Το ελικόπτερο του Κόμπε πραγματοποίησε την τελευταία πτήση του, το απόγευμα της περασμένης Κυριακής. Ήταν μια τυφλή πτήση. Αυτό, διότι έλειπε το ειδικό προειδοποιητικό σύστημα εδάφους. Έτσι, αποτέλεσμα ήταν να χάσουν τη ζωή τους, ο Κόμπι Μπράιαντ, η κόρη του και ακόμη επτά άτομα.
Το Sikorsky S-76B θεωρείται ως «λιμουζίνα», σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρώην πιλότος του. Μπορεί επίσης να το προτιμούν όλοι οι διάσημοι. Όμως, έχει μία βασική έλλειψη. Δεν διαθέτει σύστημα εντοπισμού και προειδοποίησης εδάφους. Αυτό, αποδείχθηκε πως ήταν και το μοιραίο για τον Κόμπε και τους άλλους οκτώ επιβάτες του.
Ο πιλότος πετούσε χαμηλά. Αυτό, έγινε για να αποφύγει την ομίχλη. Ωστόσο, δεν διέκρινε το λόφο. Έτσι, πραγματοποίησε έναν επικίνδυνο ελιγμό για να τον αποφύγει. Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει ατύχημα.
Τι ανέφερε το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών
Η Jennifer Homendy, του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (σ.σ. στα αγγλικά National Transportation Safety Board) κατηγόρησε την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας. Αυτό, διότι η Υπηρεσία της είχε απαιτήσει πριν από δεκαέξι χρόνια να επιβάλλει στα ελικόπτερα, που μεταφέρουν έξι επιβάτες και πάνω, να διαθέτουν σύστημα εντοπισμού εδάφους.
Η FAA δεν ακολούθησε την οδηγία της. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθεί η τραγωδία της Κυριακής. Αξίζει να αναφερθεί πως το συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν είχε μαύρο κουτί. Αυτό, διότι ούτε το μαύρο κουτί προβλέπεται.
τι κανει νιαυ..νιαυ..οι καρτες ιλλουμινατι το ειχαν δειξει το 2017…οπως κ για τους διδυμους πυργους.. τον φαγανε