Αφήνουν τα πάντα στην τύχη τους, για να καταρρεύσουν, αλλά ακόμα δεν έχω αντιληφθεί, το γιατί.
Δεν μπορεί να είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, δηλαδή για πώληση σε ιδιωτική εταιρεία.
ΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΙΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΛΟΙΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ…Η ΜΠΟΡΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΜΕΣΑ ΚΑΘΕ ΑΡΕΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΟΙΣΘΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΟΑΣΣΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΡΙΝΟΜΑΣΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΧΡΕΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ….
ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ….
Οχι μονον τα λεωφορεια, αλλα και τα τραινα! Αυτα, που απεσυραν οι Ελβετοι και πηγαιναν για σκραπ! Μας φορτωσαν την σαβουρα, τα κινητα φερετρα και τα παρουσιαζαν κι’ απο πανω, ως μπερκετια! Τεφαρικια, να’ουμε!
* Investigate Europe και Reporters United: Πώς τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία επέστρεψαν στην Ελλάδα!
* Investigate Europe: Οι Ελβετοί έστειλαν τα τρένα ETR 470 για σκραπ, η Hellenic Train τα έβαλε στην Αθήνα!
«Η συμβουλή μας από την Ελβετία είναι η εξής: μακριά από αυτά τα τρένα», ανέφερε ο Walter Finkbohner, πρώην γραμματέας του διοικητικού συμβουλίου της Cisalpino …
* «Καλή τύχη με αυτά τα τρένα»
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη: Επιστρέφουν στην Ελλάδα τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία». Αυτήν την ευχή έδινε στη χώρα μας ο πρώην επικεφαλής των ελβετικών σιδηροδρόμων όταν έγινε γνωστό ότι οι αμαξοστοιχίες ETR470 πήραν την έγκριση από την ελληνική Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για να μπουν στις γραμμές.
Πρόκειται για το τρένο που έφερε στην Ελλάδα η ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το οποίο είχαν ξεφορτωθεί από την Ελβετία, αφού πρώτα το είχαν βαφτίσει «τρένο των βλαβών». Οι Ελβετοί σιδηροδρομικοί σημείωναν χαρακτηριστικά ότι παρόλο που οι συγκεκριμένες αμαξοστοιχίες κάλυπταν το 1% του σιδηροδρομικού έργου, εμφάνιζαν το 50% των βλαβών!
Πιο συγκεκριμένα, είχαν να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις, βλάβες, ακυρώσεις, και αφού ήταν για χρόνια ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των σιδηροδρόμων, τελικά τα έστειλαν για …σκραπ, εκτός από πέντε, που παρουσιάστηκαν ως «υπερσύγχρονα» και βρέθηκαν στην Ελλάδα για τη σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
* Τέμπη: «Τα τρένα της βλάβης», η Ελλάδα αγόρασε τα «σκουπίδια» Ελβετίας και Γερμανίας!
Πριν από είκοσι χρόνια, ο ελβετικός Τύπος ονόμασε το τρένο ETR 470 «Pannenzug», που σημαίνει «τρένο βλάβης»!
Υ.γ. Η αρχη, του κακου! Ανασκολοπισμος! Ατακα κι’ επιτοπου!
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΛΕΟΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΦΑΛΗΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ΒΡΕΙΚΑΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΕΠΟΜΙΣΤΟΥΜΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Μ…ΛΑΚΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝΑΙ BUSINESS ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ
Αφήνουν τα πάντα στην τύχη τους, για να καταρρεύσουν, αλλά ακόμα δεν έχω αντιληφθεί, το γιατί.
Δεν μπορεί να είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, δηλαδή για πώληση σε ιδιωτική εταιρεία.
ΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΙΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΛΟΙΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ…Η ΜΠΟΡΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΜΕΣΑ ΚΑΘΕ ΑΡΕΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΟΙΣΘΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΟΑΣΣΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΡΙΝΟΜΑΣΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΧΡΕΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ….
ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ….
Οχι μονον τα λεωφορεια, αλλα και τα τραινα! Αυτα, που απεσυραν οι Ελβετοι και πηγαιναν για σκραπ! Μας φορτωσαν την σαβουρα, τα κινητα φερετρα και τα παρουσιαζαν κι’ απο πανω, ως μπερκετια! Τεφαρικια, να’ουμε!
* Investigate Europe και Reporters United: Πώς τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία επέστρεψαν στην Ελλάδα!
https://www.naftemporiki.gr/society/1445699/to-mono-poy-mporo-na-po-einai-kali-tychi-pos-ta-trena-poy-katargithikan-apo-tin-elvetia-epistrefoyn-stin-ellada/
* Investigate Europe: Οι Ελβετοί έστειλαν τα τρένα ETR 470 για σκραπ, η Hellenic Train τα έβαλε στην Αθήνα!
«Η συμβουλή μας από την Ελβετία είναι η εξής: μακριά από αυτά τα τρένα», ανέφερε ο Walter Finkbohner, πρώην γραμματέας του διοικητικού συμβουλίου της Cisalpino …
* «Καλή τύχη με αυτά τα τρένα»
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη: Επιστρέφουν στην Ελλάδα τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία». Αυτήν την ευχή έδινε στη χώρα μας ο πρώην επικεφαλής των ελβετικών σιδηροδρόμων όταν έγινε γνωστό ότι οι αμαξοστοιχίες ETR470 πήραν την έγκριση από την ελληνική Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για να μπουν στις γραμμές.
Πρόκειται για το τρένο που έφερε στην Ελλάδα η ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το οποίο είχαν ξεφορτωθεί από την Ελβετία, αφού πρώτα το είχαν βαφτίσει «τρένο των βλαβών». Οι Ελβετοί σιδηροδρομικοί σημείωναν χαρακτηριστικά ότι παρόλο που οι συγκεκριμένες αμαξοστοιχίες κάλυπταν το 1% του σιδηροδρομικού έργου, εμφάνιζαν το 50% των βλαβών!
Πιο συγκεκριμένα, είχαν να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις, βλάβες, ακυρώσεις, και αφού ήταν για χρόνια ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των σιδηροδρόμων, τελικά τα έστειλαν για …σκραπ, εκτός από πέντε, που παρουσιάστηκαν ως «υπερσύγχρονα» και βρέθηκαν στην Ελλάδα για τη σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
* Τέμπη: «Τα τρένα της βλάβης», η Ελλάδα αγόρασε τα «σκουπίδια» Ελβετίας και Γερμανίας!
Πριν από είκοσι χρόνια, ο ελβετικός Τύπος ονόμασε το τρένο ETR 470 «Pannenzug», που σημαίνει «τρένο βλάβης»!
Υ.γ. Η αρχη, του κακου! Ανασκολοπισμος! Ατακα κι’ επιτοπου!
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΛΕΟΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΦΑΛΗΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ΒΡΕΙΚΑΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΕΠΟΜΙΣΤΟΥΜΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Μ…ΛΑΚΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝΑΙ BUSINESS ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΚΑΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ