Μειωμένη σε ποσοστό τουλάχιστον 80% είναι η επιβατική κίνηση στα 400 ταξί που κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης (σε σύνολο 2.000 οχημάτων) λόγω κορωνοϊού.
Αυτό ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης.
Δεν μπαίνουν σε ταξι φοβούνται τον κορωνοϊό
«Το “χειρόφρενο” σε 1.600 οχήματα ταξί ήταν αναπόφευκτη εξέλιξη, λόγω της αναδουλειάς, αλλά κυρίως του φόβου του κορωνοϊού, που διακατέχει μεγάλη μερίδα συναδέλφων», εξήγησε ο κ. Λεοντιάδης, επισημαίνοντας ότι οι ιδιοκτήτες ταξί και οδηγοί στη Θεσσαλονίκη υπολογίζονται συνολικά σε 3.200 άτομα.
«Λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού είναι φυσιολογικό ο κλάδος των μεταφορών, όπως είναι τα ταξί, να αποτελεί έναν από τους πρώτους που δέχεται έντονο πλήγμα», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «γι’ αυτό άλλωστε και ο κλάδος μας εντάχθηκε από την πρώτη στιγμή στους ΚΑΔ βοήθειας της καταβολής των 800 ευρώ».
Περιγράφοντας την καθημερινότητα ενός οδηγού ταξί την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Λεοντιάδης ανέφερε ότι οι οδηγοί των 400 ταξί που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης «ουσιαστικά έχουν δουλειά κατά τις ώρες από τις 8-9 το πρωί μέχρι και τις 2-3 μετά το μεσημέρι», αφού αυτές τις ώρες «κυκλοφορεί μικρή μερίδα πολιτών, που συνήθως δεν έχουν δικό τους όχημα και χρησιμοποιούν το ταξί για να μεταβούν στο νοσοκομείο, στη δουλειά τους, σε τράπεζες ή στον λογιστή τους».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι όσοι οδηγοί ταξί βρίσκονται σήμερα στον δρόμο «είναι νέοι άνθρωποι, χωρίς προβλήματα υγείας και τηρούν αυστηρά όλα τα μέτρα προστασίας». Κάθε βράδυ, επίσης, «οι οδηγοί των ταξί πλένουν και απολυμαίνουν τα οχήματά τους στο πλυντήριο αυτοκινήτου του σωματείου, ενώ μάσκες και αντισηπτικά χρησιμοποιούνται ευρέως».
Σημείωσε, δε, ότι από την πρώτη στιγμή που όλη η ελληνική κοινωνία μπήκε στην περιπέτεια του κορονοϊού, έχουν αποσταλεί οδηγίες στους οδηγούς ταξί για να προσέχουν ιδιαίτερα την ατομική τους υγιεινή και να κάνουν χρήση των αντισηπτικών, καθώς έρχονται σε επαφή με τα χαρτονομίσματα. «Μάλιστα, έχουμε αναφέρει πως μετά την πραγματοποίηση κάθε κούρσας, καλό είναι να αερίζεται ο χώρος της καμπίνας του αυτοκινήτου, ενώ μία με δύο φορές την ημέρα να χρησιμοποιούνται αντισηπτικά σπρέι στα καθίσματα, τις ζώνες ασφαλείας καθώς και τις χειρολαβές, που είναι και τα σημεία που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Είναι κάποια βασικά μέτρα προφύλαξης που εφαρμόζονται ήδη», τόνισε.
Οταν ελεγαν στους ταξιτζηδες να βαλουν POS, δεν ηθελαν …
Αϊ σιχτιρ λαμογια…
Αρκετά κονομάνε οι ταρίφες (και μαύρα…) κατά μέσο όρο ένα ταξί καθαρίζει 50.000 στην Αθήνα και 40.000 στη Θεσσαλονίκη (τα πιο πολλά μαύρα)… Ας αράξουν και λίγο οι δουλευτεράδες……..Τα πιο πολλά ταξί είναι μέσα στη βρώμα………η χαρά του κορονοϊού !!!