όλη διαδικασία φέρεται μάλιστα να είναι σε προχωρημένο στάδιο, καθώς ο έλεγχος τον ονομάτων της λίστας γίνεται σε σύγκριση με τα εισοδήματα που δηλώνουν στις φορολογικές τους δηλώσεις.
Αντίστοιχα στο στόχαστρο της Αρχής έχουν μπει και οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται με influencers, καθώς θεωρείται βέβαιο ότι δεν υπάρχει ούτε ίχνος παραστατικού για την… ανάθεση της προβολής τους μέσα από τους λογαριασμούς των (περισσότερο ή λιγότερο) διασήμων στο Instagram. Πώς γίνεται «η δουλειά» στο Instagram Πηγή: Protagon.gr