Την ώρα που τα προβλήματα με τη συντήρηση των ασθενοφόρων και τις δυσλειτουργίες σε όλη τη χώρα και ειδικά στο ΕΚΑΒ Αθήνας, είναι μεγάλα, έρχεται ένα ακόμα να προστεθεί, αυτό της κατάχρησης.
Όπως έγραψε ο διασώστης του ΕΚΑΒ, Παναγιώτης Πετρίδης στη σελίδα του στο Facebook, μια γυναίκα κάλεσε για ασθενοφόρο χθες τα ξημερώματα, συγκεκριμένα 04.30, επειδή αισθανόταν πόνο… στο νύχι.
Γράφει σχετικά ο διασώστης στη σελίδα του:
«Κάλεσαν το ΕΚΑΒ 4:30 τα ξημερώματα για πόνο στο νύχι. Φυσικά στο κέντρο μας είπαν άλλα και τα φούσκωσαν ως συνήθως. Μήπως όμως θα ήταν λογικό εφόσον πήγαμε και διαπιστώσαμε ότι το αίτιο της κλήσης ήταν πόνος στο νύχι να μπορούμε ως επαγγελματίες της υγείας να αρνηθούμε τη μεταφορά στο νοσοκομείο έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε έναν συνάνθρωπο μας που μας έχει πραγματικά ανάγκη; Για πόσο ακόμα θα είμαστε δέσμιοι μιας απαρχαιωμένης νομοθεσίας που δεν μας επιτρέπει να αρνηθούμε κανένα περιστατικό;
Ποιο το νόημα να είμαστε εκπαιδευμένοι επαγγελματίες διασώστες αν δεν μπορούμε να πάρουμε τέτοιες αποφάσεις; Είναι λογικό συνάνθρωποι μας να ξεψύχανε αβοήθητοι και εμείς να διακομίζουμε τον πόνο στο νύχι; Ήτανε μία γυναίκα γύρω στα 70 η οποία της πονούσε το νύχι. Είχε φλεγμονή. Περπατώντας μπήκε στο ασθενοφόρο βέβαια».
Ναι αλλά το εκαβ δεν θα σου πει ότι ηλικιωμένος με σπασιμο ισχιου στις 12.30 το ασθενοφόρο ήρθε στις 4.30 και αυτό σε προάστιο της Αττικής η ατυχημα στην Λιοσίων με μηχανάκι το ασθενοφόρο δεν ήρθε ποτέ και μετά από 1.30 ώρα ήρθε μια μηχανή του εκαβ δεν έκανε τίποτα και ο τραυματιας πήγε σε νοσοκομείο με ιχ