Νέα στοιχεία έρχονται στο “φως” για το πώς αποκαλύφθηκε το μακάβριο μυστικό της ηθοποιού Καλής Καλό, η οποία φέρεται να έκρυβε τα οστά του γιου της, στο σπίτι της στην Άνω Κυψέλη.
Οι αστυνομικοί κλήθηκαν στο σπίτι της Καλής Καλό, περίπου μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα της 5ης Ιουλίου. Στο διαμέρισμα βρίσκονταν η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, ο Σπύρος Μπιμπίλας και η γυναίκα που την φρόντιζε τους τελευταίους δύο μήνες, οι οποίοι έψαχναν τα πράγματα της, προκειμένου να της τα μεταφέρουν στο νοσοκομείο “Σωτηρία”, όπου η ηθοποιός νοσηλεύεται από την 1η Ιουλίου.
Έτσι, εντόπισαν το οστεοφυλάκιο και ειδοποίησαν τις αρχές. Μπαίνοντας στο διαμέρισμα του πρώτου ορόφου, οι αστυνομικοί αντίκρισαν δεξιά από την πόρτα της εισόδου το οστεοφυλάκιο, μέσα στο οποίο υπήρχαν ανθρώπινα οστά, μαζί με μία φωτογραφία ενός άνδρα.
Τα οστά παρελήφθησαν και μεταφέρθηκαν στο Νεκροτομείο Αθηνών για να γίνει η νεκροψία – νεκροτομή, ενώ την προανάκριση έχει αναλάβει το Αστυνομικό Τμήμα Κυψέλης.
Υπενθυμίζουμε ότι ο γιος της ηθοποιού, Χρήστος Καλό, τραυματίστηκε σοβαρά από έκρηξη σε πείραμα χημείας σε ηλικία 13 ετών και -παρότι η μητέρα του ξόδεψε όλη της την περιουσία για να θεραπευτεί- απεβίωσε το 1988 σε ηλικία μόλις 27 ετών.
Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό! Τα οστά τα βγάζουν τώρα σε 3 με 5 χρόνια. Πριν ήταν 7 χρόνια. Ήθελε να έχει το παιδί κοντά της! Στο χωριό από πολύ μικρή 4 με 5 ετών θυμάμαι πηγαίναμε σε κηδεία και σε εκταφή! Και στην ερώτηση μου τη είναι αυτά τα οστά και γιατί κλέει η γυναίκα πήρα άμεσα την απάντηση. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι πριν αυτά τα οστά ήταν άνθρωπος!
Βλέπαμε τον κύκλο της ζωής και ήταν κάτι το φυσιολογικό! Σήμερα ούτε που πλησιάζουν τα παιδιά σε εκταφή ή ταφή!
Αυτό που δε λέει κανένας είναι πως πλέον δε μπορείς να βρεις τάφο και ακόμα και στο οστεοφυλάκιο ζητάνε λεφτά οι δήμοι που άμα δε τα πληρώσεις πετάνε τους νεκρούς. Ας γίνει ένα ρεπορτάζ μπας και πιεστούν να αλλάξουν τα πράγματα.
Η Εκκλησία της Κρήτης που υπάγεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο δέχεται την αποτέφρωση καθώς και τη δυνατότητα ταφής σε ιδιωτικό χώρο εκτός νεκροταφείου. Εδώ η Εκκλησία της υπόλοιπης Ελλάδας δεν θέλει την αποτέφρωση (απλά την ανέχεται) και δεν δέχεται την ταφή εκτός νεκροταφείων (βλ. περιπτώσεις Αντώνη Βαρδή και Νίκου Ξανθόπουλου). Δεν συνειδητοποιεί η εδώ Εκκλησία ότι η νέα γενιά λόγω ανεργίας και φτωχοποίησης δεν θα έχει τη δυνατότητα να πληρώνει τάφους, ενοίκια χώρων ταφής και οστεοφυλάκια των γονέων τους. Αν δεν έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν τα ενοίκια αυτά τότε τα οστά θα πετάγονται στο χωνευτήρι όπου θα διαλύονται με χρήση χημικών ουσιών. Ποιά θα είναι τότε η διαφορά με την αποτέφρωση, πέρα από το ότι από την αποτέφρωση θα μείνει η τέφρα που θα μπορεί να ταφεί κάτω από ένα εικονοστάσι ή να διατήρηθεί σε ιδιωτικό χώρο και όχι να εξαφανιστεί με χημική διάλυση μαζί με άλλα ξένα οστά. Έχουν αλλάξει οι συνθήκες ζωής και θα έπρεπε ίσως να αντιμετωπιστεί το όλο αυτό θέμα με περισσότερη ενσυναίσθηση.
Πισω απο τους προβολεις τι μπορει να κρυβει η ζωη. Θλιβερο και τραγικο. Τουλαχιστον ας φροντισουν να μην τα στο χωνευτηριο, καποια στιγμη μπορει να τα βαλουν μαζι με την ιδια στο μεγαλο ταξιδι, υπαρχει οστεοφυλακειο για ηθοποιους στο Α’.