Μονάχα οργή προκαλεί ένα νέο έγγραφο του ΟΣΕ που είδε το φως της δημοσιότητας και αποδεικνύει πως σε ένα τμήμα του σιδηροδρόμου τα δρομολόγια των τρένων γίνονται στα τυφλά καθώς δεν είναι εφικτή η επικοινωνία.
Αυτό το έγγραφο αποτελεί ακόμα μια απόδειξη πως η επανεκκίνηση των τρένων που ο αρμόδιος Υπουργός Γιώργος Γεραπετρίτης ήθελε να κάνει γρήγορα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους έγινε χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο και χωρίς να έχει γίνει απολύτως τίποτα στο θέμα της σωστής λειτουργίας των τρένων που θα εξασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», το έγγραφο έχει χθεσινή ημερομηνία και αναφέρει πως από το 62 μέχρι μέχρι 69χλμ. στη γραμμή Ειδομένης δεν υπάρχει ραδιοκάλυψη, άρα τα τρένα κινούνται στα «τυφλά».
Δείτε το έγγραφο:
Το έγγραφο αυτό έρχεται μετά από δεκάδες «καμπανάκια» που είχαν χτυπήσει στην κυβέρνηση Μητσοτάκη σχετικά με τα προβλήματα που υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τόσο πριν όσο και μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
Υπενθυμίζεται ότι πολλές ήταν κατά καιρούς οι καταγγελίες συνδικαλιστών, οι επιστολές διαμαρτυρίας και τα εξώδικα, ότι τον Δεκέμβριο η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) είχε στείλει επιστολή στις 13 Δεκεμβρίου του 2021, μέσω της οποίας προειδοποιούσε για κινδύνους και ζητήματα ασφαλείας ενώ τέσσερις μέρες πριν την σύγκρουση των τρένων, η ΡΑΣ έστειλε στο υπουργείο Μεταφορών αίτημα ενημέρωσης για το προσωπικό του ΟΣΕ και το κατά πόσο λήφθηκαν ή πρόκειται να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, μετά τα τελευταία περιστατικά εκτροχιασμών.
Στο μεταξύ, η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων αποτελεί ένα τεράστιο φιάσκο όπως επιβεβαιώνουν και οι μηχανοδηγοί που λαμβάνουν απίστευτες οδηγίες για σβηστά φωτόσημα, δυσκολία στις επικοινωνίες ακόμα και χόρτα και σκουπίδια στις ράγες ενώ σε πιο πιο πρόσφατη καταγγελία τους αναφέρουν πως επτά διαβάσεις παραμένουν εκτός λειτουργίας και χωρίς φύλαξη.