Καταγγελίες για την κατάσταση των λεωφορείων στην ανατολική Αττική (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ

Λεωφορεία που κινούνται στην περιοχή της ανατολικής Αττικής με πόρτες εκτός λειτουργίας, ξεχαρβαλωμένα καθίσματα και σπασμένα μέρη τους κολλημένα με αλουμινοταινία εικονίζονται σε φωτογραφίες.

 Πρόκειται για οχήματα τα οποία ανήκουν σε εταιρείες ΚΤΕΛ και πραγματοποιούν αστικά δρομολόγια βάση της σύμβασης που έχει υπογραφεί με τον ΟΑΣΑ. Όπως είναι εμφανές στις φωτογραφίες, λεωφορεία βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση ενώ πραγματοποιούν δρομολόγια μεταφέροντας επιβάτες.

Όπως σημειώνεται, στις φωτογραφίες περιλαμβάνονται και τα εξής:

  • λεωφορείο να βρίσκεται σε κίνηση με επιβάτες ενώ έχει χαλασμένη πόρτα την οποία είχαν κλείσει πρόχειρα με ταινία (σημειώνεται ότι η πόρτα αυτή άνοιγε με ένα απλό σπρώξιμο).
  • λεωφορεία χωρίς καθίσματα
  • χειρόγραφη πινακίδα κολλημένη σε τζάμι λεωφορείου που ενημερώνει τους επιβάτες ότι δεν λειτουργούν τα κουδούνια και ότι θα πρέπει να φωνάξουν για στάση
  • λεωφορείο να κυκλοφορεί χωρίς πινακίδα το Σεπτέμβρη του 2022
  • λεωφορείο που χάλασε την περασμένη Τρίτη και το άφησαν παρατημένο για τρεις μέρες στη λεωφόρο Καραμανλή στην Αρτέμιδα.

Πρέπει να σημειωθεί πάντως ότι ανάλογες καταγγελίες έχουν υπάρξει κατά καιρούς και για οχήματα τα οποία ανήκουν στο στόλο της ΟΣΥ, με κάποια από αυτά να πραγματοποιούν δρομολόγια ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

ΟΑΣΑ: Εξετάζονται όλες οι επώνυμες καταγγελίες

Προ ολίγον ημερών το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε προωθήσει στη Βουλή απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ που αφορούσε ερώτηση που είχαν καταθέσει βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σχετικά με τα προβλήματα των λεωφορειακών γραμμών στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής.

Στην απάντησή του, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ αναφέρει πως τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν αστικά δρομολόγια με βάση της σχετική σύμβαση οφείλουν να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες προδιαγραφές και να περνούν από ελέγχους. Οι δε καταγγελίες από πολίτες ερευνώνται όταν τα στοιχεία τους είναι πλήρη.

Ο κ. Σπηλιόπουλος πρόσθεσε επίσης πως με την εκπόνηση του νέου Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής που θα ξεκινήσει φέτος, θα εξεταστεί πως μπορεί να βελτιωθεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση και στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Στο πλαίσιο της εκπόνησης του σχεδίου θα πραγματοποιηθούν και δύο δημόσιες διαβουλεύσεις στις οποίες δήμοι αλλά και άλλοι φορείς (ΑμεΑ, ποδηλάτες) θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους.

athenstransport.com

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. Μήπως αντί για λεωφορεία υπονοούν ότι είναι φορεία;;

  2. καιρος να τα παρουν ιδιωτες οπως ηταν πολυ παλεια καπποτε……αλλοστε στοιχιζουν πολλα στον ελληνα φορολογουμενο και δεν προσφερουν κυριος ασφαλεια και μετα ολα τα αλλα

  3. Τα πιο καινούργια λεωφορεία κάποιοι ουγκανοι δημόσιοι υπάλληλοι που αποφασίζουν για την τοποθέτηση τους τα βάζουν στα βόρεια και τα νότια προάστια.

  4. ” ΤΑ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. ΦΩΝΑΞΤΕ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ . ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΑΜΟΥΖΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΡΕ ΓΙΔΙΑ ΄΄!!!!!!!!!! Παρακαλώ αυτό το κείμενο να μεταφραστεί στα Αγγλικά , Γερμανικά και Γαλλικά και μετά να αναρτηθεί σε όσα οχήματα έχουν πρόβλημα. Έχουμε και τουρισμό…….

  5. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΖΙΠ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΟΥΣ

  6. Αντί να αγοράσει καινουρια λεωφορεία για τον δημόσιο φορέα, έδωσε κάποιες γραμμές στα κτελ με τα παληά επίσης λεωφορεια χωρίς παράθυρα εν μέσω κορονοϊού. Εμμονικές καταστάσεις. Το έκανε μόνο και μόνο για να δικαιώσει αυτό που έκανε ο πατέρας του πριν 30 χρόνια. Αλλά ποιος θυμάται τα REO, τους φαντάρους οδηγούς αστικών λεωφορείων και όλα τα άλλα τα ευρωπαίκά που συνέβησαν σε εκείνη την τριετία.

Comments are closed.