Λάβρος κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ο καθηγητής Άκης Τσελέντης

Κοινοποίηση:
TESLA-MODEL-Y

Λάβρος κατά των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ο καθηγητής Άκης Τσελέντης διδάκτωρ Γεωφυσικής και διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου σε ανάρτηση του στα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτό που αναδεικνύει μεταξύ άλλων είναι ότι χρειάζονται 7 ολόκληρα χρόνια μέχρι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να φτάσει net-zero CO2.

Μάλιστα συμπληρώνει ότι το προσδόκιμο ζωής των μπαταριών είναι 10 χρόνια (μέσος όρος). Αυτό σημαίνει ότι μόνο τα τελευταία τρία χρόνια αρχίζεις να μειώνεις το αποτύπωμα του άνθρακά σου. Τότε όμως πρέπει να αντικατασταθούν οι μπαταρίες, εξηγεί ο κύριος Τσελέντης.

Ακολουθεί η ανάρτηση του που ήγειρε και αντιδράσεις που όμως ο καθηγητής δεν άφησε αναπάντητες.

Η ανάρτηση του καθηγητή:

ΠΕΡΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ…

Άκης Τσελέντης

«Συγκεκαλυμμένη απάτη – η ουτοπία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων- ευχαριστώ δε θα πάρω»…

Μια μπαταρία Tesla, μοντέλο Y, καταλαμβάνει όλο το χώρο κάτω από το διαμέρισμα επιβατών του αυτοκινήτου.

Για να κατασκευαστεί χρειάζονται:

– 12 τόνοι βράχου για το Λίθιο…

– 5 τόνοι ορυκτών Κοβαλτίου… (Το περισσότερο Κοβάλτιο είναι φτιαγμένο ως υποπροϊόν επεξεργασίας του χαλκού και μεταλλευμάτων νικελίου – Είναι το πιο δύσκολο υλικό για να φτιαχτεί μια μπαταρία, αλλά και το περισσότερο ακριβό.)

– 3 τόνοι μεταλλεύματος Νικελίου…

– 12 τόνοι μεταλλεύματος Χαλκού…

Πρέπει να μετακινηθούν 250 τόνοι χώματος για να αποκτηθούν:

– 26,5 κιλά Λιθίου…

– 30 λίβρες Νικελίου…

– 48,5 κιλά Μαγγανίου…

– 15 κιλά Κοβαλτίου…

Η Caterpillar 994A που χρησιμοποιείται στη χωματουργία για την εξόρυξη των βασικών ορυκτών, καταναλώνει 264 γαλόνια πετρελαίου σε 12 ώρες…!

Τελικά, παίρνεις ένα αυτοκίνητο «μηδενικών εκπομπών»…!

Προς το παρόν, το μεγαλύτερο μέρος των απαραίτητων ορυκτών για την κατασκευή των μπαταριών, προέρχεται από την Κίνα ή την Αφρική. Μεγάλο μέρος της εργασίας για την απόκτηση των ορυκτών στην Αφρική, γίνεται από παιδιά! Όταν, λοιπόν, αγοράζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Κίνα κερδίζει τα περισσότερα!

Χρειάζονται ΕΠΤΑ ολόκληρα χρόνια μέχρι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να φτάσει net-zero CO2. Το προσδόκιμο ζωής των μπαταριών είναι 10 χρόνια (μέσος όρος). Αυτό σημαίνει ότι μόνο τα τελευταία τρία χρόνια αρχίζεις να μειώνεις το αποτύπωμα του άνθρακά σου. Τότε όμως πρέπει να αντικατασταθούν οι μπαταρίες! Έτσι, χάνονται όλα τα κέρδη που πετύχατε σε αυτά τα τρία χρόνια…

Όποιος κατάλαβε κατάλαβε…

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΩΤΟΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΕΙΝΑΙ ΧΒΡΙΣ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ

  2. αρε τσοπανερεοι τετοια λεν οι κουμουνιστες καθηγητες στο ελλαδισταν υποκινουμενοι απο ρωσους πρακτορες του σιοβετικου συστηματος για να μην παρει μπροστα ποτε η ελλαδα τεσλα εχω παρει κ με κοστιζει 1.5 ευρω τα 100 χιλ και αν το φιρτιζα σπιτι ουτε τα μισα συν η μπαταρια σε 10 χρονια το.κοστο αλλαγησ θα ναι 1/3 της τιμης σημερινων δεδομενον..ρωμιε ξυπνα κοιτα τι γινετε κ εξω μην τρως κουτοχουρτο απο εγχωριους γομοσαμε με τετιους

    1. Εγώ έχω πάρει χέσλα, το φορτίζω όπου γουστάρω και μου δίνουν και ρέστα, στην εταιρία που το πήρα τους είπα πως είμαι πρωτευουσιάνος και ψηφίζω δαγκωτό Κούλη, μου το έκαναν δώρο μαζί με ένα δεύτερο που μόλις κυκλοφόρησε, λέγεται λέχρα, ανάπτυξη λέμεεεεεε

  3. Καθαρος καρκινος με τα ηλεκτρομαγνητικα τους πεδια! Ο στοχος της ΝΤΠ ειναι η ραγδαια μειωση του πληθυσμου! Μπαταριες, και παλι μπαταριες…

Comments are closed.