Ξαφνικά και αθόρυβα ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης έφυγε από την ζωή σε ηλικία 79 χρονών. Στην ιδιαίτερη πατρίδα του το Ληξούρι της Κεφαλονιάς, στον Πειραιά, και σε πολλά ακόμη νησιά του Αιγαίου, η είδηση του θανάτου του, ξάφνιασε, λύπησε και συγκίνησε…
Χαρακτηριστικός είναι ο αποχαιρετισμός που έγραψε στο Facebook επικοινωνιολόγος Παύλος Παπαδάτος με τον οποίο ήταν και καλοί φίλοι:
«Έφυγε ένας πραγματικός άρχοντας της ναυτιλίας και συνιδρυτής της Strintzis Lines. Τίμησε την ελληνική ναυτιλία όσο ελάχιστοι. Γενναιόδωρος με τους εργαζομένους τους, μποέμης με τους φίλους του και καρδιοκατακτητής. Άρχοντας στην εμφάνιση αλλά γεμάτος και από ψυχική καλοσύνη. Ο Παναγής ήταν φίλος μου. Πραγματικός φίλος.. Καλό σου ταξίδι άρχοντα».
Ο Παναγής Στρίντζης μαζί με τα αδέλφια του και τον Μάκη Στρίντζη ήταν ένας από την οικογένεια Στρίντζη που έφτιαξαν την εταιρεία Strintzis Lines στις αρχές της δεκαετίας του 60, πυροδοτώντας κυριολεκτικά επανάσταση στον χώρο των μεταφορών επιβατών, οχημάτων και προϊόντων στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην Ανάπτυξη των νησιών.
Η δράση της Strintzis Lines ξεκίνησε στην δεκαετία με την δρομολόγηση του FB «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και μέσα σε λίγα χρόνια εκτόπισαν στην κυριολεξία την ατμοπλοϊα από τις συγκοινωνίες της Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν με τα ατμόπλοια από τον Πειραιά, που πάντοτε ταξίδευαν νυκτερινές ώρες από Πειραιά προς Κεφαλονιά με τους επιβάτες να ταλαιπωρούνται περισσότερο από 15 ώρες, ενώ για τις μεταφορές προϊόντων και τον εφοδιασμό των νησιών, οι δυσκολίες ήταν ακόμη περισσότερες.
Η δρομολόγηση του FB «Αγιος Γεράσιμος» στην διαδρομή Πειραιάς-Πάτρα-Σάμη και Ιθάκη έφερε την αυθημερόν μετάβαση στην Αθήνα ή το αντίστροφο και άλλαξε τον χάρτη της μεταφοράς προϊόντων στα νησιά. Τα μότορσιπς αποσύρθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τα φορτηγά και τις νταλίκες και επίσης άνοιξε την αγορά αυτοκινήτων στα νησιά, που μέχρι τότε δύσκολα μπορούσαν να μεταφερθούν στα νησιά. Επίσης δρομολογήθηκαν και τα επιβατηγά λεωφορεία (ΚΤΕΛ & ΣΠΑΠ) για την μεταφορά επιβατών αυθημερόν στην Αθήνα
‘Ηταν η εποχή που το εγχείρημα αυτό στέφθηκε με επιτυχία και ήταν φανερό ότι διευκόλυνε τα μέγιστα την Ανάπτυξη των νησιών.
Στο λιμάνι του Ληξουρίου το πρώτο πλοίο της Strintzis Lines, “Άγιος Γεράσιμος”, τον Ιούνιο του 1973
Πέντε χρόνια μετά, το 1965, η δρομολόγηση του δεύτερου φέρρυ μπότ του «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την επισφάγιση της επιτυχίας και την αρχή μίας χρυσής εποχής που κράτησε μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 1980, όπου ο στόλος της Strintzis Lines, είχε φθάσει τα 12 πλοία, είχε παραγγείλει άλλα τρία και κυριαρχούσαν στις γραμμές Πάτρα -Κεφαλονιά- Ηγουμενιτσα-Κέρκυρα καθώς και στις γραμμές Πάτρα Ιταλία. Ακολούθησε η αγορά ενός μεγάλου ποσοστού από τον εφοπλιστή Παναγόπουλο, η κρίση του χρηματιστηρίου στα τέλη της δεκαετίας του 1990 καθώς και η κρίση που ακολούθησε στα τέλη της δεκαετίας του 2000 με αποτέλεσμα να υπάρξει η φθίνουσα πορεία.